X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA4: The Ballad of Gay Tony


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/09-09 21:58 
Så er det snart tid til en ny udvidelse til GTA4 - man kommer næsten i Vice City stemning... :)

GTA4: The Ballad of Gay Tony trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/09-09 22:58 
Kommer den ikke med på den ekstra-disc de udsender snart? Så er der ingen grund til at købe den for mig... jeg vil hellere have skiven med ekstra-DLC'et.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/09-09 23:15 
Jow, den kommer både som download og på ekstra disken sammen med Lost and Damned d. 29. oktober...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 01/09-09 23:29 
Jeg troede også først, at det kun kom på skive, og siden jeg lige har købt The Lost and Damned, kunne det godt pisse mig af. Heldigvis kommer det også som download, og siden TLAD faktisk fungerer glimrende, skal Gay Tony nok også have en chance. Jeg kan godt lide, hvordan de tre historier flettes sammen, men spørgsmålet er hvordan denne udvidelse kommer til at adskille sig fra forgængerne. Hvis det bare er "Vice City feel", så er det måske lidt tamt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-09 02:35 
Jeg har PS3 versionen af spillet og har ikke Lost and the Damned så jeg glæder mig til at købe Tales from Liberty City til 360'eren.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/09-09 09:54 
Det er sgu en ret fed feature, at org spillet ikke er nødvendigt - ikke at jeg skal have skiven, for jeg købte TLAD med det samme, og det gør jeg sandsynligvis også med Gay Tony.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 13:24 
Så i følge traileren er titel-personen homoseksuel... hmm... de er altså lidt sjove hos Rockstar
HeroldHeroldSkrevet 02/09-09 13:55 
Nej, han er da munter...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 14:59 
Det var det jeg troede... men måske er han begge dele... vi ved det ikke... men det kan jo ikke udelukkes :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 15:00 
Han virker ikke så glad i traileren...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-09 15:42 
Nogle får jo også øgenavn udfra hvad de IKKE er :-)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/10-09 08:38 
Så er det i dag, at Bøsse Tonny udkommer - og det ligner endnu en GTA must have.

Metacritic: 91/100
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PapandPapandSkrevet 29/10-09 09:52 
Er det ikke først i morgen?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/10-09 11:02 
Nej, i dag...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 29/10-09 11:11 
Bliver første gang jeg sætter min box til siden tLaD.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/10-09 14:25, rettet 29/10-09 14:26 
Poor thing...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/10-09 14:41 
tLaD?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/10-09 15:02 
The Lost and Damned :)

Er spændt på at prøve det, ikke mindst for at se de nye gameplay elementer Rockstar har introduceret, såsom faldskærme og "bestyr natklubben" minispillet.

Og så glæder jeg mig til at se hvordan de tidligere hovedpersoner er flettet ind i historien.
(...)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/10-09 19:51 
Jeg er lige startet på The Lost and the Damned idag!
Købte den dér Disc version med de to pakker da jeg kun havde GTAIV på PS3. Er godt underholdt indtil videre selvom jeg var bange for at motorcykel missioner ville blive irreterende (de var frustrerende i vanilla GTAIV)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/11-09 09:51 
Hvad synes I om Luis Lopez og Gay Tony?

Jeg er ret begejstret for historien og den generelt grandiøse skala på missionerne.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/11-09 14:19 
Jeg har spillet det en del også. Der er generelt nogen totalt seje personaer i spillet som f.eks. Brucie's bror (gentically superiorior) og Yusuf Aman.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 04/11-09 14:38 
hehe.. jeg her helt vild personalegoderne med hende "Bestyren" i Maisonette 9 hvorfor er min "Sekritær" ikke også sådanne?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/11-09 11:37 
Når man køber Lost+Damned og Gay på fysisk DVD, er det så lavet som standalone udgivelse, eller skal man installere og derefter spille med sin GTA4-disc i (på X360)?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/11-09 12:12 
Det er standalone ja.

GTA IV er ikke nødvendig på nogen måde.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/11-09 12:36 
Hvor er det bare godt sagt :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 29/01-10 11:54 
GTA: Episodes From Liberty City på vej til PS3 og PC i marts.

Endnu en eksklusiv aftale der ikke var helt så eksklusiv alligevel...

"GTA: Episodes From Liberty City on PS3, PC March 30"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/01-10 12:27 
Var det ikke bare en tids-eksklusiv?
BeanoBeanoSkrevet 29/01-10 12:45 
Jo det har det så været åbenbart men syntes ikke det var annonceret sådan :)
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-10 17:06 
Syns også det lød som om MS havde betalt en pæn sum for at være den eneste konsol med DLC til GTA:IV men når der nu er gået så lang tid så det betyder nok ikke så meget.
Lidt lige som der siges at "Play as Joker" kommer med på gen-udgivelsen af Batman:AA til Xbox(nok også som DLC) men kun rygter indtil vider.

Men hvor mange af os multi-platform ejere har købt 360 udgaven for at kunne få de DLC når det nu blev sagt at de ikke kom til PS3(tog nu 360 udgaven da jeg ikke er fan af PS3 controlleren ;p )
BeanoBeanoSkrevet 29/01-10 18:43 
Ikke her men jeg har netop købt GTA:EFLS til 360 da den kun kostede 155,- :D
JohsJohsSkrevet 30/01-10 11:24 
Havde Microsoft ikke betalt 50 millioner til Rockstar, for at udvikle eksklusivt DLC til GTA IV, til Xbox 360? Så vidt jeg forstod det, da den aftale blev offentliggjort, så var der intet om, at det DLC skulle være tids eksklusivt.

Hey, måske finder de også ud af, at Rare havde langt mere succes hos Nintendo, og ser bort fra de godt og vel 3-400 millioner de betalte for firmaet, og lader Rare smutte.
IqonIqonSkrevet 30/01-10 23:48 
Jeg har altid håbet på det kun var en tidseksklusiv og det var da også en af grundende til jeg i sin tid holdt fast i at købe GTA IV til PS3 som jeg gør med alle andre multiplatformtitler også. Jeg glæder mig til at få afprøvet det DLC, og er glad for jeg modstod fristelsen til at købe Xbox 360-discen med de to episoder.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
ComradeComradeSkrevet 30/01-10 23:54 
ditto her, bliver godt!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/01-10 00:10, rettet 31/01-10 00:47 
Johs>
Hey, måske finder de også ud af, at Rare havde langt mere succes hos Nintendo, og ser bort fra de godt og vel 3-400 millioner de betalte for firmaet, og lader Rare smutte.

Mener da helt sikkert at jeg husker et interview at RARE var kørt dødt og microsoft køb nu gav firmaet nyt pust.

kan godt være at RARE ikke smide spil up på samlebånd mere, men de har jo skiftet status til at være mere et udvikingsteam.
et eksempel er at der er store dele af rare teamet der har været med til at designe og intergrationen af avitars i xbox spil og marketplace.
samt at deer godt igang med natal...
tror det var i et gammel Major nelson podcast jeg hørte det.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 31/01-10 00:21 
Beano. Hvor købte du den så billigt henne?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 31/01-10 00:51 
Zavvi.com ... se spiltilbud-tråden mht. toldrisiko osv :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/01-10 15:24 
Iqon>
... holdt fast i at købe GTA IV til PS3 som jeg gør med alle andre multiplatformtitler også.

Hvorfor i alverden gør du dog det?
Hvis du har begge maskiner, er det da kun tåbeligt, at insisterer på at købe PS3 udgivelser, i de tilfælde hvor Xbox versionen er bedre eller kommer langt langt tidligere.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
IqonIqonSkrevet 31/01-10 15:31 
Havde jeg ejet en nyere Xbox 360-maskine, der ikke larmer som en lufthavn hver gang jeg tænder den, og som jeg ikke frygtede kunne gå ned hvert øjeblik det skulle være (efter at have været igennem tre fejlbehæftede maskiner før) ville du have fudstændig ret. Det er desværre ikke tilfældet, og derfor holder jeg mig så meget til Sonys maskine som det er muligt. Indtil videre har jeg ikke oplevet nogle problemer med min launch PS3, der virker som et noget mere solidt stykke issenkram end Microsofts bud på en funktionel konsol. Desuden synes jeg også bedre om PS3-controlleren, omend jeg indrømmer det nok mest er en vanesag efterhånden.

Det hele bunder altså sådan set bare i uheldige personlige oplevelser med den hvide klods.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-10 15:41 
Så få fat i en sort klods... den virker bedre :-)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/01-10 16:08 
Iqon>
Det hele bunder altså sådan set bare i uheldige personlige oplevelser med den hvide klods.

Ja det er jo fair nok ;-)

Efterhånden er der jo heller ikke mange eksklusive titler til Xboxen, det går bedre med PS3'en.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-10 16:59 
Ja nemli ja...

Xbox 360 console exclusive titles: 75
Xbox 360 exclusives: 119

PS3 console exclusive titles: 9
PS3 exclusives: 160

Total: 194 >< 169

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ps3_games

...og så er der selvfølgelig ikke taget højde for kinøjser-spil, som kun udgives i Japanerland. :-D
HeroldHeroldSkrevet 31/01-10 17:08 
Hvad er forskellen på exclusive og console exclusive? Jeg gider ikke læse links :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-10 17:30 
"A value of "Console" for exclusivity means that, while a title may be available as an arcade game or on a PC using Microsoft Windows, Unix/Linux, or Mac OS X, it is not available on any other video game console in its native mode."

Så en "console exclusive" kan evt. også spilles via PC, mens "exclusive" KUN kan køres på den givne konsol (ja, forvirrende opdeling; blame wiki)
HeroldHeroldSkrevet 31/01-10 17:31 
De ni titler til PS3 er vel også udtryk for japanske PS3-spil, der udgives i vesten, samt vanskeligheden ved at konvertere fra PS3 og videre?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/01-10 18:00 
Tja, kun 2 af spillene er rent faktisk udgivet (i Japan). De andre er upcoming... men det er jo tydeligt (og naturligt nok), at Microsoft pumper flere "Xbox-exclusive" ud til PC grundet connexen mellem Xbox og Windows.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig