X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone - bedste apps og spil


Svar
BonziniBonziniSkrevet 20/07-09 14:55 
Jeg synes det er på tide at vi få en oversigt over hvilke spil/apps der er de bedste til Iphone.

Jeg ligger ud med mine:

Apps:

MotionX gps: bedste gps program til Iphone (der ikke er Turn By Turn)

Shazam: Lad programmet lytte i 10 sek. til musikken og den gætter hvilket nummer det er (og det virker)

TuneWiki: Afspiller din musik og ... Se hele indlægget
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
HankyHankySkrevet 29/11-10 18:54, rettet 29/11-10 18:56 
Sumez>
Ja undskyld, så vil jeg hellere bruge pengene på Assassin's Creed II, Red Dead Redemption, Bayonetta og Darksiders

Du kunne også bare have sløjfet Assassins Creed 2 og Red Dead Redemption - så ville du ha' haft til Espgaluda 2 i stedet ;P

Normaltvis køber jeg selv, en 2-3 nyere titler om måneden til 200-300 kr pr. stk. som er det mit budget pt. tillader mig, men hvis der er en fuldpris titel (4-500 kr) jeg gerne vil have, hvad enten det er et helt nyt spil jeg ikke vil vente på bliver nedsat, eller der er tale om en Cave-titel, ja - så nøjes jeg gerne med at købe bare dét ene spil den måned.

Det er der da ikke de store hindringer i. Hvis det hele så grunder i, at du mener det er for mange penge for "for lidt", så er du bare ikke Cave-liderlig nok :P

Jeg ser det lidt som, "Denne titel har kun været forbeholdt arcade-folket til mange tusinde kroner, og nu er det både let tilgængeligt (360 spil) og billigt (430 kr, kontra flere tusinde kroner) for mig". Seriøst, sådan har jeg det.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 19:06 
Sumez>
Den KUNNE jo sagtens blive nedsat et års tid efter udgivelsen, de KUNNE jo sagtens udgive dem i større oplag, så de ikke allesammen blev eftertragtede samlerobjekter fra dag 1. Jeg har stadig ikke set et eneste argument for det modsatte fra Jer. Guwange sælges jo for håndører, og iPhone-versionen af EspGaluda II for endnu færre (med forbehold for at begge er digitale udgivelser), så det burde da sagtens kunne køre rundt!

Jeg kan ikke se hvordan du bare kan sammenligne et retail-spil med et download-spil sådan uden videre. Det er tydeligvis andre forhold der spiller ind i pris og antal til rådighed. Hvis der var flere penge i at trykke dobbelt så mange eksemplarer fra starten, og senere sætte prisen ned, mon ikke man så bare gjorde det? Det burde da være tydeligt, at man er klar over at der kun kan sælges X antal, og hvis der laves alt for mange, så spildes der penge, og fortjenesten på konverteringen ryger. Det er niche-spil der udgives på hvad der i Japan vel er en niche-konsol.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 19:08 
Hanky>
Jeg ser det lidt som, "Denne titel har kun været forbeholdt arcade-folket til mange tusinde kroner, og nu er det både let tilgængeligt (360 spil) og billigt (430 kr, kontra flere tusinde kroner) for mig". Seriøst, sådan har jeg det.

Og så er der ti gange mere indhold end i arcade-udgaven. Jeg synes det sker ofte, at en arrange-mode er sjovere (vildere) end arcade-mode.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 29/11-10 21:00 
Naiera>
Wehner>
£20 ballpark

Det ville da være rart hvis helt nye spil kunne købes til de penge. Med sådan en opfattelse af hvad 'normale' spil koster, så er det jo svært for Cave-spillene at følge med. Det lugter af at man bare skal have en undskyldning for ikke at hoste op. Hvis man ikke vil give 350-450,- for et unikt importspil, så må man jo bare sidde ude på sidelinjen og tude over prisen i stedet.

Det er naturligvis spil, der lige er et nogle måneder gamle. Det er kun de vigtige Live-spil, der for mig og min evigt voksende hylde er nogen videre grund til at købe på releasen.

Det er din sag, at du kalder det at tude, når man kommer med relevant, velbegrundet kritik af et dumt fænomen (små oplag, begrænset regional udgivelse), men som de fleste andre, der bruger lige netop dét argument herinde, nedgør du også dine egne udsagn ved at trække det nemme tudekort. /end kæphest
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 21:19, rettet 29/11-10 21:22 
Wehner>
Det er din sag, at du kalder det at tude, når man kommer med relevant, velbegrundet kritik af et dumt fænomen (små oplag, begrænset regional udgivelse)

Igen, så nægter jeg at tro på, at Cave gør det for bare at være anderledes. Hvis der var garanti for flere penge ved at trykke flere eksemplarer, så gjorde man jo nok dét. Deres udgivelser er ikke dyrere end andre japanske Xbox 360-udgivelser.

Der har været brok over at Cave-spil skulle være limited edition fra starten, men det passer jo ikke. Death Smiles købte jeg nogle måneder efter udgivelsen, til 380,- fra ny. Limited Editions af spillene kommer der såvidt jeg husker altid (jeg kan ikke lige huske et spil siden ESPGaluda, hvor der ikke var sådan en), og de er helt sikkert limited. Hvis de kan købes efter udgivelsen, så stryger de hurtigt op i pris.

Apropos dyre regionslåste Cave-shmups...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 29/11-10 21:40 
Det var da en rigtig god ide med en platinum-udgave. Jeg bliver helt fristet :) Er det ikke noget med, at der sjældent kommer told på play-asias ting?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 21:41 
Jo.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 29/11-10 23:52 
Det var en god pris, hermed købt. Death Smiles var også billigere end jeg havde regnet med, men det er vist ikke regionsfrit, så det venter jeg lige med :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 30/11-10 09:01 
Kristensen>
Jeg tror ikke på dig når du siger, at du ikke har råd til at bruge 500kr på et spil hvis du virkelig vil. Det kan jeg nok finde plads til om ikke andet, så sparer jeg op.

Så har du jo ikke læst mit indlæg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 30/11-10 09:04, rettet 30/11-10 09:05 
Wehner>
Det var da en rigtig god ide med en platinum-udgave. Jeg bliver helt fristet :) Er det ikke noget med, at der sjældent kommer told på play-asias ting?

Det er jo netop platinum-udgaven af Mushihimesama Futari jeg tog udgangspunkt i til at starte med. Man KAN sagtens genoptrykke spillene. Jeg havde købt det spil for længst hvis jeg ikke, for lige at modsige Jer begge, var sikker på at ryge i toldfælden med Play-Asia.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 30/11-10 10:20 
Nåmen, iPhone apps? :D

Jeg har lige anskaffet mig Depict og Moviecat. Det første er lidt a la Tegn og Gæt, og det er faktisk ret underholdende. Det næste er en lille filmquiz, og er faktisk også ret godt.

Depict er vist nok stadig gratis, og Moviecat koster vist en lille sum penge (jeg købte det på Thanksgiving sale :D)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/11-10 15:33 
Sumez>
Så har du jo ikke læst mit indlæg.

Jo, og jeg siger stadig, at du kan spare op og undlade at købe alle de andre "gode" spil til såkaldt "billige" penge. Det er et valg du foretager!

Og lige for at det hele ikke skal ryge helt af sporet lige en advarsel mod Palm Heroes.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 30/11-10 16:04, rettet 30/11-10 16:05 
Kristensen>
Jo, og jeg siger stadig, at du kan spare op og undlade at købe alle de andre "gode" spil til såkaldt "billige" penge. Det er et valg du foretager!

...det kunne tænkes at målgruppen ville være mindre "niche" (relativt, altså), hvis udbuddet var større og mere tilgængeligt, så spillene IKKE kun var for folk, der er villige til at ofre andre "gode" spil til såkaldt "billige" penge for at kunne købe en enkelt dyr shooter i ny og næ....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 04/12-10 15:09 
Har anskaffet mig en iPad. Hvilke gode spil vil I anbefale?

Har allerede købt:
- Cut The Robe (sjovt fysik-spil som minder mig om World of Goo)
- Shot Shot Shoot (simpelt, men rigtig intenst, multiplayer-spil for to personer på samme iPad)
- Explosive Love (et sjovt og vanedannende iPhone-spil; er ven med ham, som har lavet det)
HeroldHeroldSkrevet 04/12-10 15:13 
100 Rogues!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 05/12-10 02:13 
Airport Madness. Det er ret vanedannende.

Man skal sørge for at fly lander og letter uden at støde sammen. I modsætning til Flight Control, så "styrer" man ikek flyenes baner men vælger udelukkende om de skal have lov til at lande og hvornår de skal lette. Da der er landingsbaner på kryds og tværs af hinanden og et landende fly kører langsommere over landingsbanen end et lettende og der også for landede fly skal krydses baner, så er der meget udfordring når det pludselig vrimler med fly. Man indkasserer penge for hvert fly der letter eller når frem til gaten og mister for hvert fly der holder for længe i kø for at lette.

Jeg har indtil videre kun lite udgaven og har den sidste uge haft rigeligt med underholdning i den ene af de to gratis baner man får der.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/12-10 21:32 
Infinity Blade er lige udkommet.
Det er et rigtigt spil og alt muligt.

Ign har en video anmeldelse af det her
http://www.youtube.com/watch?v=56XseC2DBB4
enfenenfenSkrevet 09/12-10 22:16, rettet 09/12-10 22:16 
Hvis folk forventer free roaming som i Epic Citadel, så bliver man slemt skuffet. Der er tale om et on rails spil, hvis man skal tro anmeldelserne.
What is the Matrix?
RuneSPRuneSPSkrevet 09/12-10 23:32, rettet 09/12-10 23:32 
Hvordan kører Infinity Blade hos jer? Det hakker ret meget på min 3GS synes jeg.
millenniummillenniumSkrevet 18/12-10 08:28 
Monkey Island 1 og 2 kan nu købes for 12 kr/stk. - måske kun for en begrænset periode.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 18/12-10 10:54 
EA holder også stort udsalg, og har sat de fleste af deres spil til iPhone/iPad ned til 6,- - blandt andet NFS:Hot Pursuit og FIFA '11.

Jeg savner dog en nedsat pris på Mirror's Edge til iPhone. Den er sat ned i US store men ikke i den danske. Til iPad koster det dog kun 6,-
What is the Matrix?
Captain NCaptain NSkrevet 18/12-10 10:54, rettet 05/02-11 16:23 
Alle EA spil er vist på tilbud til 6kr nu.
Det vil sige spil som

Mirror's Edge
Need For Speed Hot Pursuit
FIFA 2011
Spore Origins
Tetris
Battlefield Bad Company
The Sims
Game Dev Story

Bare for at nævne et par.


Nå ja og så er det kommet Shadow Guardian, som vel må siges at være Uncharted i en mini udgave.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 18/12-10 16:41 
R-type til 6 kr. Jeg hentede det, men må indrømme at frameraten er helt af H til. Muligvis kan min første-generation iPod ikke længere følge med disse "krævende" spil.
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 19/12-10 08:04 
Lige et spørgsmål angående dodonpachi jeg har haft det længe nu men har ikke kunne spill der i nogle månder, der er bare hvid skærm. Er der andre der har oplevet det. Har prøvet alt for at få det til at virke
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/12-10 10:04 
Du har vel ikke en 3G?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
happyEDhappyEDSkrevet 19/12-10 11:56 
Nej og det har virket
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 19/12-10 12:04 
Har du på noget tidspunkt haft din telefon slukket? Ellers så gør det.

Det er også en god idé at gendanne fabriksindstillingerne, og så kører det hele ind igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/12-10 13:37 
Kan man også få Dodonpachi?? :O Hvor mange Cavespil ER der på iPhone?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/12-10 14:08 
Der er DDP DFK og Galuda II. Samt et Mushihime-relateret spil af en art, som dog ikke er en shooter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 19/12-10 14:28 
Jeg købte Red Alert til 6 kr. - desværre er det en elendig, moderne 3d-udgave! Slet ikke det samme spil som det jeg spillede engang.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 19/12-10 18:07 
Ja har haft slukket det eneste jeg ikke har er gendannet og det orker jeg ikke med sæt det jeg har her på
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
3of193of19Skrevet 19/12-10 20:53, rettet 19/12-10 20:54 
Naiera>
Der er DDP DFK og Galuda II. Samt et Mushihime-relateret spil af en art, som dog ikke er en shooter.

Mushihimesama Bug Panic for at være præcis. Og det er en shooter, bare twin"stick" med lidt en del udforskning. Forestil dig et kryds mellem Zombies Ate My Neighbors og en bullethell shooter.
millenniummillenniumSkrevet 19/12-10 20:56 
Købte Trivial Pursuit, og må indrømme at kæresten og jeg har kørt pass-and-play hele aftenen. Utroligt mange spørgsmål er vinklet mod film, selvom det er andre kategorier, så det er virkelig nogle filmnørder der har lavet disse TP spørgsmål. :-D Anbefales.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/12-10 21:41 
Word Lens er vildt. Det er en app der dynamisk oversætter ting hvis du kigger på dem igennem din iPhones kamera... Ikke super godt, men godt nok til at man nogenlunde kan forstå hvad der skal stå

http://itunes.apple.com/dk/app/word-lens/id383463868?mt=8
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/12-10 13:14 
Yeaah! China Warrior aka. THE Kung-Fu kommer til iPhone

http://spong.com/article/23359/iPhone-Gets-TurboGrafx-16-Compilation
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 13:23 
Keeewwl :-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 20/12-10 13:42, rettet 20/12-10 13:43 
Haha hvorfor dog det? Det spil er så ringe :D

edit: Oh, det er en hel compilation. Meget fedt udvalg, om ikke andet så for Gradius, Salamander, Bomberman, R-Type og Bonk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/02-11 18:58 
Har netop købt Game Dev Story for sølle 6kr. Det er et virkelig sjovt lille sim-spil som er meget mobilt egnet. Og et slags metaspil, fordi det handler om at drive et lille spilhus, udvikle spil i forskellige genre, checke anmeldelser, etc.etc.

Ikke dybt, men ret vanedannende. Og så elsker jeg denne type isometriske spil.

Link...
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 04/02-11 19:45 
Ja jeg spillede det også for nogle måneder side. Udafbrugt i en uges tid. Men har så til gengæld ikke spillet det siden. Men ja det er et sjovt lille spil
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
millenniummillenniumSkrevet 04/02-11 20:35 
En uges non-stop underholdning for 6 kr - det lyder helt fair i mine øre :)
The medium is the message.
happyEDhappyEDSkrevet 04/02-11 23:25 
helt bestemt;)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Captain NCaptain NSkrevet 05/02-11 16:22, rettet 05/02-11 16:27 
En anden god en er Texting of the Bread.
Det er Screwattack der står bag den og den minder i stil om Typing of the Dead til Dreamcasten. Bare meget mere simpelt.
iPhone - bedste apps og spil


Og så er der jo klassikkeren. Robot Unicorn Attack.
iPhone - bedste apps og spil
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 09/02-11 23:07 
Jeg kan varmt anbefale app'en Uploadr.
Når den starter kan man vælge et billede fra sit lib eller at tage et. Straks uploades det til ImageShack og linket lægges i clipboard. Mere er der ikke i den og mere behøves der ikke at være. Bruger den tit når jeg skal poste hurtige billeder på forums osv.
Den er iøvrigt gratis };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 13/02-11 07:40 
St. valentine udsalg fra Capcom, Namco og Sega. De har lidt forskellige af deres spil til 6 kr nu. Bla. DigDug Remix, Galaa Remix og en masse gamle genesis spil.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-11 18:04 
Jeg købte Spider-man: Total Mayhem på iPhone for et par dage siden til 6 kr. Jeg ved ikke om det stadig er der til den pris, men det er faktisk et rigtig godt spil af sådan et action spil at være og platformen tage i betragtning.
KalicolaKalicolaSkrevet 27/02-11 12:40 
Har lige fået en Iphone 4, så tak for den tråd her :)

Jeg vil gerne anbefale et spil som hedder "Battleheart". Super hyggeligt
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/02-11 18:44 
Jeg vil gerne brokke mig (det er det jeg kan). Så finder jeg denne fantastiske app (se link). 1000 gallerier, tonsvis af lækkert stuff. Og GRATIS. Men så kan jeg ikke hente den fordi jeg har den danske iTunes... HVA FANDEN! Det er sgu da det mest kiksede og umoderne!!! :(

Disney Second Screen
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/02-11 19:30 
Vi er mange der er utilfredse med den begrænsing!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-11 22:07 
Det var fokkin besværligt, men nu har jeg en amerikansk konto... og kunne så hente den Bambi-app... men nu kommer de frem og fortæller at den fulde oplevelse får jeg først hvis jeg indtaster den "magiske" kode fra min Bambi-dvd/blu-ray :D De har altså en speciel fortolkning af "gratis/free" de der iTunes folk
PalsgaardPalsgaardSkrevet 28/02-11 22:55 
Hentede iSlash den anden dag, super sjovt spil og så er det gratis i skrivende stund, men det ville klart være de standard 6kr værd :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig