X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza 3 på vej...


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 31/08-09 08:52, rettet 31/08-09 09:03 
Så er der et nyt Forza spil på vej... Ser lovende ud :O
Mon der er mulighed for at det kommer til pc?

*EDIT* Om det kommer til pc, kan jeg vidst selv svare mig på kan jeg se.. Må få anskaffet mig en Xbox :P

Lidt læsestof fra Coolshop.dk:
Alle har en drømmebil, uanset om det måtte være en eksotisk sportsvogn som den nye Audi R8 V10, en klassisk amerikansk muskelbil som Ford GT eller en hot asiatisk importbil som Nissan 370Z. Du kan nu køre drømmebilen i Turn 10s seneste epokegørende racing-spil.

Forza Motorsport 3 udkommer eksklusivt til Xbox 360 i oktober 2009 og forener racing-spilgenren, hvorved det bliver muligt for enhver at opleve spændingen ved at eje verdens mest eksotiske og udsøgte biler.

Få den mest realistiske racing-oplevelse, mens du sætter dig bag rattet i over 400 af de mest elskede biler på over 100 kendte baner fra den virkelige verden og eksotiske vejstrækninger fra hele kloden. Med betagende HD-grafik og den mest avancerede køreegenskabsmodellering overhovedet i et videospil byder Forza Motorsport 3 på et stort udvalg af kørehjælpemidler og justerbare færdighedsgrader, hvorved spillet uden videre kan spilles af spillere i alle aldersgrupper og med vidt varierende talent - og tryllebinde dem.

Kærligheden til biler lever i os alle. Forza Motorsport 3 er billegepladsen, vi alle har ventet på.

Forza 3
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/08-09 09:10 
Tjek den Forza Motorsport 3 tråden...

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=30398
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KnightrideRKnightrideRSkrevet 31/08-09 09:16 
Hov... Der var jeg åbenbart lidt for langsom :/
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig