X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Søges Wii sensor bar


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-09 12:51 
Leder efter en org. Wii Sensor bar MED ledning.
Eneste de har i butikkerne er u-org. uden ledning.. og de virker ikke speciel godt.

Hvis nogen ved hvor man kan få fat i en eller har nogen til salg, uden den koster en arm ;) Så vil det være super.
BeanoBeanoSkrevet 09/08-09 13:18, rettet 09/08-09 13:20 
Ved ikke hvad en arm koster, men gamebits tager 239,- + forsendelse for en original sensor bar :)

Link
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-09 13:30 
ok en lavpris arm så XD Men har set Gamebits.. er lidt høj den pris. Men ellers er der Ebay, orker jeg bare ikke `oO´
WonderboyWonderboySkrevet 02/02-13 22:01 
Hvor køber man billigst en original sensor bar henne?.
I love monster land
WikzoWikzoSkrevet 03/02-13 11:47, rettet 03/02-13 11:47 
Du kan også bare bruge et par stearinlys. Sensorbaren er egentlig blot to infrarøde lyskilder.

Eksempel med stearinlys
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/02-13 11:54 
Mon ikke der er et par stykker, der har købt Wii U bundle som enten har den eller en original Wii sensor bar i overskud?

Det har jeg da - til gengæld har jeg så en aversion imod at "skille" en konsol pakke ad. Hvor åndsvagt det end er at have to sensor bars :-D
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 03/02-13 13:01 
Eller køb den her.
http://www.konsol-chips.dk/shop/nintendo-wii-sensor-bar-443p.html
129,- kr
WonderboyWonderboySkrevet 03/02-13 15:41 
Mund denne er god eller er det bedre med den originale?.
og hvad siger i til dette component kabel?.

http://www.universalgadgets.co.uk/gaming-accessories/nintendo-wii/wii-component-cable__WCBLE.aspx

Sensor bar
I love monster land
3of193of19Skrevet 03/02-13 16:43 
"Sensor" baren er ikke andet end to infraroede lysdioder. Der er intet at frygte mht kvalitet saalaenge den rent faktisk taender.

Komponent kablet ser lidt tyndt ud, mon ikke isoleringen er lidt ringe? Ved ikke helt om det er lige saa stort et problem som ved RGB kabler, men et billigt RGB kabel jeg havde til PS2 engang gav MEGET summen i lyden naar billedet var meget lyst.
WonderboyWonderboySkrevet 03/02-13 17:16 
Okay, nogle der kan anbefale et component kabel?.
og en sensor bar?.
I love monster land
3of193of19Skrevet 03/02-13 18:16 
Som sagt, den sensor bar er der nok ikke noget galt med.
WonderboyWonderboySkrevet 03/02-13 18:27 
Okay, men en original sensor bar er vel bedre eller hvad?, kan jo godt lide originalt men det er måske dumt?.
Og ang. et Komponent kable er det også bedre med et original?, eller er der nogle gode uoriginale?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 03/02-13 19:21 
Som der allerede er sagt tre gange, kan du roligt købe en uoriginal sensorbar. Componettkabel er mere kritisk - her vil jeg gå efter det originale.
jaesjaesSkrevet 05/02-13 00:44, rettet 05/02-13 00:48 
Wikzo>
Du kan også bare bruge et par stearinlys. Sensorbaren er egentlig blot to infrarøde lyskilder.

Levende lys, altså både stearinlys og paraffinlys, er bare noget stads mht. at afgive mikropartikler og andet grumt. Et enkelt lys afgiver fx mange gange flere mikropartikler end en befærdet vej, og det anbefales efterhånden fra flere kilder, at man stærkt begrænser brug af levende lys. Så levende lys ville jeg personligt ikke bruge som permanent løsning :)

En enkelt kilde:
http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/livsstil/ECE1468369/danskerne-soder-luften-til-med-lys/
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig