X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Okamiden


Svar
HulleHulleSkrevet 02/09-09 08:33 
Nyt Okami spil til DS. Det er dog ikke det oprindelige hold som står bag..

Udemærket.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/03-12 12:53 
Jeg blev færdig med Okamiden for et par dage siden.
Alt i alt synes jeg det er et udemærket spil. Den kommer slet ikke på højde med Okami, hvilket der er få spil efter min mening der gør :3
Okamiden er en meget nuttet efterfølger til sin "mor", og der er kun få irritations momenter for mig. Et af dem er at DS'en slet ikke er så kraftig som Wii'en og hvis vi for eksempel tager en by fra Okami som var til fri udforskning uden loading tider, så er den samme by i Okamiden opdelt i flere "sektioner", så der er en loadingtid ved hvert område i byen, hvilket jeg fandt irriterende, men nu er det jo et DS-spil vi snakker om.

Ellers er det et dejligt spil, jeg havde masser af sjov med den, og historien er også udemærket.

Kan godt anbefale den til alle Okami-fans. Hvis man bare lader vær med at forvente et så stort mesterværk som Okami så har man et dejligt og fint spil med nuttede characters og en god håndfuld humor. :3
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
SumezSumezSkrevet 05/03-12 13:55 
Er lidt ked af at høre at det alligevel ikke er bedre. Har haft det liggende og vente ret længe, uden jeg har kunnet tage mig sammen til at spille det. Loadtider på DS? Det er helt uacceptabelt synes jeg. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 05/03-12 22:08 
Sumez>
Er lidt ked af at høre at det alligevel ikke er bedre. Har haft det liggende og vente ret længe, uden jeg har kunnet tage mig sammen til at spille det. Loadtider på DS? Det er helt uacceptabelt synes jeg. :\

Altså det er ikke til at knække DS'en i to af frustration af xD Vi snakker om 2-3 sekunders loadingtid. Stadig surt at det stopper ens gameplay et par sekunder, men jeg synes stadig den er et playthrough værd.
Der var nogle twists and turns i historien jeg ikke havde regnet med, og den fortæller lidt baggrundshistorie om den oprindelige Okami.
Og Isshun har cameos i den xD
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig