X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Component kabel


Svar
rapsacrapsacSkrevet 22/07-09 11:26 
Vil det give mig en mærkbar forbedring af billedet hvis jeg bruger et component-kabel til PS2? Min lokale spilmand sagde nej...?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 22/07-09 11:33, rettet 22/07-09 11:33 
Component er teknisk set stort set det samme RGB, bare via et kodet signal.
Den eneste relevante forskel er at component-modtagere understøtter HD og progressive, så med mindre dit spil kan vise progressive, er der ikke nogen forskel fra RGB så vidt jeg ved.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 22/07-09 12:10 
Der burde være en mærkbar forbedring fra Composite.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 22/07-09 12:23 
Ja, hvis man sammenligner med composite er signalet selvfølgelig klart bedre. Undgå altid composite. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/07-09 12:42 
Der kommer et klarere billede med component. Det eneste minus er at der ikke er den fede anti-aliasing effect man får ved at bruge scart eller composite ;D
rapsacrapsacSkrevet 22/07-09 15:21 
ok, så et componentkabel skal klart anskaffes. og det er selvfølgelig det originale der er at foretrække?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
dRxLdRxLSkrevet 22/07-09 16:45 
Vil jeg ikke mene, det er bare et kabel. For $5 kan du få dette http://dealextreme.com/details.dx/sku.4256 for $5.
Dealextreme sender gratis til hele verden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 22/07-09 16:56 
Det er klart at et originalt er bedre end et discount-kabel, men der findes uden tvivl noget billigere kabler som er ligeså gode end de originale. :)

Det ene af mine RGB-kabler til PS1/PS2 kostede små 10kr i EB Games (sikkert nedsat fordi det på æsken var markeret til PS1 kun), og det er top-kvalitet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig