X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trials HD


Svar
JmogJmogSkrevet 05/08-09 22:09 
Nu er der omtrent en uge til Xbox Live Arcade-udgaven af Redlynx Trials II (PC) udkommer. Med det vanvittige antal timer jeg har kastet efter PC-udgaven (mere end 60), så glæder jeg mig usigeligt til flere baner og fornøjelsen ved at hygge sig med det fra sofaen.

Og denne gang er det med level editor:
http://www.eurogamer.net/videos/trials-hds-level-editor?size=large

Hold da kæft, hvor er der meget potentiale for at have det sjovt. Uden tvivl det spil jeg kommer til at bruge flest timer på i år. Sandsynligvis flere timer end alle de andre spil jeg prøver tilsammen. Jer der ikke har prøvet PC-udgaven og godt kan lide sindssygt vanedannende spil, hvor der leges med fysik og præcision kan godt glæde jer.

Jeg ved ikke hvor mange MS points det kommer til at koste men det er irrelevant. Jeg ville gladeligt give fuld pris for det.
dRxLdRxLSkrevet 05/08-09 22:20 
Minder det lidt om Elasto Mania?

Elasto Mania på youtube
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 05/08-09 22:24 
Det minder faktisk en hel del om det.
KalicolaKalicolaSkrevet 05/08-09 22:31 
Jeg sad også lige og studsede over den trails hd trailer. Ser ok underholdende ud. Fedt at man kan sætte sig eget lys :)
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/08-09 23:07 
Jmog>
Jeg ved ikke hvor mange MS points det kommer til at koste men det er irrelevant. Jeg ville gladeligt give fuld pris for det.

Det kommer til at koste 1200 credits (108 kr.)...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JmogJmogSkrevet 05/08-09 23:14, rettet 05/08-09 23:15 
Et godt eksempel på den type gameplay spillet indeholder, når man ikke selv laver baner men bruger de medfølgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yV69yyruhdk&feature=related

Der er kun fire ting man styrer: Acceleration, decelleration og læne sig frem eller tilbage. Timing er alt og det er væsentligt sværere end man tror. Der skal konstant korrigeres for hvilken vej man læner sig.
JmogJmogSkrevet 10/08-09 23:08 
Eurogamer er ikke overraskende vilde med det :-)

http://www.eurogamer.net/articles/trials-hd-review
JmogJmogSkrevet 12/08-09 19:15 
Kæft det er lækkert. Det kammer lidt over med eksplosioner hist og her og det ærgrer mig lidt at de har skruet noget ned for sværhedsgraden, men online scoreboards er et afrodisium der bare trækker igen og igen.

Har indtil videre ingen på min friends liste jeg kan konkurrere mod, så hvis der er andre der spiller det, må de da gerne adde mig (yenzu chan). Der er intet som at have rekorder jeg kan stræbe efter at slå :-)
nerosnerosSkrevet 12/08-09 19:24 
Kan man lave sine egne baner?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-09 20:12, rettet 12/08-09 20:22 
Jeps....

Ja, det er faktisk et ret fedt spil - det har den der "skal lige prøve igen, igen" faktor... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 13/08-09 14:13 
Jeg prøvede demoen og kunne intet sjov finde i den. Er vild med ELMA, men det her er efter min mening bare for simpelt og kedeligt.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/08-09 14:31 
Ooookay.... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WikzoWikzoSkrevet 13/08-09 14:45 
Så lige Gametrailers anmeldelse af det, og det lader til, at der er meget mere i konceptet, end den korte demo viste :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/08-09 14:52 
ja anmeldelserne har da været rigtig positive,- 83 fra IGN, 80 fra gamespot bl.a. - 87 i snit ved metacritic. tror da lige demoen skal prøves...

trails hd på metacritic.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
--Skrevet 25/10-12 07:23 
Sidste level på hard - King of the hill - hvor er den bare frustrerende :D
Spiller nu: Animal Soccer World
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig