X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søges: Nintendo Magasinet


Svar
drwilydrwilySkrevet 18/08-09 00:44 
Hej.

Hvor mange husker "Nintendo Magasinet"? Det kørte på dansk fra 1991-1994, og blev derefter til multiplatform-bladet "Power Player". Mange artikler var angiveligt oversat fra et svensk og/eller norsk søstermagasin.

Jeg er på jagt efter eksemplarer af dette gamle danske tidsskrift "Nintendo Magasinet". Det var ikke et "eksklusivt klubblad" for abonnenter eller medlemmer - det var et almindeligt blad, som kunne købes i de fleste butikker i dets storhedstid. (Et tillæg kaldet "Power Player" var dog vist kun med, hvis man var abonnent?)
Udgiveren har muligvis været Egmont Serieforlaget?

Jeg havde en lille samling af bladet da jeg var yngre, men har DESVÆRRE mistet dem alle! Og nu vil jeg genkøbe samlingen!

Har I sådanne blade liggende? Eller kan I evt. pege mig i den rigtige retning? Måske kender I et sted de kan købes?

Håber der er nogen der kan hjælpe!
SumezSumezSkrevet 18/08-09 09:45 
Jeg har samtlige blade fra 1991 og op, men har "desværre" ikke tænkt mig at skille mig af med dem. Overvejede dog en gang et større indscanningsprojekt, men det har jeg ikke tålmodighed til, hehe.


drwily>
Mange artikler var angiveligt oversat fra et svensk og/eller norsk søstermagasin.

Det var en oversættelse af det svenske blad Super Play, der også blev udgivet i en dansk oversættelse i en meget kort periode for et par år siden. Der var dog en meget begrænset dansk redaktion til brevkassen, konkurrencer, osv.

(Et tillæg kaldet "Power Player" var dog vist kun med, hvis man var abonnent?)

Power Player var vist selve anmeldelserne, eller også bare nogle af dem. Mener det var fra nummer 1 eller 2 i 1992, de skillede sig af med den begrænsning, så tillægget også fulgte med i butikkerne.

Udgiveren har muligvis været Egmont Serieforlaget?

Ja, det mindes jeg også.


Jeg kunne også selv tænke mig nogle eksemplarer tidligere end dem jeg selv ejer. Jeg lånte engang et af en kammerat, hvor de spekulerede i hvilken udgave af Super Nintendoen, der ville komme til Danmark, hehe. :) Det var første gang jeg hørte om at USA havde en anden model end vi gjorde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
drwilydrwilySkrevet 18/08-09 17:16 
Tak for informationen! Det lyder til at være en herlig lille samling! En skam (for mig ;)) at du ikke vil af med dem!

Det er godt nok underligt, at de er blevet så svære at opdrive! Jeg har søgt og søgt. Jeg har skrevet til antikvarer, Faraos Cigarer, Pegasus og Fantask og postet i div. fora. For blot et par år tilbage var de næsten "metervarer" på lige fod med de mest gængse Anders And & Co.-blade!

Jeg har sågar skrevet til Serieforlaget, som desværre ikke kunne hjælpe.

Jeg håber stadig på, at der er nogen herinde der måske kan hjælpe?
happyEDhappyEDSkrevet 18/08-09 17:20 
Jeg har sent PM til dig.

JEg har en del af dem
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
TheDukeTheDukeSkrevet 18/08-09 19:17 
Som gammel Nintendonørd kan jeg bidrage med lidt mere info:

Nintendo Magasinet overtog fra Electronic Fun's Nintendo nyhedsbrev, men de første 5 numre eller så, var på norsk.

Jeg tror ikke de norske blade blev solgt i butikkerne herhjemme, det var vist kun os priviligerede medlemmer af Nintendo-klubben der havde mulighed for at få dem tilsendt.
drwilydrwilySkrevet 18/08-09 21:56 
HappyED: Jeg har skrevet en PM tilbage!

Ang. tråden:
Det er sjovt med alle de ekstra små informationer der dukker op. Jeg er lige så meget samler, som jeg er spilleentusiast, så jeg synes det er umådeligt interessant at få så mange facts som muligt på plads. Som sloganet er hos retromags.com: "Digitally Preserving The Past For The Future!". Så jeg kan kun opfordre folk der "ved noget" til at dele deres viden! Jeg skrev f.eks. til Egmont Serieforlaget, og de vidste intet! Dvs. at selv forlaget åbenbart ikke har nogle optegnelser?!

Derfor er der kun os gamle læsere (og dem som har bladene liggende) til at forevige informationen for eftertiden. Ellers er det jo nok gået tabt, når "næste generation" skal til spillekonsollerne - og de er som bekendt allerede godt igang. :)

Jeg skrev til webmasteren på tvspil.dk som var meget flink og sendte mig hans egne optegnelser over udgivelserne. Han har nu (d. 17. aug) postet dem på sit forum: http://forum.tvspil.dk/viewforum.php?f=11&sid=63ec5699a4139a8bf7c1ddb5c038450d
XiwanaXiwanaSkrevet 18/08-09 22:06, rettet 18/08-09 22:06 
Jeg er også i gang med en større eftersøgning. Det lykkedes mig at finde en mindre samling på 8-9 blade i en lokal genbrugsforretning og et enkelt nummer i et antikvariat på Østerbro. Ellers er det efterhånden blevet ret svært at støve bladet op. Jeg mindes at have købt 3-4 stk. dengang bladene udkom i 90'erne, men desværre blev de smidt ud under en større oprydning. Og hvad kan man så lære af det: Lad være med at rydde op!

Bladene er fantastisk underholdning. Jeg er dog forbavset over, hvor lidt de forskellige spil reelt omtales i de tidlige numre. Der er ofte mere tegneserie og nintendounivers end egentlig spiljournalistik - denne forskel bliver dog udlignet en smule i de senere blade. Det kunne også være fantastisk at komme i besiddelse af en komplet samling af det amerikanske moderblad "Nintendo Power" - men kræver vist nok et omend endnu større detektivarbejde og formodentlig også en meget større tegnebog.
[inspirational quote here]
drwilydrwilySkrevet 18/08-09 22:24 
Hvis man er amerikansk samler, så kræver det kun detektivarbejde, hvis man ikke vil til lommerne! Næsten ALT amerikansk kan købes på Ebay, hvis man har pengene, og selve informationerne er lette at skaffe ved en enkel søgning på google. Det skyldes jo det sindssygt store oplag tingene udkommer i derovre. Og mange af Nintendo Power-numrerne kan oven i købet læses indscannet på Nettet. De har det meget nemmere "over there". AVGN har også lavet et helt afsnit om Nintendo Power.

Som nævnt er Nintendo Magasinet-oversigten i førnævnte link først kommet op i går! EFTER jeg skrev en personlig mail til webmasteren på tvspil.dk, som heldigvis havde informationen. Ellers var det for mig "umuligt" at skaffe viden om bladet. Som sagt kunne end ikke forlaget Egmont Serieforlaget hjælpe!

På den måde er det sværere at være dansk samler.

I mange år, var Nintendo Magasinet "metervare" hos brugtbladsforhandlere - og er det sikkert stadig mange steder. Men finde det på Nettet.. Det kan man altså ikke!

Ang. kvaliteten af journalistikken, så nævner Jacob Stegelman lige (hvad jeg går ud fra er) Nintendo Magasinet i lidet flatterende vendinger i de første sekunder af dette klip: http://www.youtube.com/watch?v=q0PKP1DiU2E

- En skam at hele afsnittet ikke er uploadet!
SumezSumezSkrevet 19/08-09 09:51 
drwily>
Ang. kvaliteten af journalistikken

Jeg var faktisk ret vild med journalistiken i især de senere eksemplarer (da de blev til Power Player), den var meget kreativ, og i en tid før internettet blev udbredt, lærte jeg utroligt meget om en masse forskellige ting, jeg ellers aldrig ville have hørt om dengang, og jeg kunne godt lide at de ikke bare begrænsede sig til at skrive af spil.

Derudover var anmeldelserne (og her snakker vi primært i "Nintendo Magasinet-tiden") ret unikke og sjove i deres udformning. Udover at vurdere spillet, havde de ofte inkluderet sektioner, hvor de tog en helt anden ingangsvinkel til spillet, f.eks. facts om seriens tidligere spil, præsentation af figurerne, eller en gennemgang af spillets første 10 baner, osv. Det synes jeg var et sjovt tiltag som man aldrig ser andre steder (vedr. nye spil).

Jeg var også helt vild med Tobias' (som vist er den eneste, der stadig er ansat (som chefredaktør) på det svenske blad i dag) RPG-sektion. Især omkring '94 da både Final Fantasy VI og Chrono Trigger var på trapperne. Vi fik en masse løbende nyheder omkring dem, samt store fyldestgørende anmeldelser, på trods af at de aldrig blev udgivet i Danmark. Selv Final Fantasy V, der aldrig kom udenfor Japan dengang, fik en stor artikel. Jeg tror det blad var skyld i samtlige eksisterende importudgaver af Final Fantasy VI i Danmark fra den tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
drwilydrwilySkrevet 19/08-09 10:58 
Der var et klart journalistisk og redaktionelt skift, da bladet blev et multiplatform-magasin (altså da det skiftede fra "Nintendo Magasinet" til "Power Player"). Horisonten blev naturligvis breddere, og man havde (så vidt jeg ved) ikke længere forpligtelser overfor spiludgiverne til at anmeldelserne skulle være små "reklamer". Jeg mindes da nogle ret nedsablende anmeldelser - hvilket jo også kan være herlig læsning. (Og ret relevant, når spil altid har været dyre i Danmark!). Forsiden med Mario og Sonic var episk! Og væk var de lidt ligegyldige tegneserier.

Jeg husker også en speciel manga-sektion i Power Player med filmbeskrivelser og brevkasse. Jeg var ikke (og er aldrig blevet) fan af hverken manga eller anime, men dets indflydelse på videospil er jo uomtvistelig, så det var et meget seriøst og ambitiøst tiltag. Og tiden har vist, at de jo sådan set var "forud for deres tid". Det har været engang i midten af 90'erne! Dengang var manga altså meget obskurt for en knægt fra Sydfyn! Jeg mindes omtaler af bl.a. "Urotsukidōji". Kan det passe?

Egentligt kunne jeg også godt tænke mig at genskaffe Power Player-bladene - men i første omgang er det Nintendo Magasinet, jeg er på jagt efter.
SumezSumezSkrevet 19/08-09 11:09 
drwily>
Forsiden med Mario og Sonic var episk! Og væk var de lidt ligegyldige tegneserier.

Jeg husker stadig da jeg forbløffet så den forside fra første gang, det kom virkelig som et lyn fra en klar himmel.
Det havde en stor betydning for mig, og for første gang blev jeg faktisk klar over hvad der skete på Sega-fronten. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 19/08-09 16:06 
tror også jeg har en del power player sender lige billede af det hele
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 23/08-09 07:51 
Haha, det var tider - men får helt lyst til at finde sin næsten komplette samling (mangler vist bare de to første numre af NM) frem igen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
XsaneXsaneSkrevet 23/08-09 11:26 
Er der nogle andre der vil sælge Nintendo Magasinet?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/08-09 18:54, rettet 23/08-09 18:55 
Det fedeste var næsten de der tegneserier de havde i, baseret på Super Mario Land hvor der var en mand der blev sindsyg fordi Tatanga kom ud og beordrede ham til at hjælpe med at overtage verdenen.
Heldigvis var der selvfølgelig også nogen seje teenager drenge der fik Mario ud af spillet til at rede dagen.

Søges: Nintendo Magasinet
Søges: Nintendo Magasinet

Good stuff!
SumezSumezSkrevet 24/08-09 10:12 
Fuck den tegneserie ser GOD ud :D
Den er fra før jeg selv kom med som månedlig køber. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/08-09 11:50, rettet 24/08-09 11:50 
Jep, jeg erindrer heller ikke lige den tegneserie. Jeg sprang de fleste over i NM, da de var alt for "kedelige" efter min smag (læste mest Marvel og begyndte så småt på Todd McFarlanes Spawn-tegneserie :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
drwilydrwilySkrevet 24/08-09 14:37 
Jeg mindes heller ikke ovenstående tegneserie. Jeg tror ikke den kom i det danske blad? Tegneserierne jeg husker var baseret på Super Mario Bros 2, Captain N, Zelda 1 & 2, og senere kom der en manga-agtig tegneserie baseret på "Zelda: A Link to the Past".

Da jeg desværre aldrig har haft en KOMPLET samling af NM, skal det dog lige siges, at jeg ikke er SIKKER i min sag.
TheDukeTheDukeSkrevet 24/08-09 14:43 
Nu gider jeg ikke at grave dem frem, men jeg er 99% sikker på at den historie var i et af de norske blade.
drwilydrwilySkrevet 24/08-09 15:02 
Ah, ok.. Ja, de norske ved jeg ikke noget om :)

Jeg har dog fået handlet med happyED her fra boardet, og får en flot stak danske NM og PP ind ad døren inden længe - så kan jeg snakke lidt mere med. Lige nu kører det udelukkende på 10-15 år gamle minder, som kan være lidt slørede, hehe...

Og ang. trådens oprindelige emne, så er jeg stadig på jagt efter blade jeg mangler, så I må stadig gerne kontakte mig, hvis I har nogle liggende!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/08-09 19:25, rettet 24/08-09 19:27 
Tråden her motiverede mig til at tjekke min samling af NM og PP (er i øvrigt enig i det meste der skrives om magasinernes indhold). NM var det første magasin, jeg købte med spildækning på dansk, men gik desværre glip af de første numre (købte i næsten samme periode det britiske Nintendo Magazine System). Jeg har NM fra nr 11-12 1992 (forlaget Interpresse) frem til nr 9 1994, hvor det blev til Power Player (Egmont Serieforlaget) med 64 uafhængige sider (frem til nr 2 1996 - det sidste).

Jeg har sørme en ekstra udgave af Nintendo Magasinet nr 3-4 1993 (nu med 16 sider Power Player på dansk - Egmont Serieforlaget tog så over). Kvaliteten er ikke mint, men god. Jeg besluttede for ca 10 år siden at opbevare alle NM-blade i "comic bags" med rygafstivning.

Nintendo Magasinet nr 3-4 1993

Søges: Nintendo Magasinet

Min dobbeltudgave af nummeret ovenfor ligger ikke i comic bag.

Jeg overvejer også et indscanningsprojekt, da digital bevaring jo er noget mere holdbart end comic bags. Men det vil tage noget tid, for jeg optimerer gerne mine indscanninger lidt i Photoshop.

Desværre er Power Player-formatet ikke egnet til indscanning på min scanner > bladet er større end selve scanningspladen :/ Men det skal ikke afholde mig fra at scanne et cover. ;)

Søges: Nintendo Magasinet

Jeg vil ikke af med min NM/PP-samling, men sælger gerne dupletten af det ene NM-blad. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
XsaneXsaneSkrevet 24/08-09 20:51 
Jeg har lige fundet tegneserierne der var i NM.

Nintendo Comics System
drwilydrwilySkrevet 25/08-09 19:28 
Xsane>
Er der nogle andre der vil sælge Nintendo Magasinet?

Min intense eftersøgning bar frugt, så jeg har faktisk været så utroligt heldig at få fat i en komplet samling i dag.

De NM-blade jeg for meget kort tid siden har købt af happyED via dette board er DERFOR TIL SALG IGEN! (Power Player-bladene jeg købte af happyED beholder jeg dog!)

De fleste af bladene er i flot (men naturligvis brugt) stand - der er dog prismærker på forsiderne. To af bladene er i lignende stand, men mangler sider i midten! Jeg har ikke fået kigget det hele igennem endnu. Det er lidt af en "blandet landhandel", men jeg vil sige det er en rigtig god bunke blade til enten at starte (eller lappe huller i) en samling af "Nintendo Magasinet". Jeg vil allerhelst sælge dem samlet.

Den eneste grund til at jeg vil af med dem, er som sagt, at jeg blev kontaktet af én, som solgte mig en samling af samtlige blade! Jeg ser ingen grund til, at jeg ligger inde med dupletter, når der er folk der kunne få glæde af dem.

I er velkomne til at sende mig en PM.
ElgenElgenSkrevet 25/08-09 19:55 
Jeg har ingen idé om hvad sådan noget bør koste...kan du ikke skrive en ca. (eller mindste-) pris
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/08-09 09:40 
- og jeg synes vi bør gå i gang med at indscanne dem allesammen. :P
De er mine teenageår i bladform
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XsaneXsaneSkrevet 26/08-09 14:45 
Sumez>
- og jeg synes vi bør gå i gang med at indscanne dem allesammen. :P
De er mine teenageår i bladform

Jeg hjælper meget gerne, (jeg bor ikke så langt fra dig Sumez)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/08-09 16:26, rettet 26/08-09 16:26 
Husk bare at der ikke må postes scannet indhold fra bladene her aht. copyright (covers er helt fint). :)

Og PP-formatet er stadig for crappy at scanne :/ Har nogen en scanner, eller et produktlink til en sådan, der passer til bladets kæmpeformat?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 26/08-09 16:38 
Jeg tror gerne jeg vil tage evt. copyright-issues på min ryg, og hoste billeder af indscanninger. Jeg har meget svært ved at tro at Egmont kommer efter mig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
drwilydrwilySkrevet 26/08-09 16:59 
En mulighed kunne være at begynde at bidrage til kollektivet på retromags.com. Jeg kan se, at der er en svensker som er begyndt at uploade indscanninger af de SVENSKE Nintendo Magasiner! Det skal vi danskere da ikke stå tilbage for :D

Jeg kunne også godt seriøst overveje at hjælpe med indscanning af et par blade, hvis det er. "Digitally Preserving The Past For The Future!"
RJKRJKSkrevet 26/08-09 17:15, rettet 26/08-09 17:15 
Faktum er, at der er copyright på den slags, og hvis man bryder dette ved at distribuere de ting digitalt, så bryder man loven. Det er tilsvarende at piratkopiere spil og tilgængeliggøre dem på nettet.

Om der kommer nogen efter én eller ej, er irrelevant. Det er stadig ulovligt. Det vil vi ikke have herinde, direkte eller indirekte, så hold det herfra.

Derudover har det ikke noget med bevaring at gøre. De her ting er allerede bevarede af bibliotekerne og Det Kongelige Bibliotek, og herfra kan man få adgang til disse ting.

Hvis man på nogen måde vil tilgængeliggøre/distribuere de her ting, så kræver det at man laver benarbejdet og får tilladelse fra alle rettighedshaverne, som vi fx har gjort i vores arkiv. Besværligt, ja, men det er sådan dansk lovgivning er, og det må man jo forholde sig til...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
drwilydrwilySkrevet 26/08-09 18:13 
RJK>
Derudover har det ikke noget med bevaring at gøre. De her ting er allerede bevarede af bibliotekerne og Det Kongelige Bibliotek, og herfra kan man få adgang til disse ting.

For mig havde det udelukkende og KUN "noget med bevaring at gøre". I min jagt har jeg bl.a. kontaktet forlaget, som ikke kunne hjælpe. Nu har jeg så endelig fået fat i samtlige blade, og har derfor absolut ingen personlig interesse i at dele dem, udover det simple formål at andre kunne få glæde af dem! (Der er jo langt fra en nostalgisk genoplevelse af bladet til en tur på det kongelige bibliotek!)

Men hvis det ligefrem er ULOVLIGT, uønsket og ilde set, så vil jeg da ikke rode mig ud i det! Og jeg er helt med på, at det ikke er "jeres regler" - men LOVEN. Jeg må dog indrømme, at jeg simpelthen ikke havde skænket det en eneste tanke.

Jeg forstår 100% at I på Play Right spiller efter reglerne, og kun kan henvise til, at eventuelle interesserede må lave det rettighedsmæssige benarbejde, hvis der skal scannes noget ind.

Jeg ønsker ikke at bruge tid på noget, som er ulovligt. Jeg meldte mig under fanerne af ren interesse, men trækker hermed denne "tilmelding" tilbage :)

MEN! Hvis det lykkes nogen at få indhentet rettigheder til projektet, så er jeg da frisk på at bruge lidt tid på det! Men altså KUN hvis der er "ren røv at trutte i".

Med de bedste hilsner :)
RJKRJKSkrevet 26/08-09 18:30, rettet 26/08-09 18:33 
Det var ikke for at være sur eller genere nogen, men jeg følte det nødvendigt at melde ud, inden noget udviklede sig :)

Jeg, og vi, vil jo meget gerne selv medvirke til den slags, når tingene er i orden. Og det er hvad vi gør med vores arkiv. Jeg tror at vi har samlet de fleste spil/computerblade udgivet i Danmark i fysisk form, og vi tilgængeliggører hvad vi må, som vi får rettighederne til det.

Så hvis nogen har rettigheder eller mulighed for at fremskaffe tilladelser, som vi ikke allerede har, så er man altid meget velkommen til at kontakte os. Det kræver som udgangspunkt tilladelser fra alle der har "bidraget kunstnerisk" til den enkelte side - dvs. skribent, layouter/grafiker og fotograf. De sidste er jo typisk de sværeste at finde, og grunden til at det er svært at kunne tilgængeliggøre scans på lovlig vis.

Tilladelser vi har fået
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 26/08-09 18:46, rettet 26/08-09 18:47 
Hvor meget er de her Nintendo Magasinet egentlig hver? Jeg har en 15 stykker liggende tror jeg. Jeg abonnerede nemlig på bladet da jeg havde SNES back in the day :-)
Bashful Neophyte
XsaneXsaneSkrevet 26/08-09 20:04 
neros>
Hvor meget er de her Nintendo Magasinet egentlig hver? Jeg har en 15 stykker liggende tror jeg. Jeg abonnerede nemlig på bladet da jeg havde SNES back in the day :-)

Omkring 250-300kr vil jeg tro, ( ca det jeg vil gi)
nerosnerosSkrevet 26/08-09 20:45 
Ok meget fint takker :-)
Bashful Neophyte
WonderboyWonderboySkrevet 26/08-09 21:19 
Hvor mange nummer er der udkommet af Nintendo Magasinet ?.
I love monster land
dchangdchangSkrevet 21/10-14 10:39, rettet 21/10-14 12:05 
Håber der ér en der vil gøre mig en tjeneste. :-)

Da Snes'en udkom i Danmark i 1992 havde Nintendo en landsdækkende konkurrence hvor man kunne vinde en Super Nintendo med Super Mario World. I vores lille by Kaas i det nordjyske var der en computer-forhandler der afholdte konkurrencen med en 80-90 tilmeldte. Man skulle samle så mange point man kunne på 5 min i Super Mario Land og det var jeg åbenbart skarp til fordi jeg gik hen og vandt.

Et stykke tid efter var der en liste i Nintendo Magasinet over vindere hvor mit navn også figurerede. Jeg kan huske at jeg var så stolt, jeg elskede også min præmie. :-)

Meeen magasinet er sidenhen blevet væk, jeg husker ikke måneden men jeg tror at Mickey Mouse var på forsiden, jeg er dog ikke 100% sikker.

Så appellen lyder; er der nogen der har magasinerne som ved nærmere lejlighed vil prøve at bladre et par magasiner igennem fra den periode. Så vidt jeg husker stod listen på en af de første sider.

Tænker det vil være nemmere at skaffe bladet hvis jeg ved hvilket nr. det er.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 21/10-14 11:44, rettet 21/10-14 11:46 
Det lyder bekendt at jeg har et Nintendo Magasin med Magical Quest på forsiden. Kan det ikke passe at det var dette billede?

Søges: Nintendo Magasinet

Og hvad er formålet med at vinde en SNES med Super Mario Land? Var det for at promovere Super Game Boy?
edit: Ej den kom jo først et par år senere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 21/10-14 12:05, rettet 21/10-14 12:05 
Det kunne godt være det billede men som sagt er jeg ikke 100% sikker, kan godt være noget jeg bare har sat mig i hovedet.

Har lige rettet, selvfølgelig Super Mario World! :-) Facepalm...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 06/01-15 14:00 
Nogen der har dubletter fra 1992 de vil af med? Eller som man kan lokke til at kigge, se forespørgslen et par indlæg længere oppe. Et billede ville sikkert også kunne hjælpe, kan sikkert huske forsiden når jeg ser den. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 28/01-15 11:18 
Nogen der har dubletter så? Giver gerne en meget god pris for det pågældende blad, hvis jeg kan lokke jer til at kigge ved nærmere lejlighed.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig