X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Clockradio med iPod/iPhone-dock


Svar
HeroldHeroldSkrevet 02/08-09 23:31 
Hej folkens,

Jeg står og mangler en clockradio/noget der kan vække mig om morgenen, og for at opfylde WAF-faktoren herhjemme skal den helst have en iPod/iPhone-dock, kunne spille rimeligt godt og ikke være helt ulækz at se på.

Jeg har kig på en Revo iBlik(link nedenfor - bemærk at der også er en udgave med mindre features), der har nogle ret lækre features, såsom mulighed for internet radio, DAB, DAB+ osv. og vil vide om der er nogen der har sådan en og kan fortælle mig lidt om den. Jeg har allerede læst anmeldelser af den, og de fleste er overvejende positive.

Er der nogle gode alternativer? De skal ikke nødvendigvis kunne alt det samme, andet end at det med docken ville være rart - men det er ikke en bidende nødvendigt :) Selvfølgelig skal de så også være billigere end iBlik'en-

Kom glad! :D

Revo iBlik
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/08-09 13:59 
Den var godt nok stor og klodset, er du sikker på at den har nogen WAF overhovedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/08-09 14:18 
Mere WAF end de alternativer jeg har fundet. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 20:22 
Tiny bump of back-to-the-top-ness.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig