X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sværeste boss nogensinde


Svar
ThediazThediazSkrevet 16/07-09 22:00, rettet 16/07-09 22:01 
Har siddet og kigget lidt på youtube, og faldt over en video some jeg meget gerne vil dele med jer. Kan sagtens være nogle af jer har set den, men det går vel nok :D

Spillet hedder Mushihimesama, det er udgivet til ps2 (jap), personligt ville jeg gerne se en der kunne gennemføre spillet på det sværeste uden at dø :P videoen her er på normal mode!

Av mine øjne bløder lilla!

Link...
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
NaieraNaieraSkrevet 16/07-09 22:03 
Jeg har ikke gennemført Mushihime-sama med én credit, men jeg har da skrevet en anmeldelse der er at finde her på siden ;)

Den heromtalte boss ser dog ikke ud til at være vanvittigt meget sværere end bosserne i andre Cave-spil, måske på nær Death Smiles.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/07-09 11:53 
Lige som om man har set en semilær tråd for et par dage siden på et andet board ;P eller nok mere pseudo-board ; P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 17/07-09 11:58, rettet 17/07-09 11:58 
Fleshmangler>
Lige som om man har set en semilær tråd for et par dage siden på et andet board ;P eller nok mere pseudo-board ; P

Hrmmm.. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ThediazThediazSkrevet 17/07-09 12:16 
aner det ikke :P er ikke på det forum
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/07-09 15:21 
Nå der kan man bare se, syntes bare det var lidt pudsigt : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Alf81Alf81Skrevet 17/07-09 17:36, rettet 17/07-09 17:52 
Jeg er et par gange kommet til Hibachi i DDP og vil mene at jeg med 100% sikkerhed kan sige, at jeg _aldrig_ vil komme til at gennemføre det spil. Generelt tror jeg DDP som serie, har de sværeste sidste-bosser overhovedet.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 18/07-09 13:03, rettet 18/07-09 14:11 
Mushihimesama bossen til sidst er svær, men moderne shooters er jo egentlig ikke ret svære, hvis man ved hvordan det fungerer det handler jo om udenadslærer som alle ved! Nogen er god til det andre er ikke. De gamle shooters som f.eks Image Fight er langt heftigere, og til alle dem som ikke tror på mig så bare prøv det og dø... ;D
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 18/07-09 15:46 
Nu er Street Fighter-spillene godt nok ikke caveshooters, men jeg mindes at have bandet og svovlet langt og længe over M. Bison i Street Fighter Alpha 3-spillet til Playstation. Det kan selvfølgelig skyldes, at jeg ikke er særlig god til den slags spil, men hans superspinmove, der tager over halvdelen af ens lifebar, er altså ikke helt retfærdigt!
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 18/07-09 16:18, rettet 18/07-09 16:19 
Jeg synes faktisk at Bison i SFA3 er en af de nemmeste fighterbosser jeg har oplevet, især sammenlignet med SNK's fighters.

Neros: Ja, Image Fight er godt nok også grusomt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig