X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Psykologiske gysere!


Svar
HulleHulleSkrevet 03/07-03 18:55, rettet 03/07-03 18:56 
Ja tak, flere af dem :)

Sidder en regnfuld aften og tænker "gysere, det skal jeg da se". En tur til min lokale Blockbuster var medicinen der skulle annulere min hungrende lidenskab efter at blive skræmt.
Problemet er så blot at jeg står der i lang tid. Så lang tid at jeg begynder et tænke over om det virkelig er kæresten der er problemet når vi ikke kan finde ud af hv... Se hele indlægget
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
59 emne(r).
1 2 > »

Svar
HulleHulleSkrevet 03/07-03 18:55, rettet 03/07-03 18:56 
Ja tak, flere af dem :)

Sidder en regnfuld aften og tænker "gysere, det skal jeg da se". En tur til min lokale Blockbuster var medicinen der skulle annulere min hungrende lidenskab efter at blive skræmt.
Problemet er så blot at jeg står der i lang tid. Så lang tid at jeg begynder et tænke over om det virkelig er kæresten der er problemet når vi ikke kan finde ud af hvilken film der skal fuldende vores hygge aften.
Kigger, søger, finder... Intet. Ikke engang den ellers hjælpsomme ekspedient kan anbefale mig en eneste god psykologisk gyser. Jeg vender næsen hjemad, 2 dvd'er:
Citizen Kane
A.I (fik aldrig set den da den udkom).

De er sikkert udemærkede film (har ikke smækket dem i endnu), men jeg ville ha' gys. Psykologisk intelligent gys og ikke splatter. Så altså ikke de typer ala Scream og I Still Know What You Did "diddily did" Last Summer. Ikke blod og platte monstre over det hele.
Hjælp mig her. Nævn nogen gode film i samme stil som for eksempel disse der havde den rette effekt på mig:

Den 6. sans
Signs
The Gift
The Others
Bag Facaden (tror den hedder det, den med Michelle og Harrison)

Glæder mig selvfølgelig også til at se Ringu, men den var selvfølgelig udlejet, og bliver kun præssenteret i 2.0 sorround. Kan den fås i 5.1? Lyden er jo en dejlig del af gyset.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/07-03 18:57 
The Ring er rimelig skummel.
Sælg mig en Xbox =)
JimPPJimPPSkrevet 03/07-03 18:58 
Når du har Den 6. Sans og Signs er det næsten en synd ikke at nævne Unbreakebel
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
HulleHulleSkrevet 03/07-03 19:01 
Unbreakable er IMO en kedelig oplevelse og heller ikke en gyser..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
millenniummillenniumSkrevet 03/07-03 19:02 
Har du tænkt over at 4 ud af 5 af de nævnte film handler om spøgelser? Det er måske det der skræmmer bedst?

Glem ikke Eksorcisten. Absolut en film der (dengang) fik mig til at revurdere mine evner til at 'håndtere' en gyser. Den virker stadig den dag i dag. Ellers kan man prøve at støve gamle Psycho op. Selvom den er en ældre sag, er den stadig ganske effektiv.
The medium is the message.
Homer00Homer00Skrevet 03/07-03 19:04 
Hvad med en af de 3 "Hanibal" film?
Must eat - So cheap...
millenniummillenniumSkrevet 03/07-03 19:06 
Det er sjovt.... The Ring skuffede mig meget, selvom man havde hørt så meget godt om den. Det er ikke spooky når en film bruger 10% af filmen på at etablere et mysterie (skræmmende) og 90% på at forklare mysteriet (ikke skræmmende)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 03/07-03 19:08 
Homer00 >
Hvad med en af de 3 "Hanibal" film?

Der er faktisk fire, men én af dem er fatalt overset. Manhunter (idag genindspillet som Red Dragon) var den første film (uden Hopkins). Selvom det er en 80'er film, med disco, neon og det hele, så er den rigtig godt lavet, og mere nuanceret end de andre film.
The medium is the message.
KoludaKoludaSkrevet 03/07-03 19:19, rettet 03/07-03 19:20 
Kristi Legeme mener jeg den hedder.
Den er noget alle i stil med SEVEN.
dchangdchangSkrevet 03/07-03 19:26 
Se "Stir Of Echoes" med Kevin Bacon. Den blev lavet samtidig med den 6 sans, men de ventede med at udgive den efter al hypen var forbi. For at folk ikke skulle tro at de havde lavet en kopifilm.

Efter min mening er "Stir Of Echos" bedre, så de kunne ligeså godt have smidt den på gaden med det samme.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/07-03 19:53 
Har I ikke titlen på en virkelig skræmmende film?
Jeg savner ét godt gys.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ViolatorViolatorSkrevet 03/07-03 20:18, rettet 03/07-03 21:16 
Hvad med "Ondskabens Hotel", eller "Rødt Chok"? Begge film er efterhånden gamle, men de er, efter min mening, det ypperste inden for psykologiske gysere...
MadsMadsSkrevet 03/07-03 20:19 
Dark Water (Honogurai mizu no soko kara)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dRxLdRxLSkrevet 03/07-03 20:27 
Har ikke selv set den (sådan starter alle virkelig gode anbefalinger ;-)) men "The Others" skulle være en god suspense gyser.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/07-03 20:31 
The Others er sådan en slags gyser for dem, der ikke kan lide gysere. Det vil sige med fornuftigt skuespil, langsom udvikling osv.

Som en der kan lide gysere (dvs. mig) er den ret triviel og overvurderet. Det Sjette Sans-agtige twist er så forudsigeligt, at man ser det langt væk.

Det er en gimmick-film og uden gimmicket er der ikke meget tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 21:20 
Når de bliver diskuteret denne slags film, er der altid folk der siger at de havde set twistet under forfilmen og at de havde regnet det ud efter 10 minutter.
Jeg synes det er en skam, for det er en manglende evne til at se en film. Når jeg ser den slags lader jeg bevist være med at tænke for langt frem, men bare nyder øjeblikket.

Jeg elsker den Sjette Sans, The Others og Ring(JAP, den amerikanske har jeg endnu til gode...). Men jeg er nu heller ikke specielt en gyserfan.

Sjette Sans har du ret i, Rune, er ikke meget uden drejningen, men personligt synes jeg at The Others rummer meget mere.
Den seneste oplevelse er Ring. Den skal I ikke snyde jer for. Damn japanere kan se scary ud. ô.O
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 03/07-03 21:33 
Til gengæld synes jeg så at Den Sjette Sans er meget uden twistet (som jeg ikke så) - jeg kunne meget bedre lide den anden gang.

Det skal siges, at jeg elsker film der kan "regnes ud" og sætter en ære i det. Lidt er bedre end en god whodunit, men desværre har jeg set så mange af dem, at det ofte er pinligt åbenlyst for mig, hvad der sker. Der er nogle specielle teknikker man bruger, som jeg faktisk skrev en lang analytisk artikel om i sin tid på Movieboxen.dk - ærgerligt, at den ikke er mere.

Men for at vende tilbage, så bryder jeg mig ikke om film, der lever udelukkende i kraft af sit twist. Det er simpelthen ikke nok. I den kategori ryger The Others for mit vedkommende, sammen med en masse b-thrillere.

The Ring er bedre. En god film, men desværre også lidt over-hypet (i visse kredse).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 03/07-03 21:40 
Mulholland Drive har et eller to steder hvor man bliver seriøst skræmt, på den mest lede psykologiske måde ;)
Det hjalp selvfølgelig nok på det at jeg sad i Roskilde Festivals store, stemningsfulde biograf med ekstremt god og kraftig lyd (lyden har ret stor betydning i den film)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 03/07-03 21:43, rettet 03/07-03 21:45 
Sumez >
(lyden har ret stor betydning i den film)

I hvilken Lynch film var det lige at lyden ikke havde det..?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 22:01 
RJK >
Til gengæld synes jeg så at Den Sjette Sans er meget uden twistet (som jeg ikke så)

Kontra:

RJK >
Det Sjette Sans-agtige twist er så forudsigeligt, at man ser det langt væk.

Jeg regner med du hentyder til The Others, hvor man havde en lille chance for at regne det ud, da den ligger sig tæt på af Sjette Sans(Alejandro skulle have grædt da han kom ud fra Sjette Sans.)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 03/07-03 22:04 
Ja, det var det jeg mente. Og jeg mener at man havde en meget stor chance for at regne det ud. For mig var det ud fra devisen: "Hvis den her film skal udvikle sig til noget som helst, så er de nødt til at have en slutning, hvor ---". Og det var der så.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 03/07-03 22:08 
Du kunner heller ikke lide Ocean's 11 så ?
På trods af filmen har stærke skuespillere i alle roller...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 03/07-03 22:12 
For mig bliver en film ikke god af, at der er mange gode skuespillere med.

Jeg erindrer den ikke nærmere (går ud fra vi snakker om genindspilningen?), så den må have gjort et meget lille indtryk på mig.

Det jeg snakker om, er at basere noget udelukkende på suspense. Hvis man ikke har et payoff, så falder det til jorden.

Det er at sidde gennem en hel film, hvor den eneste underholdningsværdi er, at man VED der sker noget senere - og så sker det aldrig.

Var man spændt undervejs? Ja. Er det så en god film? Det synes jeg ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 03/07-03 22:14 
Jeg dyrker også det med at lure plottet tidligt i en film, men der hænder faktisk at filmene tager højde for dette og laver en sindssyg twist oven i den anden twist tilsidst. Det kan jeg godt lide.

Mit seneste eksempel er Final Destination 2, der faktisk (IMHO) er en okay fortsættelse, selv om jeg ikke vil kalde den genial på nogen måde. Der er dog nogle fede effekter ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 03/07-03 22:26 
Teki >
I hvilken Lynch film var det lige at lyden ikke havde det..?

Hæhæ, det har jeg aldrig sagt noget om ;)
David Lynch er genial, og Mulholland Drive er lavet efter alle de faste Lynch-regler, og alligevel kan den sagtens formå at drive selv en virkelig erfaren filmseer, selv en Lynch-fan, til vanvid med sin kompleksitet og dybe stemning :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 03/07-03 23:12 
Og så er det så jeg bliver nødt til at spørge: Har du set Eraserhead?
Hvis ja, forstår jeg ikke hvordan noget i Mulholland Drive kan virke overraskende på dig. Faktisk indeholder sidstnævnte en del referencer til førstnævnte.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/07-03 23:33, rettet 03/07-03 23:34 
Ja, den har jeg set. Og det er jo det jeg siger. Hele filmen er alt det vi kender fra Lynch.
Og der er det netop jeg siger, at selvom det hele virker bekendt, formår den at imponere. Jeg har ikke sagt noget om at den overrasker, den var helt som jeg havde ventet, men på trods af det, stadig en imponerende oplevelse for en "garvet" Lynch-elsker som mig.

Jeg var lammet mindst en time efter jeg kom ud af biografen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MåsseMåsseSkrevet 03/07-03 23:58 
Darkness Falls er rimelig spooky selvom den kammer over i slutningen...men et godt gys.
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
jaesjaesSkrevet 04/07-03 00:04, rettet 04/07-03 00:36 
En ok film, jeg dog kun kan anbefale med visse forbehold, er What lies beneath.

Den ligger tættere på thrillergenren end gysergenren, er måske lidt let i udtrykket (hvilket i sig selv selvfølgelig ikke er en ulempe), og er ikke super original.

Ikke destomindre, synes jeg det er god underholdning. Specielt til en regnfyldt hverdagsaften, eller en søndag med tømmermænd :)

EDIT: Ellers er der jo gode gamle Misery, som sagtens kan tåle et gensyn med jævne mellemrum :)
OmenOmenSkrevet 04/07-03 00:16 
"Ninth Gate" er en af de bedste "homages" til Hitchcok set i nyere tid, efter mening og er i det hele taget en utroligt lækker film (temaet til filmen er intet mindre en suverænt).
Vote Ficus!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/07-03 01:34, rettet 04/07-03 01:42 
Mothman Prophecies med Richard Gere kan anbefales. Ganske scary, dog med en lidt skuffende slutning.

Nogle af de mest uhyggelige 'film' jeg har set, har været visse X-files afsnit. F.eks. den med de 3 indavlede mænd og deres temmelig mærkelige mor. En anden yndling er det afsnit, der foregår på en base på en af polerne (Har glemt hvilken :), hvor mystiske orme kravler ind i øret på folk og gør dem sindssyge.

En stor skuffelse var Dog Soldiers, som var god nok i sig selv, men når man håber på gys og mørke, tågede skove, så undrer man sig hurtigt, når dén film går i gang.
I øvrigt er det sært, at der ikke findes én rigtig god varulve-gyser? Lidt a la X-files, hvor det hele foregår i en skov, og hvor man bliver mere skræmt af at vide, at ulvene er der, end egentlig at se dem.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 04/07-03 01:49 
Basen var i Sibirien ;)
Og ja, det er et hammerfedt afsnit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/07-03 02:18, rettet 04/07-03 02:25 
Lidt OT, men kan nogle huske navnet på en sci-fi serie, der lidt i stemning minder om X-files.

Den er vel fra 1996-97, foregår i 60´erne, og har en ung pige og mand som hovedpersoner.
De bliver konstant jaget af folk fra Majestic.

Tv2 sendte den vist for 3-4 år siden.
Den var faktisk ret god synes jeg, og vil egentlig gerne have den på DVD...

EDIT: Fandt frem til det. Den hedder Dark Skies.
danniman2002danniman2002Skrevet 04/07-03 02:36 
KTC >
Jeg dyrker også det med at lure plottet tidligt i en film, men der hænder faktisk at filmene tager højde for dette og laver en sindssyg twist oven i den anden twist tilsidst. Det kan jeg godt lide.

Mit seneste eksempel er Final Destination 2, der faktisk (IMHO) er en okay fortsættelse, selv om jeg ikke vil kalde den genial på nogen måde. Der er dog nogle fede effekter ;)

Hvor finder jeg Final Destination 2? Er den kommet video/dvd nu? Jeg mindes nemlig ikke at have set den i blockbuster i dag. Jeg synes heller ikke at jeg kan finde den i nogen biografer.
Xbl-gamertag: "badman DK"
HulleHulleSkrevet 04/07-03 12:26 
Takker for svarene alle sammen. Nu ved jeg da hvilke film jeg skal lede efter næste gang trangen til gys igen falder over mig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 04/07-03 13:56 
danniman2003 >
Hvor finder jeg Final Destination 2? Er den kommet video/dvd nu? Jeg mindes nemlig ikke at have set den i blockbuster i dag. Jeg synes heller ikke at jeg kan finde den i nogen biografer.

Den er ikke udkommet herhjemme endnu, og jeg ved heller ikke om den kommer til at gå i biffen. Måske ryger den på video/DVD med det samme...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/07-03 14:06 
Hvem snakkede David Lynch? Lynch er den eneste der virkelig formår, at gøre mig utilpas.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 04/07-03 14:09, rettet 04/07-03 14:11 
Var lige inde på quicktime og se et par trailers. Faldt over "The Eye" som straks er bestilt på hos cdwow. Nogen der kender den, og nu ingen spoilers.

Hvilken version af The Ring er forresten bedst. Hører at den japanske er, men er lidt bange for at det at skulle læse undertekster kommer til at forstyrre, og at manglen på 5.1 ikke gør at det bliver optimalt. Help again please.

Dark Water kunne jeg desværre ikke finde på cdwow..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/07-03 14:19 
Ja. The Eye er rigtig fed. En slags "The Ring" møder Den 6. sans.

En måske ikke helt korrekt beskrivelse, men jeg vil ikke afsløre noget...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/07-03 01:41, rettet 05/07-03 01:42 
Teki >
Dark Water (Honogurai mizu no soko kara)

Yep den er nemlig rigtig fed at en japansk film at være, meget bedre end Ringu!, må jeg godt lade være med at bo det sted?, vandet smager mystisk ;)

Ellers er der også Below, der er noget gys over den og tilmed en kanon film!.

Below
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/07-03 01:49, rettet 06/07-03 10:36 
Hulle >
Hvilken version af The Ring er forresten bedst. Hører at den japanske er, men er lidt bange for at det at skulle læse undertekster kommer til at forstyrre....

Sådan er det med japanske og Asiasiske film :), der er sku undertekster på he he, det er ikke noget problem, original sprog er at foretrække.

Jeg har kun set Ringu Ø + 1 og jeg må sige at de siger mig ikke ret meget, overrated, desværre.

Jeg har inkluderet et link til en lille selection af gode japanske horror/gyser film, Suicide Circle er også ret fed!, det starter med at 50 skole piger springer ud foran et tog, SPLAT.....

Snowblood Apple
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
MåsseMåsseSkrevet 05/07-03 07:53 
Born2Play >
Hvem snakkede David Lynch? Lynch er den eneste der virkelig formår, at gøre mig utilpas.

Jeg syntes da nu nok du sad noget uroligt da vi så The Ring :o)
Jeg har købt to Xboxe i håb om at få ligeså meget power som en ps2
HulleHulleSkrevet 06/07-03 04:36 
Så fik jeg endelig set Ringu. Lækker film :) Rigtig godt gys. 2.0 og undertekster er bestemt ingen hindring. Ville dog ønske de kunne hedde James og Carmen, eller bare et eller andet lidt mere iørefaldende end de Japanske. Har det med at bytte om på de ukendte navne ;)

Rigtig godt link du er kommet med Starsoldier. Tror lige jeg skal ha´ bestilt nogen Japanske film hjem.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/07-03 17:01 
Ringu er en dejlig mørk gyser som sagt, men Kaïro betragtes i visse kredse (deriblandt mig selv) som værende af endnu mere uhyggelig karakter. Den er også nemmere at forholde sig til, og omhandler bl.a. en af de mest skræmmende, gåsehudsfremkaldende scener jeg har oplevet til dags dato. Det er noget med en skummel hjemmeside, et webkamera og en mystisk udseende person med en sort pose henover hovedet... og så er der en masse unge mennesker der dør af ensomhed m.m...

Langt dybere filmoplevelse end Ringu...

Kaïro
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HulleHulleSkrevet 09/07-03 18:20 
Det lyder lige som en film for mig. Det bare satans at den slags film er så svære at komme til her hjemme. Men den skal da bestilles, så er det jo heldigt at CD WOW tit ligger inde med nogen gode tilbud der ovre fra.
Hvor finder i disse film i region 2 til billige penge på nettet?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-03 00:28 
Laserdisken i KBH har skam Kaïro til 149 kr. på lager. Det kribler på ryggen af mig hver gang, jeg ser det cover:

Laserdisken: Kaïro
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/07-03 00:51 
Bare se alle filmene på denne side (og sov ikke i et år):

Jap freakyness
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/07-03 11:04, rettet 11/07-03 11:05 
Bl.a. Kaïro og Suicide Circle kører i Cinemateket (KBH) i juli/august måned. Tilhængere af japansk 'new wave'-horror må ikke glip af dette horror-arrangement. Jeg så selv The Ring 2 i går...

Cinemateket
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AmbyAmbySkrevet 11/07-03 11:28, rettet 11/07-03 11:28 
Og kan Ring 2 anbefales ?

(SPOILER - RING)



De seneste par stykker der har set Ring(JAP) har været lidt skuffede.
Især slutningen tager luften af ballonen.
Hvor hun kommer ud af fjernsynet er midleste talt plat i forhold til resten af filmen, og man får aldrig nogen forklaring på hvorfor ?
Og hvad får hun ud af at man skal få andre til at se båndet ?
Synes der er en del der aldrig rigtig bliver forklaret...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/07-03 13:45 
'The Ring 2' står i skyggen af originalens box-office succes, men den bør stadig ikke undervurderes, hvilket jeg synes mange har tendens til. Jeg finder den bedre end den *bløde* US remake og mange andre tidstypiske gysere fra vesten. 'Ring 0: Birthday Party' (i Cinemateket, søndag d. 13 juli 21.30) skulle efter sigende følge på alle de løse ender fra de første film - gud være lovet >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
59 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig