X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Facebook/Twitter på 360


Svar
enfenenfenSkrevet 28/08-09 17:38 
Nu ved jeg ikke, hvor mange der er herinde, der benytter sig af Facebook/Twitter. Men der må da være et par stykker :)

Den kommende tilføjelse til Live bliver kun gratis for Gold medlemmer, men der vil så komme en trial til Silver medlemmer. Om trial'en er tidsbegrænset eller mangler features, er ukendt lige nu. Jeg tror på det sidste.

facebook/twitter på 360 bliver ikke tilgængeligt for silver
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/08-09 18:03 
Jeg må indrømme at jeg forstår det ikke. Twitter kan jeg i forvejen ikke "få til at passe"... "Ja, nu sidder jeg spiller på min Xbox... nej, vent nu skriver jeg på Twitter på Xbox..." Ja, jeg har en account på Twitter, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive... til de 6 eller 13 mennesker der "følger mig derinde"

Og det er jo ikke fordi jeg ikke er på Facebook, men gider jeg det via min Xbox?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/08-09 18:06 
Jeg tror det handler langt mere om at forbinde produktet med den opmærksomhed/succes Facebook og Twitter har, end det reelt handler om at skabe nogle interessante og vedkommende (for konsolspillere) features.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WikzoWikzoSkrevet 28/08-09 18:25 
Det tror jeg, du har helt ret i.

Ærlig talt er det da også besværligt at skulle til at skrive (længere) beskeder gennem sin Xbox (også selvom man har et tastatur).

Det virker mest som en feature, Microsoft kan sætte på pakken, således at hyppige Facebook-folk måske er mere villige til at købe en Xbox-maskine. Microsoft har penge nok til at købe nærmest alt i dag ...
HeroldHeroldSkrevet 28/08-09 18:27 
Jeg tror det bliver "King Chaos is now playing Barbies Dream House on Xbox 360"-statusmeddelelser, som vi bliver velsignet med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-09 18:57 
Facebook er blevet totalt overvågnings nazisme. Efterhånden som man har kollegaer og chefer på som Facebook venner skal man satmer passe på når man pjækker fra arbejde.

Jeg har en gravid kollega der er kommet i fedtefadet fordi hun var gået tidlig på barsel på grund af plukvéer og ofte opdaterede sin Facebook med info om at hun nu altså skulle se 24timer marathon og til Madonna koncert osv.

Så jeg er lidt paranoid for at sætte min 360'er op til at køre med Facebook....
WehnerWehnerSkrevet 28/08-09 19:02 
Da gud og hver mand begyndte at komme på, meldte jeg klart ud til mine kollegaer, at de ikke ville komme på, før de fandt nyt job. Ikke fordi jeg pjækker, men fordi folk tager Facebook-opdateringer alt for seriøst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 28/08-09 19:12, rettet 28/08-09 20:40 
Darkbeat>
Så jeg er lidt paranoid for at sætte min 360'er op til at køre med Facebook....

For mit vedkommende kommer det aldrig til at ske!

Ja folk tager fandme deres fjæsbog opdateringer alt for seriøst så det er til at brække sig over. Hvorfor er det vigtigt for mig at vide, at "lille mor og lille datter" har været nede i Fakta og handle ind til en lille hyggelig aften....?

Sorry men jeg har desværre fået en del kvindelige venner som går MEGET op i den slags...!?
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 28/08-09 19:18 
Darkbeat>
Facebook er blevet totalt overvågnings nazisme. Efterhånden som man har kollegaer og chefer på som Facebook venner skal man satmer passe på når man pjækker fra arbejde.

Så lad være med at pjække! :)

Jeg har da selv en af min chefer på, og det har jeg ingen problemer med, da jeg ikke pjækker, og samtidigt har et godt forhold til personen.

Men ønsker man ikke chefen eller andre personer at se, hvad man laver, så kan man sagtens have dem som venner men samtidigt fjerne muligheden for at den/de kan se ens statusopdateringer.

Jeg tror dog ikke selv, at jeg kommer til at benytte mig af Facebook versionen på 360, da det er alt for omstændigt at skrive med en controller :)
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/08-09 21:20 
neros>
Sorry men jeg har desværre fået en del kvindelige venner

...se det skal man da aldrig beklage :D
nerosnerosSkrevet 28/08-09 22:12 
Du må gerne få nogen af mig ;D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-09 08:09 
Facebook/Twitter/Last.fm opdateringen kommer på tirsdag...

Gamespot: Xbox 360 Facebook, Twitter, Last.fm hit Nov. 17
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-09 12:55 
så må man da håbe, at vi får last.fm med denne gang...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/11-09 15:18 
Det tror jeg umiddelbart ikke... Den var vist ikke med i betaen her i EU...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-09 22:50 
nej den var ikke, men troede da måske bare det var fordi det var betaen.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/11-09 10:18 
I den mail jeg netop har modtaget fra Microsoft omkring opdateringen d. 17., står der kun noget om Facebook, Twitter, Zune video store, og Music Game Store - så vi får nok desværre ikke noget Last.FM :(

Den gode nyhed er at vi rent faktisk får video store :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/11-09 13:32 
yeps.. og i promotions matrialet... kan jeg se at der også er Battlestar Galactica :D i HD :D
Jeg håber bare at season 2 til 4 også er med... da jeg har 1'eren på HDdvd...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PeancanPeancanSkrevet 14/11-09 15:25 
Det er fint nok at vi endelig får video store men hvis kvaliteten og udbudet er ligeså ringe som det tidligere har været nævnt så kan de for min skyld godt udsætte på ubestemt tid. Hvis jeg skal have HD skal det som minimum være 1080P og af BD kvalitet og udbudet sammenligneligt med Blockbuster.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/11-09 16:52, rettet 14/11-09 16:53 
Det kunne selvfølgelig være lækkert hvis vi kunne få streamet video af den kvalitet, men der går noget tid inden det rent teknisk er aktuelt. Nu har jeg ikke undersøgt alle tjenester, men jeg mener at Zune video store, tilbyder en af de bedre kvaliteter rent bit-mæssigt i forhold til f.eks. Apples service, der ligger et stykke under DVD formatet i forhold til information i billedet (selvom de kalder det HD)!?

Der er selvfølgelig langt op til 1080p og BD kvalitet, men det er der uanset hvilken tjeneste du vælger. Vil man have det, skal man selvfølgelig købe sine film på et optisk medie.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 19/11-09 12:57 
Er det bare mig, eller er Facebook-funktionen ret ligegyldig, når den alligevel ikke kan køre i baggrunden mens man spiller et spil? (og f.eks. registrere hvad man laver i spillet, eller hvad ens venner laver samtidig)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/11-09 12:58 
Jeg installerede Twitter på min 360'er... Også totalt ubrugeligt da man ikke kan følge de links som folk poster.
SumezSumezSkrevet 19/11-09 13:00 
Jeg forstår slet ikke hvordan man bruger Twitter-dimsen. Hvis jeg går ind og starter tingesten fra Xbox spotlight-tingen, kommer jeg bare ind på Facebook-dingenoten Ikke at det betyder noget, da jeg aldrig bruger Twitter alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/11-09 13:03, rettet 19/11-09 13:08 
Der er forøvrigt kommet facebook/twitter integration på PS3 i dag - spøjs timing ;)
PeancanPeancanSkrevet 19/11-09 13:15 
Beano>
Der er forøvrigt kommet facebook/twitter integration på PS3 i dag - spøjs timing ;)

Ja men her opdatere den da idet mindste løbende din profil med trophie updates, mens du spiller.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-09 15:59, rettet 19/11-09 16:00 
Argh, så skal vi have vores Facebook profil spammet med Trophy updates??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 19/11-09 16:08 
Heldigt man kan blokere alle de applications man har lyst til
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 19/11-09 16:10 
PalleJensen>
Argh, så skal vi have vores Facebook profil spammet med Trophy updates??

Det er vist kun på twitter den vil spamme trophy-updates.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/11-09 16:18, rettet 19/11-09 16:19 
Okay, nice... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 19/11-09 16:21, rettet 19/11-09 16:21 
Saften>
Det er vist kun på twitter den vil spamme trophy-updates.

Jeg har ellers fået en på Facebook allerede (dog også fra den eneste på min FB, som jeg ved har en PS3 :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SaftenSaftenSkrevet 19/11-09 17:00 
"By linking your PlayStation Network account to your Facebook account, you will have the option for the PS3 to automatically update your Facebook News Feed with Trophy and PlayStation Store activity."

I stand corrected.

I det mindste kan man selv vælge.

US PS3 Blog
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
BeanoBeanoSkrevet 19/11-09 17:01, rettet 19/11-09 17:02 
Korrekt - det spammer også FB. Man man dog selv sætte op på PS3'en hvilke events der sendes.
Udviklere kan også selv lave specifikke posts til FB efter firmware 3.10.

EDIT: For langsom

"PlayStation 3 Firmware (v3.10) Update Preview"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig