X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Headset til XBL


Svar
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 18:33, rettet 03/07-03 18:35 
Hvor kan man købe sådan et headset til XBL henne, da mit gik istykker i går :'( Den der hvor man putter selve headsettet i altså den med volume knappen er fuldstændig færdig, så jeg mangler sådan en fætter - kan de overhovedet købes seperat?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SolaegSolaegSkrevet 03/07-03 18:39 
Du kunne jo lige se her:

Jeps, jeg mener her!
RaGeRaGeSkrevet 03/07-03 18:47 
Så er jeg jo næsten tvunget til, at købe et nyt XBL kit :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 03/07-03 18:51 
Wagner har et xbl-kit til salg fordi han blev banned, mon ikke du kan købe det til billige penge
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/07-03 19:00 
Da Microsoft præsenterede Xbox Live i Danmark for nogen uger siden, spurgte jeg netop om det blev muligt at købe headsettet for sig og svaret var "ja". Burde det ikke kunne købes i US nu?
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 03/07-03 22:23 
Just wondering. Hvordan bliver man banned? Skal lige vide om jeg mon ikke må bande :D
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
APHAPHSkrevet 03/07-03 22:27 
man skal ikke smide en chip i sin xbox og så forvendte at man kan bruge xblive

Wagner Lærdet.dk
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KTCKTCSkrevet 03/07-03 22:39 
Med en kontakt kan man godt, jo. Man skal bare huske at slå den fra hver eneste gang.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 03/07-03 22:48 
I know, der er ikke andre ting der gør man kan blive banned?
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
APHAPHSkrevet 03/07-03 22:53 
Hvis du bare opføre dig forholdsvis normalt, så risikere du ikke at blive banned
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 03/07-03 23:21 
Så man må altså godt bande lidt? For det er sgu svært at la' vær med når man spillet! Well, når jeg spiller ;)
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
KTCKTCSkrevet 04/07-03 01:32 
Så vidt jeg ved er det kun snyd og deriblandt at bruge modchip, der er forbudt. Alt andet kan styres ved ignore funktioner og lignende. Permanent ban er jo ret alvorligt, når man har brugt en plovmand. Desuden er det ikke account'en, der bliver banned.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RaGeRaGeSkrevet 04/07-03 02:01 
Skulle ikke undre mig, hvis jeg blev banned fra XBL >:)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 04/07-03 02:17 
RaGe, kan ikk forstå hvis du skulle blive banned, du plejer jo at opføre dig normalt, og anstændigt.

*HOST*
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SolaegSolaegSkrevet 04/07-03 14:03 
Måske skal dem, hvis headset er gået i stykker kigge i denne tråd på GR:

This one baby!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig