X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Darksiders


Svar
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:16 
Tror jeg ville kunne lide det her. Jeg har også hørt rygter om at det skulle være inspireret lidt efter Zelda formularen. Men synes nu hovedpersonens navn "WAR" er utroligt uopfindsomt..?

Deceived by the forces of evil into prematurely bringing about the end of mankind, War--the first Horseman of the Apocalypse--stands accused of breaking the sacred law by inciting a war be... Se hele indlægget


Link ;-)
Bashful Neophyte
89 emne(r).
1 2 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:16 
Tror jeg ville kunne lide det her. Jeg har også hørt rygter om at det skulle være inspireret lidt efter Zelda formularen. Men synes nu hovedpersonens navn "WAR" er utroligt uopfindsomt..?

Deceived by the forces of evil into prematurely bringing about the end of mankind, War--the first Horseman of the Apocalypse--stands accused of breaking the sacred law by inciting a war between Heaven and Hell.

Link ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/07-09 09:24 
Nu er War faktisk en af de fire ryttere, så det er vel egentlig kun fair nok at han hedder det :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:26, rettet 10/07-09 09:27 
Aha, men det er stadigvæk uopfindsomt ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/07-09 09:33 
Men... det er jo det han hedder :( De kan jo ikke kalde ham Kærlighed, Hamster eller Flødekage, hvis han er Krig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 10/07-09 09:52, rettet 10/07-09 09:56 
At kalde ham Kærlighed ville da være det bedste navn ;D Jeg går ud fra det stadig er mennesker som har opfundet den historie ikke?!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/07-09 09:58 
Nej nej, Bibelen er Guds ord... eller noget. :D

Det ville da være en måde at sælge et spil på...

This videogame is based on God.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 10/07-09 10:03, rettet 10/07-09 10:04 
Hehehe... Ja den ville være god ;D

Eller this game is made by The Devil himself!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/12-09 12:52 
Er det kun mig, der finder karakterdesignet voldsomt irriterende?

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3176840&p=37
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/12-09 12:55 
Jeg troede han hed Prins Arthas? :D
HulleHulleSkrevet 23/12-09 19:38, rettet 23/12-09 19:39 
Jeg er personligt vild med Joe Madureiras tegninger, så er naturligvis også helt vild med karakterdesignet :) Hver sin smag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/12-09 21:13, rettet 23/12-09 21:13 
Sumez>
Er det kun mig, der finder karakterdesignet voldsomt irriterende?

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3176840&p=37


Er det bare mig eller ligner det ikke den der lava-krappe/scorpion(phantom) fra i dmc ?

Jeg tror den preview nero smed, er den mest utiltalene jeg nogensinde har set til et spil, sad tilbage med en følse af "hvorfor skal jeg overhoved spille det her spil ?".
Der blev ikke præsentere noget unikt for det her spil, ikke rigtigt nogen grund til hvorfor det her spil er zeh shit. Hvilket for mig at se er et kæmpe problem da det i mine øjne bare ligner endnu et hack'n' slash spil.
Man får også intryk af en totalt ligegyldig historie.


Filmen der køre i baggrunden af nedenstående preview ser faktisk ikke så dum ud, variende gameplay sådan lidt af hvert, det ligner det ihvertfald i første halvdel af filmen. resten ligner bare dmc, inkl. devil trigger mode.

Link...
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
BeanoBeanoSkrevet 31/12-09 12:33 
Der er begyndt at dukke anmeldelser op...

IGN UK : 8.9
IGN AU : 9.0
Game Informer : 8.5
Play Magazine : 10
Gamers' Temple : 98%
Multiplayer.it : 9.2
Playstation Official Magazine Australia : 80

Gametrailers har desuden et preview oppe: http://www.gametrailers.com/video/preview-hd-darksiders/59081


Det beskrives som værende action-adventure RPG meget inspireret af Zelda med God Of War elementer hvilket lyder fedt i mine ører - vist et must-buy :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/12-09 12:37 
Hulle>
Jeg er personligt vild med Joe Madureiras tegninger...

Ditto! Battle Chasers er nok den tegneserie jeg er allermest ked af ikke udkommer mere... Den havde bare det hele: high fantasy, banalt plot (sådan som det skal være) og den fedeste tegnestil!
jaesjaesSkrevet 31/12-09 13:23 
Lækkert med et godt action-adventure, det er jo ikke fordi det ligefrem hagler ned med spil i genren.
SumezSumezSkrevet 31/12-09 16:47 
Beano>
Det beskrives som værende action-adventure RPG meget inspireret af Zelda med God Of War elementer hvilket lyder fedt i mine ører - vist et must-buy :)

Jeg kan slet ikke se hvordan den blanding kan lade sig gøre.
Jeg synes mere det ligner Prototype blandet med God of War.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 09:11, rettet 04/01-10 09:13 
Sumez>
Jeg kan slet ikke se hvordan den blanding kan lade sig gøre.
Jeg synes mere det ligner Prototype blandet med God of War.

Se nogle af videoerne ;)
Ordet "Metroidvania" dukker også ofte op - heller ikke en dårlig ting hvis det passer.

Eurogamer kan også godt li' det.

Eurogamer review
SumezSumezSkrevet 04/01-10 10:42 
Jeg har set mindst et par videoer, og har hverken fundet tegn på "metroidvania" eller "zelda". Håber der kommer en demo der kan overbevise mig. Og evt. et alternativt skin til hovedpersonen, så man kan holde ud at se på ham.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 10:52 
Det er da endnu mindre tegn på Prototype - udover at det delvist foregår i en storby og måske lidt grafikken enkelte steder ;)

Der hvor Zelda sammenligningen kommer ind, er at det er free-roaming RPG adventure med dungeons, puzzles, etc. F.eks. det der vises kort i GT's preview med grappling hook og boomerang til puzzles og kamp, ser meget Zelda inspireret ud. God Of War elementet er i nærkampen.

Men jeg har ikke selv spillet det endnu så kan kun vurdere det ud fra videoer og beskrivelser :)
SumezSumezSkrevet 04/01-10 11:00 
Måske er det bare industriens latterlige måde at promovere deres spil, men jeg har ikke set noget tegn på et enelse puzzle eller "adventure"-udforskning.
Derimod er der masser af button mashende beat'em up gameplay, hvilket ikke er noget jeg nogensinde har forbundet med Zelda.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 11:09, rettet 04/01-10 11:10 
Det er ikke udviklernes påstand - det er bl.a. GT's sammenligning. Du kan jo bare se deres preview hvor de taler om spillets stærke puzzles og platforming elementer, Zelda-agtige dungeons og udforskning. Selv hesten (Ruin) får mig til at se Zelda/Epona inspirationen :)
Stilen er selvfølgeligt langt grummere og mørk end Zelda spillene.
SumezSumezSkrevet 04/01-10 11:25, rettet 04/01-10 11:26 
Jeg tror skam også på dig (og Eurogamer) når du (I) siger det, synes bare ikke det fremgår af den måde spillet er promoveret overhovedet.

Synes heller ikke spillet ser spor grumt eller mørkt ud, det ligner en børnetegnefilm. :) Eller World of Warcraft, om ikke andet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 11:28 
Sumez>
Jeg tror skam også på dig (og Eurogamer) når du (I) siger det, synes bare ikke det fremgår af den måde spillet er promoveret overhovedet.

Det kan så godt være - ser vises meget action i de film og trailers som har været fremme.


Sumez>
Synes heller ikke spillet ser spor grumt eller mørkt ud, det ligner en børnetegnefilm. :) Eller World of Warcraft, om ikke andet.

Enig - men vel mørkere og grummere end Zelda spillene? :)
SumezSumezSkrevet 04/01-10 11:29, rettet 04/01-10 11:29 
Mere end Wind Waker, måske :)
Det er noget mere farverigt end Twilight Princess.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 11:32, rettet 04/01-10 11:33 
Det var ikke farver jeg tænkte på - mere design af karakterer, fjender og universet. Men jo, det er meget tegneserieagtigt - af gode grunde :)
SumezSumezSkrevet 04/01-10 11:35 
Det var nu også især karakterdesignet jeg tænkte på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 12:16 
Ok så :)
BeanoBeanoSkrevet 07/01-10 09:05, rettet 07/01-10 09:08 
Flere anmeldelser....

GameSpot : 8.0
Video review : http://www.gamespot.com/ps3/action/darksiderswrathofwar/video/6245019/darksiders-video-review?hd=1

GameTrailers : 8.4
Video review: http://www.gametrailers.com/video/review-hd-darksiders/60497

IGN US : 7.8

Mere afdæmper modtagelse end håbet men syntes nu stadig det ser spændende ud - bare på en uopfindsom måde. Glæder mig stadig til at spille det :)

PS3 versionen er åbenbart den bedste denne gang - 360 udgaven lider under meget tearing og framedrops, mens PS3 udgaven er mere smooth men har mindre/dårligere AA. Forskellen på de to udgaver er åbenbart ikke så stor som f.eks. Bayonetta da det ikke har udløst forskel i scores.
SonicSonicSkrevet 07/01-10 10:28 
Har selv bestilt det hos VG+, håber det er her på lørdag :)
Kan godt lide stilen, der rigtigt nok minder lidt om World of Warcraft :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 07/01-10 11:41 
Jeg må sige det er lidt kedeligt at der er lånt så meget fra God of War. Jeg havde håbet på at se et noget mere nyanceret gameplay.. Er ved at blive lidt træt af den formel der!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/01-10 11:45, rettet 07/01-10 11:45 
GoW inspirationen ses (efter sigende) mest i nærkamp og den måde man opgraderer våben/powers på. Ellers er der mere action/adventure som f.eks. Zelda med dungeons, puzzles, etc. Syntes jeg Gametrailers' anmeldelsen fint viser ihvertfald :D
nerosnerosSkrevet 07/01-10 17:01, rettet 07/01-10 17:02 
Synes puzzles ligner GoW og f.eks kiste-løftningen osv. ;-) Jeg har godt læst det skulle have en del til fælles med Zelda men jeg synes heller ikke helt jeg kan se det udfra video-reviews ihvertfald.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/01-10 18:10 
Aj, du har da set hesten! Hest = Zelda :P
BeanoBeanoSkrevet 07/01-10 18:13, rettet 07/01-10 19:37 
Skulle du ikke hellere bruge tiden på at sende mit spil, Fætter Kaos? :D

Har lige nået at spille små 2 timer og virker umiddelbart helt ok indtil videre. Første ca. 45 min var mest tutorial, kamp og meget lineært men syntes det hjælper nu med større områder der åbnes op og kan udforskes mere som et action-adventure og har fået flere egenskaber og powerups. GoW ser jeg indtil videre med souls der er valuta, health og rage - og selvfølgeligt kisterne :) QTE har jeg ikke oplevet noget af endnu - heller ikke en skade til hvis det ikke er "lånt" med ;)

Grafisk er det pænt men set meget flottere og mangler bestemt polish og AA. Nogle framedrops her og der, og en smule tearing også - dog set meget værre. Men ellers fornuftigt og nydelig designede miljøer og figurer - forvent bare ikke OMG-best-looking-game-evaaar!
SumezSumezSkrevet 07/01-10 19:34 
Hvad er GTE?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/01-10 19:36 
QTE får di orblinne

(fixed)
SumezSumezSkrevet 07/01-10 20:39 
Ahhh
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/01-10 22:25 
Beano>
Skulle du ikke hellere bruge tiden på at sende mit spil, Fætter Kaos? :D


Sssh, Palle bli'r tosset, hvis han opdager vi er fætre! :D

Jeg venter stadig på at det venlige firma der har doneret præmierne også leverer dem :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/01-10 04:48 
Ahh, det er der da vist ingen der er i tvivl om at i er... :) Så det behøver i ikke at gå så stille med... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/01-10 07:26 
Måske hjælp på vej til ejere af 360 udgaven :)

"Darksiders patch to sew up Xbox 360 screen-tearing issue"
HulleHulleSkrevet 08/01-10 20:00 
Jeg fik en kode med spillet, til et ekstra våben. Under game options, skriv koden: The Hollow Lord.
Thank you, Gamestop.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 08/01-10 22:25 
Sumez>
Er det kun mig, der finder karakterdesignet voldsomt irriterende?

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3176840&p=37

Overhovedet ikke, bryder mig slet ikke om designet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 09/01-10 10:59 
Jeg fik brugt to timer med spillet igår, og er indtil videre meget imponeret. Glæder mig til jeg igen har tid til at spille det.
Smuk grafik, fede kampe, imponerende lydside og dragende historie.

Vigil har virkelig ramt plet, hvis deres forsøg har været at ramme et tegneserie-feel i spilform. Joe Ms design er helt perfekt.. Hvis man da vel og mærket syntes om hans streger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/01-10 14:49 
Har spillet det ca 7 timer og bliver mere og mere glad for det nu hvor det er åbnet mere op. Kunne ikke lade være med at smile da jeg fandt "bomb-seeds" og "boomerang". Har ikke fået Apo... jeg mener... Ruin endnu :D
SonicSonicSkrevet 09/01-10 19:04, rettet 09/01-10 19:04 
Jeg er indtil videre også godt underholdt. Det minder mig om et mix af Soul Reaver, God of War, og en smule Zelda. Det er ikke dårligt mine damer og herrer :)

Er også pjattet med grafikken, virkeligt nice comic-book feel, lige noget for mig :)
Lydsiden er også ganske glimrende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JohsJohsSkrevet 14/01-10 23:37 
Jeg synes Darksiders er et bedre spil end Bayonetta. Meget bedre endda, utroligt nok, for Bayonetta er rigtig godt.

Men Darksiders er bare et fantastisk Zelda spil for grown-ups - sådan cirka. Det er nemt at gå til, men der er tilpas dybde i combosystemet og sværhedsgraden, til at det er rart at være i selskab med. Det har en god udfordring, næsten lige fra start af, og det ser det indtil videre ud til at fortsætte med.

Og jeg elsker spillets grafiske stil. Heavy-Metal light, blandet med WoW, og masser af flotte farver. Dét ka' jeg li'.
SumezSumezSkrevet 15/01-10 00:41 
Johs>
Men Darksiders er bare et fantastisk Zelda spil for grown-ups

Nu har jeg ikke spillet Darksiders, men hvorfor er det for "grown-ups" i større grad en Zelda?
Indtil videre har mit indtryk af spillet kun været at det er mere simpelt bygget op, og fokuserer mere på ligetil action end Zelda-spillenes fokus på udforskning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/01-10 07:48, rettet 15/01-10 08:12 
"Grown-up Zelda" (som mange kalder det) kommer nok mest af den mere dystre tone og at det er mere voldeligt end Zelda spillene. Selvfølgeligt lavet i en lækker tegneserie stil, men stadigvæk kan det give det udtryk. Jeg vil dog ikke selv kalde det mere "grown op" bare fordi det er mere voldelig og dystert :)

Der er masser af udforskning og store "dungeons"-områder med puzzles a.la. Zelda. Ikke helt på niveau med Zelda men inspirationskilden er tydelig. Udviklerne har ihvertfald også spillet Metroid da strukturen kan minde om dette :)

Er tæt på at runde de 20 timer nu og syntes det er et fortræffeligt spil som jeg kun kan anbefale.
JohsJohsSkrevet 15/01-10 10:28 
Sumez>
Johs>
Men Darksiders er bare et fantastisk Zelda spil for grown-ups

Nu har jeg ikke spillet Darksiders, men hvorfor er det for "grown-ups" i større grad en Zelda?
Indtil videre har mit indtryk af spillet kun været at det er mere simpelt bygget op, og fokuserer mere på ligetil action end Zelda-spillenes fokus på udforskning.

Zelda kan jo spilles af alle, børn som voksne. Darksiders er mere gory og dystert i sin historie, og henvender sig til et lidt andet publikum end de børn som elsker Zelda.
HeroldHeroldSkrevet 15/01-10 10:35 
Voksne elsker Zelda.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JohsJohsSkrevet 15/01-10 10:48 
Det ville være underligt hvis de ikke gjorde.
89 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig