X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amiga Strømforsyning?


Svar
CoreCoreSkrevet 29/08-09 00:01 
Er der nogen der kender til en måde, hvorpå man kan anskaffe sig Amiga-hardware i løskøb?

Jeg søger specifikt en strømforsyning, men på længere sigt også joysticks.

Jeg antager at en C-64-strømforsyning ikke kan gå i en Amiga. Har jeg ret?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 29/08-09 02:23 
Prøv betafon i København. Jeg ved de har Amiga ting, men ikke hvor meget. Jeg købte en Amiga cd32 derinde for ca. 2 år siden. Hvis ikke de har noget kan det være de kan skaffe det hjem.

Skriv ikke til dem, men ring istedet :-)

betafon.dk
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 29/08-09 10:14 
Jeg har kigget mange steder, men det bedste sted jeg har fundet er:

Amigakit i UK
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
scavengerscavengerSkrevet 29/08-09 11:03 
C64, Amiga og CD32 har alle forskellige strømforsyninger. Men du kan sagtens bruge C64 joysticks på en Amiga. Praktisk taget alle joysticks med 9-pin stik kan bruges.

Prøv evt. et lokalt loppemarked her i weekenden (se www.markedskalenderen.dk) der er næsten altid en der har en rodekasse med diverse kabler og strømforsyninger og sandsynligvis også en til en Amiga.
Nemo me impune lacessit
TheDukeTheDukeSkrevet 29/08-09 15:46 
Vesalia har nok alt hvad du skal bruge.

Nu er det et stykke tid siden jeg selv har handlet med dem, men jeg har hørt at de godt kan være lidt tunge i røven med deres support nu.

www.vesalia.de
KTCKTCSkrevet 29/08-09 16:20, rettet 29/08-09 16:20 
Jeg overvejede også at nævne Vesalia, men jeg har ligesom dig hørt at de ikke er så stabile, og nævnte derfor Amigakit, som jeg har handlet hos flere gange uden problemer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 31/08-09 23:05 
Tusinde tak for svarene alle sammen. Jeg kan dog ikke se nogle strømforsyninger på Amigakit, så jeg søger stadig.

Har ikke tjekket med Betafon endnu, men det gør jeg.

Kan stadig godt bruge tips og brugbare vink :)

Men tak.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KTCKTCSkrevet 01/09-09 08:38 
Her:

Strømforsyning hos Amigakit
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 01/09-09 20:02 
Det er da godt at jeg ikke føler mig dum nu... :S

Men tak :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig