X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gladiators - FXWars Challenge


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/08-09 22:25 
Til jer som ikke ved det, så findes der et helt community for os grafikere/animatore. Og de holder nogle gange nogle små konkurrencer. Og så hver tilmeldt laver så en tråd så alle kan følge med i hvordan det bliver lavet undervejs.

Jeg meldte mig til en animations konkurrence og er lige blevet helt færdig med den. Opgaven lød på at man fik 1 måned til at lave en animation med tema'et "Neo Race". Altså hvordan ser et racerløb ud om 50år.
i praksis har jeg nok brugt omkring 14 dage på det, fordi man skal alt muligt andet i sin ferie også, så tid var der ikke så meget af. Men jeg blev da færdig :)

Min ven Ernst byggede bilen til mig, og min ven Niks lagde lyd på, resten står for min regning, også det som ikke har fået kærlighed nok :)

Vinderen bliver fundet engang i næste uge tror jeg.

Anyways. Jeg ville bare lige høre jeres mening om resultatet. Men husk, det er lavet på ca 14 dage.

Gladiators Youtube Link
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 21/08-09 22:42 
Ser fint ud, har du links til de andre deltageres resultater?

Det med propellen var en lille smule for meget IMO, men det førte til et fedt takedown ;-)
Hvis du havde brugt nogle små løfteraketter i stedet for propellen havde jeg troet mere på det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 21/08-09 22:48, rettet 21/08-09 23:34 
Den er cool :)

+
Bil-designet er hyggeligt og humoristisk i stedet for cool, som ellers er normalt.
Helikopter-finten.
Klipning.
Kamera-arbejdet.
Animationen.
Lydeffekter.

-
Fartøjer med våben er lidt kliché.
Omgivelserne mangler detaljer.

EDIT: Tilføjet et par ting til listen over de positive elementer.

EDIT 2: Arh, så lige én ting til :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/08-09 23:10 
Jeg synes det ser ret godt ud. Jeg er ikke så meget inde i den slags men havde ikke forventet ret meget da du skrev at du kun havde brugt 14 dage :)

Har du et link til filmen i rigtig 720p?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 22/08-09 10:30 
Nej, jeg har kun det her youtube link.

Tak for kommentarene :)
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 22/08-09 11:19 
Det ser godt ud - krydser fingre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JesperJesperSkrevet 22/08-09 14:15 
Blev også meget positivt overrasket - super flot synes jeg. Det kan I godt være stolte af.

Generelt kiggede jeg mest efter det grafiske (smukt), men var også rigtig godt underholdt af indholdet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig