X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med Datels keyboard!


Svar
AsseAsseSkrevet 02/07-03 19:36, rettet 02/07-03 19:36 
Hejsa

Jeg har meget brug for noget hjælp med mit Datel keyboard med adapter.

GC'en går nogen gange ud midt i at jeg spiller, og så når jeg tænder igen går den ud med det samme! Jeg snakkede med en online som havde det samme problem, og han sagde at det var fordi adapteren blev for varm. Han sagde at man kunne "åbne" adapteren med en kniv eller lignende, og så ville den ikke blive for varm. Og jeg skal vente lang tid før jeg kan bruge keyboard'et igen.

Hvis jeg følger hans råd ryger garantien jo med det samme, men har jeg overhovedet nogen garanti når jeg har købt fra gamebits.dk og ikke fået nogen bon eller noget? Og ville det være sikkert at gøre?

Hvis i ikke kan hjælpe, så køber jeg fandme det "rigtige" keyboard når jeg får et arbejde!

Mvh

Asbjørn Aka Mr.Good
la0sla0sSkrevet 02/07-03 19:41 
den email gamebits sender til dig er at betragte som en kvittering.. MENER JEG....

well det kan lyde smart men får pengene igen og køb en ascii.. hvis du er seriøs med dit pso vil du aldrig fortryde det... super lækkert keyboard
Hvad sker der?
AsseAsseSkrevet 02/07-03 20:02 
Ja, det var osse det jeg mente med det rigtige keyboard;) Men jeg har sq ik lige 7-800 at bruge på keyboard... Faktisk har jeg slet ikke 7-800:p
MKMMKMSkrevet 03/07-03 21:39, rettet 03/07-03 21:50 
Mit Powerboard fungerer optimalt indtil videre. Kan man ikke forestille sig, at du bare har modtaget et mandagskeyboard? Da jeg modtog mit fra Gamebits, indeholdt pakken en faktura, som ifølge påskriften gælder som garantibevis. Underligt at du ikke har modtaget en sådan.

Jeg har selv et PSO-relateret problem, som jeg håber, I kan hjælpe mig med: Når jeg forsøger at komme online får jeg i 9 af 10 tilfælde fejlmeddelelsen "(no. 015) Connection attempt failed. Failed to retrieve IP address from DHCP". Her i aften har det været alle gange, jeg har forsøgt. I mine netværksindstillinger er hele molevitten såsom IP adresse og DNS sat til automatisk. Spørg endelig, hvis I har brug for yderligere oplysninger. Jeg er ikke særlig teknisk minded, så det er sikkert et eller andet fuldstændig elementært, som er galt.
MKMMKMSkrevet 05/07-03 18:00 
Er der ingen, som kunne tænke sig at hjælpe? Det irriterer mig grusomt.
AsseAsseSkrevet 06/07-03 03:06 
Har du bredbånd eller modem? Alle mine indstillinger er også sat til auto, men det virker fint (bortset fra at jeg bliver disconnected nogen gange!). Jeg har bredbånd, og jeg kan sikkert ikke hjælpe, men jeg ville bare lige informere om dette.
MKMMKMSkrevet 06/07-03 12:20 
Jeg har bredbånd. Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der kan være galt.
AsseAsseSkrevet 07/07-03 00:23 
Nu har jeg ikke forstand på sådan noget, men kunne det være fordi at din GC og din computer ikke kører med samme LAN indstillinger?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig