X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone 3GS priser


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-09 00:54 
Jeg mente ikke at priserne ville blive offentligt gjort før slutningen af måneden?

Ret mange penge..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
74 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 29/07-09 15:43, rettet 29/07-09 15:44 
5800 mener jeg den hedder. Hvad ikke hvad en "app og opgraderinsfordel" involvere, men man kan i hvert fald downloade en helvedes masse programmer til den, og opdatere firmware. :)

Ikke at jeg bekymrer mig om dette, for ved ikke lige hvad jeg skulle bruge det til. Har kun downloadet et par praktiske programmer som f.eks. Facebook.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/07-09 15:50, rettet 29/07-09 15:51 
Jo tak - alle mobiltelefoner har jo firmware opgraderingen for at fixe bugs og rette detaljer. Ikke lige det jeg taler om. Apple er kendt for at tilbyde store opgraderinger af deres iPhone software.
App Store's overlegenhed kan ikke benægtes - sorry :)

Vil lige checke nogle anmeldelser af Nokia 5800 ;)
SumezSumezSkrevet 29/07-09 15:52 
Jeg er bare nysgerrig omkring hvad der er så fantastisk ved disse opdateringer at man vil give 6000kr for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 29/07-09 15:54 
Nokia 5800 -> http://www.youtube.com/watch?v=njEG9CcMs74
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 29/07-09 15:55 
Sumez>
Jeg er bare nysgerrig omkring hvad der er så fantastisk ved disse opdateringer at man vil give 6000kr for det.

Hold nu op med dit pjat - det er en af mange fordele.

Vil heller ikke give 6K.
RaGeRaGeSkrevet 29/07-09 16:30, rettet 29/07-09 16:57 

Det er fandme en sløv bandit, touchscreenen reagerer jo stortset aldrig på første tryk..

Iphone er bare kongen på dette felt, men om den er 6000 kr. værd - nej.

Vi skal ikke glemme, at Iphone først for nylig efter 3.0 firmwaren officielt understøtter mms og at bluetooth delen i den er meget begrænset. Desuden, så er den ret håbløs på nettet, da den ikke har en flashplayer integreret, som jeg ser som et meget stort minus.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 29/07-09 16:46 
RaGe>
Det er fandme en sløv bandit, touchscreenen reagerer jo stortset aldrig på første tryk..

Eh hva?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 29/07-09 16:48, rettet 29/07-09 16:52 
Sumez>
RaGe>
Det er fandme en sløv bandit, touchscreenen reagerer jo stortset aldrig på første tryk..

Eh hva?

Han trykkede op til 3 gange før den reagerede, det kommer selvfølgelig an på hvor hårdt han trykkede, men den virkede langsom i respons.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SumezSumezSkrevet 29/07-09 17:01 
Okay, har aldrig været noget problem med mig.

Udover når jeg skal sætte alarmen på snooze om morgenen, og fumler rundt på telefonen uden at være i stand til at styre hvor jeg trykker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 29/07-09 17:02, rettet 29/07-09 17:04 
Men jeg læste lige nogle anmeldelser af den og den får da mange positive ord med på vejen. Jeg kan godt lide at den understøtter flash, det gør iphone ikke :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 29/07-09 17:15 
Jeg har læst et sted at det med Flashunderstøttelse faktisk er muligt, men at Apple holder det på afstand af en eller anden årsag - måske pga. et sikkerhedshul?

Jeg går selv og overvejer at slippe de penge en iPhone 3GS koster. Jeg har haft en iPod Touch siden de kom til DK, og jeg er til stadighed begejstret over interface og mulighederne som den har. Muligheden for at kunne gå på nettet hvorsomhelst er for mig ret nyttigt, både i forbindelse med arbejde og studie. Jeg har lige nu en Sony-Ericsson K800i, og den er jeg sådan set ret glad for - jeg har også kigget lidt på HTCs nyere telefoner, men de føles alle som en kluntede og klodsede. Jeg testede en ny Nokia her for noget tid siden, og alene den tid det tog for den at starte op og skifte rundt i menuen, var til at få lange nosser af.

Så jeg tror det bliver en iPhone nu - er Telia kommet med deres priser endnu?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 29/07-09 17:24, rettet 29/07-09 17:25 
Her er telias priser:

http://mobilsiden.dk/index.php?aId=9118

Den *eneste* fordel jeg kan se ved at vælge en iPhone 3GS med telia iOn skulle da være at der ikke er nogen opkaldsafgift, sammenlignet med 3 som tager 35 øre. Udover det er vilkårene vist ret ens sammenlignet med 3, udover at telia er ca. 400 kr dyrere og "kun" har 10 gb data sammenlignet med "fri data" (20gb fair use) hos 3.

Og med 3's overlegne netværk er det vist en no brainer :)
HeroldHeroldSkrevet 29/07-09 17:36 
Jeg må indrømme at jeg ikke ringer skidemeget, så det ville være rart hvis man 'bare' kunne nøjes med data og SMS... men det sker vist aldrig :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 29/07-09 18:12 
Med mit forbrug ville en ren data og SMS pakke også passe fint. Så at finde Iphone uden abb. er nok den beste løsning, bare surt at Apple er lidt firkantede på det punkt og kun sælger iPhone låst. Medmindre man får den jailbreaket.

Syns meget godt klaret at nogen allerede har Teliea's priser ud på nettet nå de først udgiver en pressemeddelelse om deres priser i morgen.
HeroldHeroldSkrevet 29/07-09 18:15 
Tjah, men at købe den uden abbo, ville vel alligevel løbe op i lige så meget som med abbonnement efter seks måneder?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/07-09 18:37 
Herold>jeg har også kigget lidt på HTCs nyere telefoner, men de føles alle som en kluntede og klodsede. Jeg testede en ny Nokia her for noget tid siden, og alene den tid det tog for den at starte op og skifte rundt i menuen, var til at få lange nosser af.

Også mine observationer med HTC - hvis den overhovedet reagerede på input, så var det langsomt og uforudsigeligt.

Så lige en 5800 anmeldelse og den så ikke direkte skidt ud men lidt plastik-agtigt hardware, "Windows Mobile-kluntet" betjening og langt fra så lækker som iPhone's UI. Dog nice den har SD slot - noget jeg syntes iPhone mangler.
Så jow - iPhone er bestemt dyrt (som de fleste Apple produkter) og nok ikke så langt fremme som de har været. Jeg vil dog godt betale det ekstra for en lækker enhed jeg ved jeg bliver helt tilfreds med... og ikke kun 75% tilfreds :)
RuneSPRuneSPSkrevet 29/07-09 18:39 
Ja umiddelbart synes jeg heller ikke det vil give nogen mening at købe den uden abonnement, det billigste jeg har set den til uden er 5000 kr. Og hos 3 koster den ca. 5200 kr (+ opkaldsafgift, men hvis man alligevel ikke ringer særlig meget er det jo mere eller mindre ligemeget) efter 6 måneder, og tvivler på at du kan finde et abonnement der tilbyder lige så meget data og fri sms til ca. 200 kr per halve år :p
WehnerWehnerSkrevet 30/07-09 01:04 
Jeg overvejer også en GS.

Der har været meget fokus på fejlrettelsen af manglende video, videresendelse af sms og at sende mms i det hele taget.

En anden ting, der ikke har været så meget oppe at vende, er overførsel af filer fra pc til iPhone. Så vidt jeg er informeret, har man ikke kunnet overføre filer via stifinder og et usb-kabel, men man har skullet sende filer frem og tilbage via noget software. Kender ikke detaljerne, har ikke en selv, men er det fikset? Dukket den op som en lagerenhed i stifinder nu?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 30/07-09 07:22 
Tror jeg ikke men der findes forskellige programmer så du kan overføre dokumenter og filer (DOC, TXT, PDF, HTML, etc) til/fra den og læse dem på enheden.
Jeg bruger selv et af dem så jeg kan læse offline HTML og PDF dokumenter på min Touch.
Apple har også lige frigivet en gratis app så man kan tilgå MobileMe filer direkte fra enheden. MobileMe er dog ikke en gratis service.
WehnerWehnerSkrevet 30/07-09 11:09 
Hvad med billedoverførsel fra pc til mobil?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 30/07-09 11:35, rettet 30/07-09 11:37 
Det kan man også bruge programmerne til. I teorien kan alle typer overføres men ikke alle kan ses på enheden.
Det jeg bruger (Air Sharing) opfører sig som en FTP server og man overfører filer til/fra enheden trådløst uden om iTunes.

Der er photo-sync i iTunes men det nedskalerer billederne.

Lidt om Air Sharing
WehnerWehnerSkrevet 30/07-09 12:14 
Beano>
Det kan man også bruge programmerne til. I teorien kan alle typer overføres men ikke alle kan ses på enheden.

Ok, men den kan godt se og fremvise store jpegs ikke?

Thomas Vigild kigger i øvrigt på den her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 30/07-09 12:33 
Sagtens - jeg har gemt adskillige high res billeder fra nettet, uden problemer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/07-09 20:32 
Prøvede lige at smide nogle store 10 megapixel (3648x2736) billeder på min Touch via Air Sharing. Det virker men er meget langsomt.
Nok hurtigere på en 3GS men jeg vil nok anbefale at nedscalere billederne hvis de skal ses på selve enheden. Jeg syntes den opløsning som iTunes nedscalerer til er meget passende for visning på iPhone/Touch skærm.

Air Sharing bruger WebDAV protokollen og ikke FTP men virker fint med Windåse.
74 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig