X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skal I have Mini Ninjas?


Svar
WikzoWikzoSkrevet 23/08-09 09:48, rettet 23/08-09 09:51 
For nyligt udkom der en demo af dette spil, men tilsyneladende har ingen rigtig snakket om det herinde. Spillet fortjener sin egen tråd, synes jeg :)

Jeg blev positivt overrasket. Selvom det er et børnespil, er det nu stadig rigtig sjovt og langt fra så primitivt, som mange af denne slags spil ofte er. Det virker eksempelvis langt dybere end de to Naruto-spil til Xbox og Kung Fu Panda. Det er også et rigtig flot spil; jeg er helt vild med den grafiske stil.

Og så er det jo udviklet af danske IO Interactive. Jeg nåede aldrig at købe Kane & Lynch, men denne gang har jeg tænkt mig at støtte dem ved at købe spillet (305 kr. på CD WOW!).

Hvad forventer I af Mini Ninjas?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 10:30 
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg forventer mig, men demoen skuffede mig en smule. Spillet virker... anstrengt. Og jeg tror ikke det er et børnespil - mere et familiespil. jeg synes også den grafiske stil er lækker og jeg regner bestemt med at jeg skal have det. Derjligt at se, at IO tilsyneladende er på vej ud af Kane & Lynch suppedasen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/08-09 12:42 
Det er vel umuligt at sige inden at spillet er udkommet. Hvis det får rimelige anmeldelser vil jeg muligvis købe det når det falder i pris.
HeroldHeroldSkrevet 23/08-09 12:42 
Jeg var ikke voldsomt imponeret. Jeg så udelukkende en standard platformer i stil med I-Ninja, eller hvad det nu hed. Jeg håber det fulde spil er mere givende, for jeg så ikke rigtigt noget, der ikke er gjort før.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 13:18, rettet 23/08-09 13:20 
Man kan sejle i sin hat!! :D

Azzkikr>
Det er vel umuligt at sige inden at spillet er udkommet.

Neeej, Mini Ninjas demoen var bedre end hele Kane & Lynch, så det er ret nemt at sige... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-09 13:33 
Det ligner noget jeg kunne hygge mig med... men skulle det ikke forestille at være "billigspil"? 307,- på CDWOW er jo en del under normal nypris, men alligevel står det til £38 på gameplay.co.uk
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 13:50 
Nej, det er et fuldpris spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/08-09 13:56, rettet 23/08-09 13:56 
PalleJensen>

Neeej, Mini Ninjas demoen var bedre end hele Kane & Lynch, så det er ret nemt at sige... :)



Muligt, men hvor meget siger det egenligt :P? Der skal ikke ret meget til.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 13:59 
True...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/08-09 14:10 
Jeg har ikke spillet demoen, men jeg synes nu meget godt om Kane & Lynch. Jeg ville måske ikke ha afsluttet spillet på den måde (ja, faktisk alt det der jungle-fis kunne de godt ha' droppet) men hele den første del med bankrøveri og udbrud fra fængslet var da fedt. Så måske er første del af Mini Ninjas skide godt? :D
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/08-09 19:43, rettet 23/08-09 19:44 
Jeg tror det vil fange målgruppen helt fint, især via spillets minininja-humor :) Der er ikke meget i demoen, der får det til at virke ligefrem specielt udfordrende for fuldvoksne mandslinger. Men jeg synes demoen giver et indtryk af spilmekanisk grundighed og en nærmest Zelda-lignende menuopbygning og udforskning af forskellige lokaliteter og overvejelser om angreb og alternative baneruter: fx at sejle i hatten på en vandrute for at nå et afsidesliggende sted, hvor man finder "en fed magisk opgradering", eller at tage ruten til fods og gå glip af førnævnte (ellers kan man jo altid backtracke).

Er der nogen, der har fisket? Det er der ikke mange ben i. De fisk hopper næsten på krogen med det samme :) Men det er måske bare mig, der forventede lidt mere her i retning af Zelda eller Dark Chronicle (her kan der jo gå sport i det med at fiske ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ChronoChronoSkrevet 08/09-09 21:28 
Jeg skal ikke have det alligevel. Der er ingen co-op :(

Så er der jo ikke noget ved at spille det med min søn alligevel. Øv - hvordan kan de undlade det?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/09-09 22:23 
Det virker lidt nærigt, men er der ikke multiplayer (har endnu ikke haft tid til at tjekke de X360/PS3-udgaver, jeg har liggende)? Co-op er måske en feature, der åbnes op for, når spillet er gennemført. :P Men det ville jo være ret tarveligt. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-09 23:04 
1 player... si'r den på pakken
KalicolaKalicolaSkrevet 09/09-09 09:59 
Jeg syntes demoen var rigtig go faktisk. Det virkede som om at der var rigtigt mange muligheder i spillet, med forskellige characters, besætte dyr, bruge magi, gemme sig i græsset, og bruge en masse items. Grafiken syntes jeg også var ret go. Men jeg venter nok lige og hører hvad gametrailers siger om det.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 10/09-09 12:27 
Begyndt at dukke anmeldelser op...

Eurogamer: 6/10
Total Video Games: 80/10
PSM3 Magazine UK: 65/100
VideoGamer: 70/100
NZGamer: 82/100
Xbox World 360 Magazine UK: 72/100
HeroldHeroldSkrevet 10/09-09 12:50 
Ret så blandet landhandel. Tror det bliver bargain bin for mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/09-09 12:53 
Også her ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/09-09 14:06 
Jeg er 4 timer inde i det og jeg er godt underholdt... Et rigtigt hyggeligt og afslappende spil... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 11/09-09 15:41 
Har lige fået Shun, ham der bueskytten, og spillet er stadig mægtig sjovt :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig