X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zenonia ActionRPG


Svar
la0sla0sSkrevet 15/07-09 10:05, rettet 15/07-09 10:06 
Jeg ved ikke om det hører til her, men ville blot lige anbefale jer at se nærmere på det her action RPG til iPhone kaldet Zenonia. Det er altså efter min overbevisning ganske god underholdning. Faktisk overraskende godt.

Det minder vel noget om Shining Soul vil jeg sige, men med en stærkere historie, som man er vant til på jrpg. Der skulle efter sigende være op til 40 timers spilletid i det, masser af sidequests osv.

Jeg er i hvert fald godt tilfreds, selvom det ikke er en 9 ud af 10 oplevelse, så er det heller ikke godt bare fordi der ikke er andet. Jeg kan kun anbefale det, hvis man er til genren.

(note: det skulle også være ude til andre mobilplatforme, da det oprindeligt er java).

EDIT: Nåja man ser ens karakter når de taler: http://www.iphonegamenetwork.com/wp-content/uploads/2009/04/zenonia2.jpg
Ved der er nogen som kan lide det ;)

Se mere her
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 15/07-09 10:21 
Skal man have en phone/touch, eller virker det også på andre iPods?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 13:45 
Kun iPhone/Touch.

Findes også en gratis "Lite" udgave så man kan prøve den inden køb :)
JAAJAASkrevet 15/07-09 14:24, rettet 15/07-09 14:26 
Jeg kan ikke finde nogen information om spillet til andet end iPhone. Er du sikker på, at det findes til andre platforme? Er forklaringen bare, at den originale udgave kun findes på koreansk?
la0sla0sSkrevet 15/07-09 14:53 
Jeg læste i en anmeldelse at controllen (især i ver 1.0, nu er den 1.0.1) afslørede dens oprindelse som java spil.

Mere ved jeg ikke. :)

Plus jeg faldt over det her
Hvad sker der?
JAAJAASkrevet 15/07-09 21:13 
Fra dit link:

"Exclusively on iPhone"

;_;
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig