X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mechwarrior


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-09 21:03, rettet 19/07-09 21:37 
Så skete det endelig: Et nyt Mechwarrior spil, der forhåbentlig formår at løfte byrden som en fremragende simulering af at sidde i en kæmpe-robot, armeret til bristepunktet med våben. Godt at se at battletech-universet ikke døde med FASA - Smith and Tinker består af en del gamle FASA folk. Mon ikke det hæver chancerne for at vi få et spil, der er forgængerne tro, selvom der er tale om en reboot.

Videoen skulle eftersigende være ingame, så det ser da ud til at der er en ting mindre at bekymre sig om.

Det er eksklusivt til 360 og PC.

Debut trailer...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 19/07-09 21:29 
Det ser fremragende ud!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 19/07-09 21:35 
Jeg håber de fuldstændig dropper at lave de håbløse konsolversioner, de spiste os af med. PC-udgaverne, både MechWarrior og MechCommander var fantastiske!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/07-09 21:44 
Jeg nåede aldrig at stifte bekendtskab med Mechwarrior på konsol - godt det samme lyder det til. Udfordringen bliver i mine øjne at overfører en kompleks styring, eller en fornemmelse deraf, til et joypad.

Jeg holdte mig mest til Mechwarrior 3, men det spil står også meget højt på min liste over computerspil. Det ser ud til at det er en opdateret version af den simulering men kender fra forgængerne, at dømme efter debut traileren.

Jeg faldt over denne gennemgang af videoen, der giver noget interessant bonus info, og sætter tingene under lup.

Frame by frame...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 19/07-09 22:29, rettet 19/07-09 22:52 
Jeg er ikke den store mech-fan, men det ser nu frækt ud, på en besynderlig usexet måde. Robusteza-a-robusteza.

Det er lidt hårdt at se filmklip fra nyere pc-spil* og vide, at denne her konsolgeneration nok kommer til at vare til 2011/12-stykker :/ Next-gen, nu! :)

Mafia II ser også glimrende ud til pc, mens det nok bliver lidt mere grumset til konsollerne. Og Risen er direkte grimt på X360 sammenlignet med pc-udgaven.

* Det er selvfølgelig en chance for, at klippet er fra en konsoludgave, men umiddelbart det ser alt for skarpt og detaljeret ud.

EDIT: Ok, teknisk nok ikke robotter, omend grænsen vel er lidt flydende. Og hurra for net-oversættelser:/
nerosnerosSkrevet 19/07-09 22:43 
Juhuu! Jeg er så klar på det her :D
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-09 09:08 
Du rammer det meget godt Jaes: Mange Battlemechs i universet har et charmerende usexet design - man finder hvertfald ingen japanske balletdanser Mechas :)

Til de der interesserede i at kigge på Battletech universet, og de ca. 500 Battlemechs man finder i dette, linker jeg lige til denne udmærkede Wiki, som dog er lidt svær at finde rundt i.

Battletech Wiki
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 20/07-09 11:00, rettet 20/07-09 11:00 
Da jeg nu har spillet Armored Core: For Answer i et godt stykke tid nu. Fik det mig til at tænke på at dette spil Mechwarrior ser ganske anderledes ud. Her er realismen og simulationen sat i højsædet hvilket jeg faktisk tror jeg bedre ville kunne lide. Det går en del mere langsomt end det lidt arkade agtige Armored Core: For Answer i ihvertfald.

Jeg glæder mig vildt til det her altså. Tror i det er PC gameplay vi ser i traileren der?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/07-09 11:38, rettet 20/07-09 11:43 
Jeg tror ikke der vil være forskel på gameplayet i de to versioner - det skulle være en straight port.

Men ja! Videoen er helt klart snuppet fra en pc/workstation. Jeg tvivler på at den detaljegrad der er på de smadrede bygninger, vil nå med i konsolversionen - men mon ikke motoren kan scaleres!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 20/07-09 12:40, rettet 20/07-09 13:31 
Meh, intet stikker mit Steel Battalion, selv om jeg ikke tør spille det :)
Det kunne være mega sejt, hvis man kunne bruge SB-controlleren, men siden det ikke er Capcom og da 360'eren ikke umiddelbart tillader tilslutningen af controllere fra den gamle Xbox, er det desværre med stor sikkerhed kun drømme herfra.

Det nye Mechwarrior ser godt ud. Jeg tror nu ikke grafikken vil blive neddroslet på 360 i forhold til denne video. Så vildt er det jo heller ikke at lave dynamiske bygninger, hvilket vi jo også har set i spil som Red Faction.

EDIT: Enkeltstående dummert omkring sammenblanding af titler rettet. Tak til Herold for det vågne øje.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 20/07-09 12:49 
KTC>
Meh, intet stikker mit Steel Battalion, selv om jeg ikke tør spille det :)

Og så er der undertegnede, der ligger inde med en kæmpe SB controller og ikke KAN spille spillet fordi discen er blevet væk >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 20/07-09 12:53 
KTC>
Det nye Mechwarrior ser godt ud, og jeg har da også spillet både etteren og toeren igennem på den gamle Xbox. Jeg tror nu ikke grafikken vil blive neddroslet på 360 i forhold til denne video. Så vildt er det jo heller ikke at lave dynamiske bygninger, hvilket vi jo også har set i spil som Red Faction.

MechASSAULT på Xbox'en havde meget lidt med den reelle MechWarrior-oplevelse at gøre. Det var virkelig at skrabe bunden for franchisen. Heldigvis ser det ud til at vi er tilbage ved rødderne med dette spil - jeg håber de bevarer det samme feel ved overgangen til konsollerne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 20/07-09 13:08 
jaes>
Jeg er ikke den store mech-fan, men det ser nu frækt ud...

Helt enig. Jeg er heller ikke nogen mech-fan men damn det ser imponerende ud. Kunne blive spændende spil hvis det er niveauet :D
KTCKTCSkrevet 20/07-09 13:34 
Sumez>
Og så er der undertegnede, der ligger inde med en kæmpe SB controller og ikke KAN spille spillet fordi discen er blevet væk >_>
Det er da godt nok surt :(
Hvis du skal låne skiven engang til at spille det eller sådan noget, så sig lige til...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 29/05-10 10:29, rettet 29/05-10 10:33 
Er der noget nyt om det her spil? Det er en overdrevet fed trailer den der!
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-11 08:32 


Noooooooo
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 01/11-11 08:45 
Typisk! :-(
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig