X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

iPhone - bedste apps og spil


Svar
BonziniBonziniSkrevet 20/07-09 14:55 
Jeg synes det er på tide at vi få en oversigt over hvilke spil/apps der er de bedste til Iphone.

Jeg ligger ud med mine:

Apps:

MotionX gps: bedste gps program til Iphone (der ikke er Turn By Turn)

Shazam: Lad programmet lytte i 10 sek. til musikken og den gætter hvilket nummer det er (og det virker)

TuneWiki: Afspiller din musik og ... Se hele indlægget
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/07-10 16:51 
Jah lad os det! :D

Jeg har gået og haft planer om at købe sådan en iPhone når den kommer og har i den forbindelse kigget på lidt apps. Jeg ved ikke om det har været nævnt tidligere men Chaos Rings ser spændende ud

http://dlgames.square-enix.com/chaosrings/en/index.html
millenniummillenniumSkrevet 06/07-10 08:54 
Canabalt (18kr)

Måske mere et "kunst-spil" end et reelt spil. Lige så simpelt som et game&watch spil. Men er man typen (som mig) der interesserer sig for spil som en kunst-art, så er Canabalt værd et kig.

God lyd - og billigt.

Canabalt video
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/07-10 12:54 
Med den nye iPhone 4 der kommer lige om lidt kan man optage video i 720p, men desværre ikke uploade video i så høj opløsning direkte fra telefonen.

Der er en gratis app der hedder Pixelpipe der ikke kun lader dig uploade video i HD, men giver dig mulighed for at batch uploade flere videoer på én gang til flere forskellige video sites.

http://itunes.apple.com/dk/app/pixelpipe-post-upload-to-facebook/id290648828?mt=8
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/07-10 17:21 


Space Invaders Infinity Gene
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/08-10 11:58 
Ganske sjovt - og utrolig flot håndtegnet grafik...

Blimp: The Flying Adventures
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AmbyAmbySkrevet 12/08-10 12:00 
Civ er gratis i begrænset periode på App Store.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-10 12:02 
...som jeg nævnte, Palle, er det meget Space Taxi-agtigt, det af spillet jeg har prøvet. Men meget mindre ubarmhjertigt, så jeg tror bestemt det er en keeper ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/08-10 12:02 
Dark-Light>
Civ er gratis i begrænset periode på App Store.

Stadigvæk?! Jeg troede kun det var en dag?!
JmogJmogSkrevet 12/08-10 23:15, rettet 12/08-10 23:15 
Dark-Light>
Civ er gratis i begrænset periode på App Store.

Jeg kan ikke finde det. Er det Civilisation Revolutions? For så er det ikke længere gratis.

Jeg vil i øvrigt gerne anbefale Dark Nebula spillene. Det første var højglanspoleret klassisk gameplay. Toeren er udkommet fornyligt og de har forbedret næsten alt i et spil, der allerede var fremragende. De koster kun 6 kroner stykket, så det er næsten kriminelt ikke at købe dem. Sammen med Orbital er de mine favoritter på appstore.
CronossCronossSkrevet 12/08-10 23:22 
Hvilke spil har egentlig gode historier til iPhone?
Jeg grabbede forresten Civ Rev mens det var gratis og synes at det er en ganske fremragende konvertering af konsolspillet.
JmogJmogSkrevet 12/08-10 23:38 
Phoenix Wright har en fantastisk historie - fantastisk som i "hysterisk morsom".
AmbyAmbySkrevet 13/08-10 20:22 
King Chaos>
Dark-Light>
Civ er gratis i begrænset periode på App Store.

Stadigvæk?! Jeg troede kun det var en dag?!

Det var 2 dage.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 13/08-10 21:16 
100 Rogues er godt, hvis man kan lide rogue-likes og dungeon crawlers. Stadig lidt buggy, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 01/09-10 09:44 
Har de sidste par dage købt Sonic 1 og 2, samt Dodonpachi Ressurection. Alle sammen gode spil. Især den Cave shooter er virkeligt fed, med specielle iPhone modes :) Flydende, og let at styre :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-10 17:13 
Epic Citadel - en interaktive demonstration af, hvad Unreal Engine er i stand til på iPhone/iPad - meget imponerende. iPhone 3GS+ anbefales.

Epic Citadel
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 09/09-10 10:34 
Jeg vil lige hurtigt anbefale folk Pizza Boy. Bedste platformer jeg endnu har prøvet på en iPhone :)

Pizza Boy
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/09-10 14:07 
Her er et fint lille puzzle spil med noget fin musik i.
Jeg syntes bestemt jeg gav 6 kr for det da jeg købte det i nat, men det koster 12 kr. Stadig pengene værd syntes jeg.

Shibuya
BeanoBeanoSkrevet 11/09-10 20:59 
ChuChu Rocket på vej til iPhone og iPad i næste måned :D

Kilde
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/09-10 22:09 
Super Mega Worm er et meget fint lille spil i 6 kroners klassen.
JmogJmogSkrevet 12/09-10 14:33 
Darkbeat>
Her er et fint lille puzzle spil med noget fin musik i.
Jeg syntes bestemt jeg gav 6 kr for det da jeg købte det i nat, men det koster 12 kr. Stadig pengene værd syntes jeg.

Tak for anbefalingen. Det er jo helt vanedannende at gå efter spillets achievemements så man stiger i level og musikken er skøn. En skam der ikke er mere af den. Men spillet er klart 12 kroner værd.
JuggernautJuggernautSkrevet 14/09-10 22:17 
Darkbeat>
Her er et fint lille puzzle spil med noget fin musik i.
Jeg syntes bestemt jeg gav 6 kr for det da jeg købte det i nat, men det koster 12 kr. Stadig pengene værd syntes jeg.

Helt afgjort. Lækkert ambient musik og et forholdsvist simpelt puzzle.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-10 19:20 
Monkey Island 2 SE er på tilbud på appstore til 6 kr.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-10 12:18 
Jeg har det vildt over hvor mange grineren indie spil der er på iPhone. PC klassikeren Enviro-Bear 2010 kan også fås på iPhone til 6 kr.

http://www.enviro-bear.com/
enfenenfenSkrevet 19/09-10 13:43 
Monkey Island er også sat ned til 6,-

Jeg har aldrig rigtigt fået spillet de to spil. Er de noget værd på iPhone ?
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/09-10 14:02 
Man skal lidt vide hvor tingene er engang imellem for det er lidt småt... Men til 6 kr er det prisen værd.
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/09-10 14:07 
...man kan jo smage på druen...

Lite
enfenenfenSkrevet 19/09-10 14:58 
Har lige prøvet begge demoer. 2'eren virker ikke på iPhone 4. Den hopper tilbage til menuen under introen. 1'eren fangede mig ikke, og det var det samme scenarie, da jeg prøvede det på pc for mange år siden. Det er åbenbart bare ikke noget for mig.

Men det er billigt at erhverve sig de to spil. Det må jeg sige. Der er jo mange timers underholdning til to gange seks kroner.
What is the Matrix?
HankyHankySkrevet 03/10-10 15:33 
Duke Nukem 3D er gratis i dag :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/10-10 17:21 
Mange tak.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 17/10-10 21:53 
Cut The Rope og Trainyard er to nye topspil, der begge er ved/har vippet Angry Burns af pinden som topsællert.

6 kroner stykket lige pt. Der er lite udgaver af begge, og jeg ved at prisen på i hvert fald Trainyard er et tilbud lige nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/10-10 22:30 
Cut the Rope har allerede slået Angry Birds af pinden. Faktisk at Cut the Rope den hurtigst sælgende app overhovedet på App Store nogensinde.

Har solgt 1 million eksemplarer på 3 dage... Ikke dårligt... 6-12 millioner kr. på tre dage (1 dollar for iPhone udgave, 2 dollars for iPad udgave)..

Man laver vist det forkerte.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KTCKTCSkrevet 17/10-10 23:55 
Jeg er også sprunget på "Cut the Rope". Det er ganske underholdende, omend noget kort, let og begrænset i variation. Styringen fungerer og spillets koncept er klart bygget op omkring multitouch, hvilket selvfølgelig er en god ting. 6 kroner er ikke meget, men jeg synes nu alligevel stadig Angry Birds giver mere smæk for skillingen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
millenniummillenniumSkrevet 18/10-10 09:02 
Jeg røg på ZX Sprectrum elite collection - fordi jeg er en uforbederlig retro-nørd.

Sjovt i 2 minutter, men styrring er komplet latterlig. Kun 6 kr. - men stadig lidt for frustrerende til prisen.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 18/10-10 09:35, rettet 18/10-10 09:38 
enfen>
Monkey Island er også sat ned til 6,-

Jeg har aldrig rigtigt fået spillet de to spil. Er de noget værd på iPhone ?

Jeg synes det er tæt på helligbrøde at sælge de spil til kun 6 kr :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 18/10-10 10:03 
Til 6,- var det stadig ikke noget værd for mig. Prøvede demoen, og den gjorde intet væsen af sig :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 18/10-10 10:43 
Endnu mere helligbrøde...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 18/10-10 10:46 
Det 11. bud: Thou shall not speak badly of Monkey Island.
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/10-10 18:19 
Game Dev Story er et rigtigt sjovt strategispil hvori man skal lave sit eget software firma

http://itunes.apple.com/dk/app/game-dev-story/id396085661?mt=8
HankyHankySkrevet 19/10-10 19:46 
Darkbeat>
Game Dev Story er et rigtigt sjovt strategispil hvori man skal lave sit eget software firma

http://itunes.apple.com/dk/app/game-dev-story/id396085661?mt=8

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32375#475971 :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/10-10 20:56 
<Nåh for dælen!

Nåmen fedt spil :)
millenniummillenniumSkrevet 23/10-10 14:49 
Angry Birds - Special Halloween Edition

Mere smæk-for-skillingen. 6 kr.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 23/10-10 18:34 
Pool bar - Online Hustle er gratis i dag. Har ikke selv prøvet det, men det understøtter Gamecenter.

http://itunes.apple.com/us/app/pool-bar-online-hustle/id382463052?mt=8
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 31/10-10 11:25 
Plants vs Zombies koster lige nu 6 kr.

For en uge siden købte jeg Peggle og Peggle Nights til 6 kr. hver, ved dog ikke om de koster det længere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 31/10-10 12:20 
enfen>
Pool bar - Online Hustle er gratis i dag. Har ikke selv prøvet det, men det understøtter Gamecenter.

http://itunes.apple.com/us/app/pool-bar-online-hustle/id382463052?mt=8

Vil lige følge op. Spillet er godt og understøtter multiplayer (hvilket jeg dog ikke har forsøgt mig med endnu).

Spillet koster nu 18,-
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 31/10-10 13:21 
Hulle>
Plants vs Zombies koster lige nu 6 kr.

For en uge siden købte jeg Peggle og Peggle Nights til 6 kr. hver, ved dog ikke om de koster det længere.
Jeg slog også til på Plants i går, men desværre er Peggle sat op igen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 31/10-10 22:53 
Er det noget værd - altså Plants vs. Zombies?
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 01/11-10 01:08 
Hvis man er til tower defense spil, så er det en ret sjov og anderledes variant.
SumezSumezSkrevet 01/11-10 08:41 
Bare for at være 10 år bagud, er "tower defense spil" de der spil, hvor der kommer en hær af fjender med forskellige stats ind fra et eller flere punkter på skærmen, og følger en bestemt sti, og man skal sætte forsvarsmekanismer op for at nedskyde dem på deres vej? Har bemærket at der er dukket 3000 varianter af disse spil op for nyligt, og de er alle præcis det samme, og iøvrigt dødkedelige...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/11-10 08:49 
PvZ er ikke dødkedelig.
SumezSumezSkrevet 01/11-10 09:10 
Det var jo også bare et spørgsmål, troede bare at det nok var den slags spil folk refererede til når de snakker om tower defence.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
315 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig