X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone - bedste apps og spil


Svar
BonziniBonziniSkrevet 20/07-09 14:55 
Jeg synes det er på tide at vi få en oversigt over hvilke spil/apps der er de bedste til Iphone.

Jeg ligger ud med mine:

Apps:

MotionX gps: bedste gps program til Iphone (der ikke er Turn By Turn)

Shazam: Lad programmet lytte i 10 sek. til musikken og den gætter hvilket nummer det er (og det virker)

TuneWiki: Afspiller din musik og ... Se hele indlægget
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 01/11-10 09:12 
Jeps, det er lige præcis den type. Jeg vil dog sige, at PvZ vinder en del på charme, humor, og så "ryster det posen" engang imellem med forskellige slags baner og spiltyper, så man f.eks. om natten kun kan bruge visse elementer, og nogle baner fungerer som en slags bowling o.s.v..
Ydermere kan man købe opgraderinger og vælge mellem en voksende og omfattende mængde af planter med forskellige egenskaber. Her skal man så være lidt strategisk, så man får valgt de rigtige "tropper" til "slagmarken".
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 01/11-10 09:22 
Sumez>
Det var jo også bare et spørgsmål, troede bare at det nok var den slags spil folk refererede til når de snakker om tower defence.

Lød mere som om du smed alle TD spil i samme kurv og klassificere dem alle som dødkedelige uden at have prøvet dem ;)
Selv om der findes alt for mange kedelige kloner som ikke gør noget nyt, syntes jeg der er flere der skiller sig positivt ud. PvZ og Pixeljunk Monsters er nogle af de bedste og Field Runners er også ganske udemærket IMO.
millenniummillenniumSkrevet 16/11-10 13:21 
Nogen som har prøvet at købe C64 emulatoren i AppStore?

Hver gang jeg ser noget retro bliver jeg shoppe-sulten.

Link...
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 16/11-10 14:03 
Jeg hentede den på et tidspunkt, hvor den var gratis, men jeg var ikke imponeret. Så den blev slettet igen.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 16/11-10 14:05 
Jeg kan anbefale Pulse News Mini til at holde styr på sine nyhedsmedier.

App'en er gratis lige nu - koster normalt 6,-

Pulse News Mini
What is the Matrix?
BonziniBonziniSkrevet 16/11-10 14:14 
Tak for anbefalingen, det vil jeg da prøve, plejer ellers at bruge NewsRack, som jeg også kan anbefale.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/11-10 14:40 
Gun Bros til iPhone er et rigtig fornuftigt stykke Dual Stick shooter.... Og så er det gratis

Gun Bros
JmogJmogSkrevet 19/11-10 03:06 
Cave forkæler os virkelig for tiden. Først kom ESPGaluda II, så Dodonpachi Resurrection (begge fremragende). Nu er Mushihimesama Bug Panic også ude. Det har det faktisk været siden 5/11 og til nedsat pris endda.

De 24 kroner varer nok ikke ved, så det er bare med at hente de 217mb ned hurtigt. Jeg er selv ved at gøre det i skrivende stund. Systemkrav er de samme som til de andre Cave shooters: minimum en iPhone 3GS eller 3. generation iPod touch.
JmogJmogSkrevet 19/11-10 03:27 
En lille advarsel inden folk køber det. Bug Panic er ikke en standard shmup men nærmere en slags bullet hell Twin Stick shooter. Styringen er lidt sær, mens stilen er hypernuttet.

Det er bestemt ikke dårligt men er en helt anden type spil end hvad vi er vant til fra Cave.
ElgenElgenSkrevet 19/11-10 08:57 
Danm, hvor er det cute, I love it };-D (selvom styringen lige kræver lidt tilvending)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 19/11-10 09:54 
Rage er udkommet i to udgaver. En normal og en HD til henholdsvis 6 kr. og 12 kr.

Er der nogen, der har prøvet det?
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 19/11-10 10:36 
Er igang med at downloade HD-versionen; det ser nam-nam ud };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 19/11-10 11:57 
Er Bug Panic fjernet fra App Store igen? Jeg kan ikke finde det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ElgenElgenSkrevet 19/11-10 12:57 
Den er ellers lige her:

Mushihimesama Bug Panic
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 19/11-10 13:16 
Linket virker ikke for mig. Måske fordi jeg sidder med en iPad?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ElgenElgenSkrevet 19/11-10 14:04 
Skummelumsk, tja, måske. Men det står ellers som om der ER kompatibelt med iPad.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JmogJmogSkrevet 19/11-10 15:44 
enfen>
Rage er udkommet i to udgaver. En normal og en HD til henholdsvis 6 kr. og 12 kr.

Er der nogen, der har prøvet det?

Har prøvet HD-udgaven på min iPhone 4. Det ser sindssygt lækkert ud og kører helt flydende. Er ikke helt gode venner med styringen og skal lige vænne mig til touch styringen. Tror det bliver bedre, hvis jeg sætter følsomheden op - den er lidt lav som standard.

Gameplaymæssigt er det ok. Så snart jeg har styr på styringen, så går der nok highscore afhængighed i den for mig, og så bliver det ti gange så sjovt.
ElgenElgenSkrevet 21/11-10 10:28 
Chrono>
Linket virker ikke for mig. Måske fordi jeg sidder med en iPad?

Fandt det her om spillet på CAVES engelske Twitter-feed:
If you're looking for the game from an iPad, it probably won't show up since iOS 4.2 is not out yet. Try searching iTunes from your PC.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoChronoSkrevet 21/11-10 11:22 
Tak. Jeg venter bare et par dage så - 4.2 skulle være tæt på.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Captain NCaptain NSkrevet 22/11-10 03:44 
Jeg fatter virkelig ikke hvordan ESPGaluda II kan havne på iPhone markedet før XBLA:/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
NaieraNaieraSkrevet 22/11-10 13:36 
ESPGaluda II til iPhone er ikke det samme som det rigtige ESPGaluda II, som er en udgivelse til fuld pris der kun er udkommet i Japan. Den normale version er iøvrigt regionsfri, så du godt kan spille den på din danske 360'er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 22/11-10 13:47 
Men det koster stadig en formue. :)

Jeg synes det er unfair at iTing-ejere skal have spillet til en 60'er, når os med Xbox stadig er nødt til at ofre 500kr for stadset D:
ESPGaluda II til XBLA, JA tak - men det sker nok næppe, når nu spillet allerede er ude som retail.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 22/11-10 14:00, rettet 22/11-10 14:02 
Det er ikke det samme spil. 360-versionen koster i øvrigt 440,-, hvilket er op til 100,- mindre end et nyt spil koster i GamesTop eller GAME.

Det kan godt være at du, Morten, ikke køber spil der, men faktum er, at det er der tonsvis af folk der gør, og derfor er det en relevant sammenligning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 15:18, rettet 22/11-10 15:22 
Så skulle iOS 4.2.1 opdateringen være ude til iPhone, Touch og iPad.

Specielt på iPad er det en meget velkommen opdatering med bl.a. multitasking, foldere og (forhåbentligt) understøttelse for dansk tastatur :D

Men orientation-lock ændringen er en ommer!!

Kilde
SumezSumezSkrevet 22/11-10 15:23, rettet 22/11-10 15:23 
Naiera>
Det kan godt være at du, Morten, ikke køber spil der, men faktum er, at det er der tonsvis af folk der gør, og derfor er det en relevant sammenligning.

Den har vi vist haft før, og jo, det kan godt være at det er en relevant sammenligning for "alle" andre andre mennesker, men ikke for mig, færdig. :)
Mit problem er også primært Caves dumme tendens til kun at udgive deres spil i et begrænset parti, hvilket, når det kun udgives i deres eget land, gør det til et øjeblikkeligt (dyrt) samlerobjekt, hvilket sikkert er meget fedt for folk der samler på den slags spil - men personligt vil jeg bare gerne spille spillet fordi jeg synes det er godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BonziniBonziniSkrevet 22/11-10 15:24 
Der er dansk tastatur.
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 15:24 
Tak :)
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 16:34, rettet 22/11-10 17:15 
Nogen her som har fået iPad opdateringen ned?

Min iTunes siger stadig at 3.2.2 er den aktuelle version.

EDIT: Nå det påstås at den først kommer kl 10:00 AM PST (19.00 dansk tid?)
JmogJmogSkrevet 22/11-10 18:00 
Naiera>
ESPGaluda II til iPhone er ikke det samme som det rigtige ESPGaluda II

Hvad er forskellen da på Arcade mode på iOS-udgaven og originalen?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 22/11-10 18:21 
Sumez>
Mit problem er også primært Caves dumme tendens til kun at udgive deres spil i et begrænset parti, hvilket, når det kun udgives i deres eget land, gør det til et øjeblikkeligt (dyrt) samlerobjekt, hvilket sikkert er meget fedt for folk der samler på den slags spil - men personligt vil jeg bare gerne spille spillet fordi jeg synes det er godt.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg er helt og aldeles uforstående over for din holdning. Hvis spillet er godt hvad er så problemet ved at betale 500kr for at eje det fysisk? Hellere ét godt spil for "mange" penge end 100 gode til prisen.
Og lige hvad det angår shootere og touchskærme, så er det ren mismatch IMO.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 22/11-10 18:40 
Hvis man bestiller Cave-shmups før udgivelsesdatoen er der ingen problemer med at få fat i dem. Venter man et halvt år kan det godt være, men på det seneste (altså på Xbox 360) synes jeg det har været nemt at få fat i dem i lang tid bagefter. Med Galuda II er den normale udgave endda regionsfri, så der er godt nok ikke meget at brokke sig over dér.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 22/11-10 18:40 
Jmog>
Naiera>
ESPGaluda II til iPhone er ikke det samme som det rigtige ESPGaluda II

Hvad er forskellen da på Arcade mode på iOS-udgaven og originalen?

Udover miniskærmen og den fuldstændigt latterlige kontrol?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 22/11-10 19:26 
Naiera>
Udover miniskærmen og den fuldstændigt latterlige kontrol?

Nåeh, det var bare det du mente :-)

Ja, skærmen er selvfølgelig mindre, men selve spillet har de da ikke rørt meget ved. Og den fuldstændigt latterlige kontrol... ja, det er så din mening.

Har du prøvet det? Den generelle konsensus er ellers at det fungerer henrivende godt. Men du ser dig måske sur på, at man reelt kan styre mere præcist i iOS-udgaven, end man kan med et arcade-stick? Det kan vel godt ses som "snyd", hvis man er purist, men det er nu engang en fryd at spille. Fair nok hvis du ikke selv synes det, men her hører du til et meget begrænset mindretal.
NaieraNaieraSkrevet 22/11-10 19:41, rettet 23/11-10 00:29 
Ja, jeg har prøvet det. Også DFK. Jeg har Lite-udgaverne på min Touch 4G.

Jeg synes ikke kontrollen er bedre. Umiddelbart kan det virke som om den er mere præcis, men det er umuligt at styre konsekvent med en finger, ligesom man kan med en ordentlig arcade-pind.

Derudover kører spillet også hurtigere (altså: for hurtigt), og i forhold til Xbox 360-udgaven mangler der jo et ton af spilmodes. Jeg har ikke sammenlignet udgaverne fjende for fjende og skud for skud, men jeg ville umiddelbart sætte mine penge på at der også er nogle forskelle dér.

Set i forhold til andre iPhone-spil er Galuda II og DFK på et helt andet niveau (selvom spil som Angry Birds og Bubble Xplode fungerer langt bedre med touch-interface), men i forhold til 360-udgaverne/arcade-originalerne er det jo bare lidt lir, der slet ikke kan erstatte det rigtige.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 22/11-10 19:46 
Hvad mener du med "konsekvent"? Konsekvent med samme hastighed? Ja, det er i hvert fald ret svært. Til gengæld har man så fordelen af at man kan det modsatte - man kan variere hastigheden man flytter skibet med så tosset man vil.

Hvad er DFK forresten? Jeg tænkte først på DoDonPachi Resurrection, men medmindre du ikke kan stave, så passer den ikke helt ind ;-)
ChronoChronoSkrevet 22/11-10 20:21 
Beano>
Nogen her som har fået iPad opdateringen ned?

Nu har jeg. DK-tastatur og Safari crasher ikke konstant længere :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 20:33 
Har også fået den installeret :)
HankyHankySkrevet 22/11-10 21:23, rettet 22/11-10 21:27 
Jmog>
Hvad er DFK forresten? Jeg tænkte først på DoDonPachi Resurrection, men medmindre du ikke kan stave, så passer den ikke helt ind ;-)


Daifukkatsu - arcadespillets titel.

I øvrigt vil jeg give Naiera og Kristensen ret. Det kan sagtens ske at de udefra set er samme spil på hhv. Xbox 360 og iPhone - men touchstyrring gør intet godt for den slags spil. Det er oprindeligt lavet til arcade, og skal det spilles som det er tiltænkt, skal det spilles på arcadens præmisser - punktum.

Jeg har i øvrigt selv begge Cave-titler på min iPhone, men ja - det er mere håndholdt lir og spritetest, end det er fornøjelse.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 22:08 
World Of Goo meget snart på iPad :D

Kilde
SumezSumezSkrevet 29/11-10 09:02, rettet 29/11-10 12:26 
Kristensen>
Sumez>
Mit problem er også primært Caves dumme tendens til kun at udgive deres spil i et begrænset parti, hvilket, når det kun udgives i deres eget land, gør det til et øjeblikkeligt (dyrt) samlerobjekt, hvilket sikkert er meget fedt for folk der samler på den slags spil - men personligt vil jeg bare gerne spille spillet fordi jeg synes det er godt.

Jeg skal ærligt indrømme, at jeg er helt og aldeles uforstående over for din holdning. Hvis spillet er godt hvad er så problemet ved at betale 500kr for at eje det fysisk? Hellere ét godt spil for "mange" penge end 100 gode til prisen.
Og lige hvad det angår shootere og touchskærme, så er det ren mismatch IMO.

Hvordan kan du seriøst være uforstående for at jeg hellere vil betale færre penge for et spil der er lettere at få fat på, end hver gang at skulle udgrave en limited-titel til høj pris? Så er det da ligemeget hvor godt spillet er! Mit gripe har aldrig være pris i forhold til kvalitet, men pris i forhold til hvad der er overkommeligt for mig.

Jeg køber rigtig mange gode spil hvert år, og de fleste til en væsentlig lavere pris. At Caves spil er gode, betyder jo ikke at der er en masse andre spil der ikke er. Alene Cave's andre spil er vel en sammenligning værdig allerede, og med alle deres udgivelser til X360 betyder det jo allerede fire tusind kroner eller deromkring, hvis man skal have dem alle for mindst 500kr stykket!
Ja undskyld, så vil jeg hellere bruge pengene på Assassin's Creed II, Red Dead Redemption, Bayonetta og Darksiders, eller et eftertragtet samlerobjekt fra 16-bit-perioden - det betyder ikke at jeg ikke også vil have EspGaluda II.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 14:07 
Du er den eneste der bliver ved med at tude over prisen. Vi andre har accepteret at det koster noget; men det koster altså ikke over 500,-, som du bliver ved med at påstå. Jeg har i øvrigt talt mine X360 Cave-shmups, og det kunne lige komme over 3k, for alle syv, inklusive DFK, som jeg endnu har tilgode at modtage. Og det blev udregnet med prisen for DFK, som er højere end på de ældre udgivelser.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 29/11-10 14:11 
Det er fint du er villig til at betale prisen, men det er fuldstændig irrelevant for om jeg synes det er for dyrt. Det er underligt at du har svært ved at acceptere det, og jeg er RET sikker på at jeg er langt fra den eneste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 29/11-10 14:34 
Hvis Caves spil kunne fås til samme pris som normale spil*, så ville jeg bestemt også have et par stykker stående. De ser gode og flotte ud, men ikke i en grad, der berettiger til overpris i forhold til andre gode og flotte spil.

* vejl. udsalgspris er her 100% irrelevant
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 14:37 
Hvad koster normale spil?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 29/11-10 14:49, rettet 29/11-10 14:50 
£20 ballpark
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 29/11-10 15:04 
Sumez>
Hvordan kan du seriøst være uforstående for at jeg hellere vil betale færre penge for et spil der er lettere at få fat på, end hver gang at skulle udgrave en limited-titel til høj pris? Så er det da ligemeget hvor godt spillet er! Mit gripe har aldrig være pris i forhold til kvalitet, men pris i forhold til hvad der er overkommeligt for mig.

Du prioriterer bare anderledes end jeg gør, og al respekt for det, men hvorfor bliver du så ved med at klage over prisen på de forbandede shootere? :) Du får købt en masse gode spil fordi du prioriterer som du gør, og andre får købt ét godt spil. Jeg kan stadig ikke se hvorfor det er vigtigt hvad et godt spil koster medmindre det er så dyrt, at man aldrig får mulighed for at anskaffe sig det.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 29/11-10 15:46 
I og med at jeg prioriterer fornuftigt med henblik på jævnligt at kunne anskaffe mig kvalitetsspil, og samtidig kunne få mit liv, hverdag og fritid til at passe sammen, og tilsyneladende ikke har ligeså mange penge at rykke rundt med som du har, så vil jeg egentlig godt, med alle forbehold, påstå at den typiske limited Cave-shooter "er så dyr at jeg aldrig får mulighed for at anskaffe den". Eller, jeg er i hvert fald 100% sikker på at jeg aldrig får erhvervet alle dem i "serien", som jeg kunne tænke mig.

Men selvom de måske ikke er prioriteret ligeså højt i mit liv som diverse andre ting, betyder det jo ikke at jeg ikke helt vildt gerne vil have spil som EspGaluda II, Ketsui, og DoDonPachi, DERFOR tillader jeg mig at "klage over prisen på de forbandede shootere". Den KUNNE jo sagtens blive nedsat et års tid efter udgivelsen, de KUNNE jo sagtens udgive dem i større oplag, så de ikke allesammen blev eftertragtede samlerobjekter fra dag 1. Jeg har stadig ikke set et eneste argument for det modsatte fra Jer. Guwange sælges jo for håndører, og iPhone-versionen af EspGaluda II for endnu færre (med forbehold for at begge er digitale udgivelser), så det burde da sagtens kunne køre rundt!
Så, for at gentage mig selv, jeg forstår slet ikke hvorfor du ikke kan forstå min holdning, den burde være enormt nem at følge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 29/11-10 16:25 
(tihi; total morsom tråd efterhånden. Især fordi en af deltagerne i den ophedede debat, er den modarator der plejer at være allermest hidsig med "Tilbage til topic!"-kommentarer hvis en tråd kører af sporet. Fnis };-D)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 29/11-10 18:32 
Sumez>
I og med at jeg prioriterer fornuftigt med henblik på jævnligt at kunne anskaffe mig kvalitetsspil, og samtidig kunne få mit liv, hverdag og fritid til at passe sammen, og tilsyneladende ikke har ligeså mange penge at rykke rundt med som du har, så vil jeg egentlig godt, med alle forbehold, påstå at den typiske limited Cave-shooter "er så dyr at jeg aldrig får mulighed for at anskaffe den". Eller, jeg er i hvert fald 100% sikker på at jeg aldrig får erhvervet alle dem i "serien", som jeg kunne tænke mig.

Okay, jeg aner ikke hvorfor jeg svarede til at begynde med lige nu. Jeg er træt og selvom det måske ikke var så soleklart, så forsøgte jeg at være forsonlig i det jeg skrev :) MEN...

Jeg tror ikke på dig når du siger, at du ikke har råd til at bruge 500kr på et spil hvis du virkelig vil. Det kan jeg nok finde plads til om ikke andet, så sparer jeg op.

Lige nu kunne jeg ikke være ret meget mere tilfreds med Cave. De deler ud af alle glæderne på 360. Der kommer spil jeg aldrig troede jeg ville få en realistisk mulighed for at eje uden at skulle gå total arcade (urealistisk da jeg har pænt meget respekt for strøm). Nu kommer alt det vigtigste og endda på samme platform, og alligevel sidder der flere og brøler overpris fordi der er kommet sølle iPhone udgivelser.
Så, nej, jeg forstår ikke din holdning, og jeg kommer ikke til det.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 29/11-10 18:51, rettet 29/11-10 18:52 
Wehner>
£20 ballpark

Det ville da være rart hvis helt nye spil kunne købes til de penge. Med sådan en opfattelse af hvad 'normale' spil koster, så er det jo svært for Cave-spillene at følge med. Det lugter af at man bare skal have en undskyldning for ikke at hoste op. Hvis man ikke vil give 350-450,- for et unikt importspil, så må man jo bare sidde ude på sidelinjen og tude over prisen i stedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig