X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pinball-maskiner - gode råd


Svar
JmogJmogSkrevet 29/07-09 17:03 
Jeg går så småt og overvejer at købe en pinball-maskine af den gode gammeldags fylder-af-helvede-til type. Men udover hvordan man spiller på sådan en, så har jeg intet kendskab til maskinerne.

Så mit spørgsmål går på hvad der er værd at vide:
-Hvor holdbare er de? Skal man for eksempel holde sig fra maskiner af en vis alder?
-Hvor nemme er de at fikse, hvis der er tekniske problemer?
-Hvilket prisleje ligger de i?
-Findes der nogle deciderede forhandlere/samlere med et udvalg som sælger af dem, eller er bedste håb at finde en grillbarejer og give ham et godt tilbud?

Håber der er et par eksperter herinde :-)
JmogJmogSkrevet 29/07-09 17:14, rettet 29/07-09 17:14 
Hold da fest, fandt lige et ganske informativt site:
http://www.pinside.dk/flippervalg.htm

og der findes endda en imdb-agtigt pendant kaldet www.ipdb.org

Men jeg vil stadig gerne høre om personlige erfaringer fra folk herinde :-). Har du ejet en, har du en nu, var det fedt, dårligt, sjovt?
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/07-09 17:40 
Jeg havde en i en 40 kvadratmeter lejelighed(3.sal) plus der så også var 3 JK'er og en Chase HQ maskinene og ca. 170 print. Nå men den jeg købte var en Taxi Monroe edition (kun lavet 200 af dem i verden) af El:Ron Harald, den havde defekt display, og troede den skulle jeg da nok få lavet, så jeg købte bogen til maskinen, så jeg kunne få en til at se på den der havde forstand på electronik. Jeg fik Killah 2 da Bean til at se på det, men det var ikke lige så let som jeg havde regnet med. Vi måtte give op. Så jeg solgte den vidre til en der hedder Morten fra Pinside. The End :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 29/07-09 18:56 
Der ryger vist mange pins igennem ovre på koluda forum: spille-maskiner.dk
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig