X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone - bedste apps og spil


Svar
BonziniBonziniSkrevet 20/07-09 14:55 
Jeg synes det er på tide at vi få en oversigt over hvilke spil/apps der er de bedste til Iphone.

Jeg ligger ud med mine:

Apps:

MotionX gps: bedste gps program til Iphone (der ikke er Turn By Turn)

Shazam: Lad programmet lytte i 10 sek. til musikken og den gætter hvilket nummer det er (og det virker)

TuneWiki: Afspiller din musik og ... Se hele indlægget
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
3of193of19Skrevet 28/02-11 23:22 
Hentede det lige. Synes det er ret standard for populære iPhone spil. Sjovt lille koncept med upræcis styring.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/03-11 03:52 
Street Fighter IV koster i øjeblikket 6 kr.
HulleHulleSkrevet 16/03-11 08:14, rettet 16/03-11 08:15 
Pengene fra salget af Street Fighter IV går til hjælp, i forbindelse med jordskælvet i Japan.. Så køb det endelig.

Nyheden på Eurogamer.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-11 16:44, rettet 16/03-11 16:45 
Kalicola>
Jeg vil gerne anbefale et spil som hedder "Battleheart". Super hyggeligt

Helt enig. Battleheart formår at tage grundessensen fra "party-instance aspektet" fra diverse MMORPGs og koge ned i et simpelt lille spil. Det fungerer rigtig godt efter min mening og giver både anledning til mange timers spil (er pt oppe på omkring 10 timer) og udfordring.

Jeg ville ønske der var flere spil til PC og konsoller, som der på en relativ simpel måde kunne inddrage det rolle-aspekt og samvirken imellem rollerne, som findes i mange MMORPGs - men uden netop at være et (tidskrævende og dyrt) MMORPG.
3of193of19Skrevet 16/03-11 19:16, rettet 16/03-11 19:16 
Købte SFIV spillede det i tredive sekunder og slettede det igen. Sikke en omgang bæ. Den kontrol er helt uspilbar. Godt det kun kostede 6kr og pengene gik til noget godt.
HulleHulleSkrevet 16/03-11 19:43 
Enig med dig 3of19.. Spil på IPhone er i det hele taget noget bæ.. Købte det også kun for at støtte.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 16/03-11 20:27 
Der findes helt ok af slagsen. laver man konverteringerne rigtigt eller bygger man fra bunden til touch interface kan der komme gode ting ud af det. Bare se DoDonPachi DaiFukkatsu som eksempel på hvordan en konvertering skal se ud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/03-11 20:40 
Er det ikke nærmere en helt ny gamemode frem for en konvertering? Jeg mener, de spiller jo slet ikke som på Arcade/360 og er uhyggeligt meget nemmere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 16/03-11 20:53 
Jeg mener den måde styringen er løst. Ja, det er væsentlig nemmere at kunne "trace" sit skib, men det er super spilbart.
iPhone mode er meget anderledes og kunne sagtens have virket på konsol, det der "spin your ship to fire up the mega beam" er ret fjollet, men S/M systemet er fedt.
SumezSumezSkrevet 16/03-11 20:59, rettet 16/03-11 21:00 
Gør det noget at DFK bliver nemmere? Nu har jeg selvfølgelig kun hørt at det i forvejen skulle være noget nemmere end DOJ, men har endnu ikke set et Cave-spil der er blevet reelt dårligere af at være "nemt" - case in point, EspGaluda (1) og DeathSmiles. :) Og hvis det kun er via "bedre styring", spillet er blevet nemmere, og ikke via en direkte fordumning af spillets premisser, så lyder det da meget godt i mine ører. Jeg er mest bare irriteret over at jeg nok aldrig kommer til at prøve spillet, da jeg ikke kunn drømme om at købe en iPhone, og heller ikke lige har planer om at investere i en japansk Xbox...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 16/03-11 21:04 
Næste gang vi mødes kan du jo bare prøve det engang :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-11 07:30 
Secret of Mana er på tilbud til 24 kr til den 31 marts.


http://itunes.apple.com/dk/app/secret-of-mana/id407949800?mt=8
SumezSumezSkrevet 25/03-11 08:21 
Det er nok det billigste, Secret of Mana nogensinde er blevet solgt til.... Screw you, iPhone-ejere :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/03-11 15:39 
Det er desværre nok heller ikke den mest optimale platform at spille på :)
enfenenfenSkrevet 10/04-11 19:07 
100 tips til iPhone - gratis i dag, hvis det har interesse.

100 Tips for iPhone
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/04-11 13:21 
Jeg var på udkig efter en App hvor med jeg kunne læse PDF filer på min iPhone og faldt over Bookman.

Det er en e-book reader delt op i boghylder ligesom den officielle på iPad, men hér kan man selv overføre PDF filer via iTunes eller online via programmets indbyggede browser der bla. understøtter DropBox. Hvis man har en FTP server, kan man også overføre filer på den måde.

Bookman understøtter også Zip, Rar, CBZ og CBR (Comic Book Reader) filer så man kan smide tegneserier over på sin iPhone eller iPad og bedst af alt er at app'en er gratis.

Bookman på iTunes
HankyHankySkrevet 19/04-11 13:30 
Man kan da også selv overføre PDF-filer via iTunes til iBook?
Jeg har da i hvert fald en del GameReactor-magasiner liggende på min telefon :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 19/04-11 13:52, rettet 19/04-11 13:56 
Virkelig? Det er jeg ked af at høre. :D

Anywho, jeg bruger selv Goodreader på både iPhone og iPad - den er ikke gratis, men det er den bedste PDF-reader jeg har oplevet, og æder også film i det rette format, hvis man ikke gider bruge det klodsede iTunes interface.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/04-11 11:21, rettet 24/04-11 15:27 
Vil lige anbefale One Single Life

Super simpelt men som en gratis spil synes jeg det er et alt for fedt koncept... Du har nemlig kun ét liv!!

Nogen der gennemførte det?

Edit: har rettet titlen så den passer, sorry for mega fuck up
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
enfenenfenSkrevet 01/05-11 09:02 
Blimp er gratis til iPad og iPhone.

Har kun prøvet iPhone udgaven tidligere, og det er ganske hæderligt.

Blimp HD: http://itunes.apple.com/dk/app/blimp-hd/id397104890?mt=8
Blimp: http://itunes.apple.com/dk/app/blimp/id418519058?mt=8
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 01/05-11 14:59 
Nogen der kan anbefale en god - og ikke alt for dyr - textedit app til iPad? Jeg bruger meget dropbox men har ofte brug for lige at lave et par rettelser i et word doc med min iPad.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 07/05-11 10:24 
Square Enixs Imaginary Range er gratis til iPhone og iPad.

iPad : http://itunes.apple.com/dk/app/imaginary-range-hd/id431226213?mt=8
iPhone : http://itunes.apple.com/dk/app/imaginary-range/id429362380?mt=8
What is the Matrix?
Captain NCaptain NSkrevet 20/06-11 01:29 
Cinemassacre appen er netop kommet på App Store idag

Lige til jer der ikke ved det så er det en App så man kan se alle videoer fra James Rolfe, A.k.a Angry Video Game Nerd.

Lille præsentation af App'en
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/06-11 04:25 
Med alt det gratis underholdning de har lavet igennem årene, syntes jeg at 12 kr er godt givet ud for denne app.
SonicSonicSkrevet 20/06-11 08:20 
Hvis i kan lide f.eks. Cave shooters, bør i næsten give Absolute Instant en chance. Jeg har selv prøvet gratis versioenen på min iPad (det er dog kun et iPhone spil), og købte det fem minutter efter, til sølle 6 kr.

Absolute Instant
Parental Advisory: Explicit Lyrics
jaesjaesSkrevet 20/06-11 18:14 
Nu har jeg ikke prøvet det, men jeg synes, det er værd at nævne, at Avadon er kommet til iPad - det er et fuldblods RPG lidt i stil med Baldur's Gate 2, men med turbaserede kampe.
http://itunes.apple.com/us/app/avadon-the-black-fortress-hd/id429761869?mt=8#

Jeg har prøvet pc-demoen, og det var bestemt lovende. Pc- og Mac-udgaverne har også fået ret gode anmeldelser.
enfenenfenSkrevet 01/07-11 21:23 
EA kører iPhone/iPad udsalg i Appstore.
What is the Matrix?
Captain NCaptain NSkrevet 02/07-11 14:07, rettet 02/07-11 14:08 
"1-Bit Ninja" er også et spil jeg varmt kan anbefale til retro nørder.

iPhone - bedste apps og spil

Kort trailer for 1-Bit Ninja
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
enfenenfenSkrevet 18/08-11 08:15 
id Softwares “Rage HD“ er gratis i Appstore.

Get it while it lasts
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 14/09-11 15:26 
Øjjj... Apple har da heller ikke humor!

"Apple bans satirical Phone Story game"
Bede-xBede-xSkrevet 11/11-11 10:58 
Følgende er på tilbud til 6 kr lige nu:

Scribblenauts Remix
Shadowgun
Grand Prix Story
Contre Jour
Peggle 
Jelly Defense
World of Goo
Great Little War Game
Starfront: Collision
Dungeon Hunter 2
Super Crossfire
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 11/11-11 11:39, rettet 11/11-11 11:40 
Fandt ved et tilfælde Junk Jack sidste dag. En form for 16 bit 2D Minecraft. Det er pt kun ude til iPhone, men spiller også fint på iPad. Prisen er 18 kr., men det er ganske underholdende :)

iPhone - bedste apps og spil
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 21/11-11 23:34 
Russian Dancing Men er et fantastisk rytmespil fra skaberen af Weebl & Bob. Spillet er vist universal, og er gratis idag.

Dansende Russere
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 22/11-11 08:46 
Jeg ved ikke om det har været nævnt på de forrige sider, men så får det lige en ekstra anbefaling:

Groove Coaster.

Suverænt spil for dem som har fået blødende fingrer af Gitaroo Man, Frequency og alle tidligere musikspil. Det er mere tilgivende end det nærmest sadistiske bit.trip, og en spil-session varer ca. 2-3 minutter, hvilket gør det perfekt som mobilt spil. Husk ørebøffer.

Link...
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 22/11-11 11:43 
Gratis for fans af motion comics:

CIA: Operation Ajax
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 25/11-11 13:04, rettet 25/11-11 13:16 
IGN har lavet en liste over nogen af spil der er på tilbud lige nu:.

http://wireless.ign.com/articles/121/1213063p1.html

Den misser en del, men så vidt jeg kan se er der også tusindvis af tilbud i øjeblikket. Kan man holde ud at spille med touch kontrol er bla Shantae: Risky's Revenge nede i 6kr.

Tror jeg ville være mere end almindelig nervøs for prisudviklingen og udbudet på IOS/Android, hvis jeg var hardware fabrikant og skulle udsende en ny dedikeret spilleplatform hvor priserne på software lå i omegnen af 300 kr..
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 25/11-11 13:27 
EA og Gameloft spillene har været på tilbud utallige gange før. Er der ellers noget anbefalelsesværdigt til iPad? Synes det ikke rigtigt.

BTW, Sentinel 3 har jeg spillet rigtigt meget. Absolut et must hvis man er sucker for tower defense.
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 25/11-11 13:47 
Ja, EA og Gameloft spillene står og hopper mellem normal og tilbudspris hele tiden for eksponeringens skyld ligesom så mange andre spil.

Sentinel 3 er jeg også ret vild med. Meget poleret tower defense spil, der dog godt måtte være lidt sværere. Også på tilbud til 6 kr lige nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 28/11-11 22:15 
Absolute Instant er gratis idag. Go fetch!

Linky...
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Alf81Alf81Skrevet 28/11-11 22:38 
Fedt nok at det er gratis :) Men hvis jeg havde betalt ret meget mere end ingenting, ville jeg have været pissed. Synes det er et ret sølle forsøg på en shmup. Der er ingen udvikling, og spillet trækker meget i langdrag. Grafikken er statisk og kedelig. Spillet mangler, i dén grad, et system, hvor det ikke bare går ud på at undgå at dø. Plus, alle mønstrene er mega 101.
Ting om dét og pis.
SonicSonicSkrevet 28/11-11 22:44 
Joh joh, men der er generelt ikke mange gode ude, og de bedste koster en halv jetjager. De gør da i det mindste et forsøg, og det er da et fint lille gratis spil :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Alf81Alf81Skrevet 28/11-11 22:45, rettet 28/11-11 22:48 
Vil i øvrigt gerne anbefale Super Monkey Ball 2. Det gør virkelig god brug af gyroskopværket og passer, efter min mening, perfekt til iPhonen. Det er godt nok ikke HD-optimeret, men det gør ikke sååå meget, så længe man bare spiller det på, ja, iPhone :) Det kunne nu bare være fedt med en HD udgave, så man kunne bruge sin iPhone som controller.
Ting om dét og pis.
SonicSonicSkrevet 28/11-11 22:51 
Det var jo "å bøj", så det blev napset. Pizza Boy er iøvrigt også ganske hyggeligt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-11 21:25 
IGN har samlet et lille udpluk af de tusindvis af spil der er på jule tilbud:

http://www.ign.com/wikis/app-store/Holiday_2011_Sale
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 22/12-11 22:03 
GTA 3 er på tilbud til 18 kr.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 22/12-11 22:18 
Husk også og hent Broken Sword: the Smoking Mirror som er gratis lige nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 22/12-11 22:56, rettet 23/12-11 11:21 
Sejt med Broken sword.

GTA stor-crasher på min iPad 1.

EDIT: efter en iPad genstart og en hard reset af app'en crasher det næsten ikke. Utroligt så hjemmevant jeg er i Liberty City. Der er kørt mere end et par km.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-12 02:15 
Ghost Trick er ude på iOS ting nu.
De første 3 kapitler er gratis og man kan købe resten af spillet in-app for 59 kr.

Det var fantastisk på DS, så hvis du ikke har prøvet det før så køw' 'ed!

Spøgelses Tryllenummer: Fantom Detektiv.
happyEDhappyEDSkrevet 08/02-12 07:49, rettet 08/02-12 07:50 
Efter at have brugt RIGTIG meget tid på hero acadamy til iphone, er jeg faldet over Kingdom Rush til ipad. Og på tilbud til 6 kr.

Hero acadamy
kingdom rush

Der går noget tid på Ispil lige nu.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-12 22:54, rettet 18/02-12 23:12 
Pinball Arcade er værd at checke ud.
ENDELIG er der nogen der laver et moderne pinball spil baseret på rigtige boards. Det er ude på iOS ting nu, men det kommer på andre platforme senere i år så som 360 og PS3

Pinball Arcade
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig