X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prøv mit nye spil - Whoopsy Daisy


Svar
ChronoChronoSkrevet 09/07-09 19:04 
I troede det aldrig skulle ske, men nu kom dagen hvor I vil oprette en bruger på komogvind.dk - Danmarks største casual site!

Det første spil hvor jeg næsten 100% kan tage æren/skraldet for designet er lagt til beta-test. Spillet hedder Whoopsy Daisy, og et er match-3 puzzle-spil i stil med f.eks. Chuzzle fra PopCap, men med en markant anderledes grundmekanik. I stedet for at flytte på spilelementerne, så kloner man dem. Jeg er lidt stolt af, at have fundet på noget originalt indenfor genren :)

Spillet er en del mere komplekst end det ser ud, så forvent at bruge lidt mere end ét forsøg på at blive gode til det. Og stol ikke på hint-systemet - det giver jer ikke de klogeste træk - bare nogle der virker.

Giv det lidt tid, og lad mig høre hvad I synes.

Whoopsy Daisy
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/07-09 14:14 
Login? Forget it! :-) Men udfra beskrivelsen lyder det rigtig godt...
ChronoChronoSkrevet 10/07-09 14:20, rettet 10/07-09 15:24 
Kom nu. Det er da ikke så svært at oprette en profil :)

EDIT: Og i øvrigt helt ufarligt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-09 18:46, rettet 10/07-09 18:47 
Congrats - det virker ret populært med 487 spillere online (næsten lige så mange som i Yatzy). Skal det ikke ud på forsiden under Anbefalede spil? :)

Er der forresten en Castlevania-klon på Komogvind (ellers kom i gang med at udvikle en sådan ;))?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ChronoChronoSkrevet 10/07-09 19:58 
Haha, nej desværre ikke - vi er ellers mange som gerne vil lave det. Vores sædvanlige målgruppe er bare ikke lige til det ;)

Spillet er i beta. Det er sikkert delvist derfor der er mange online (det får på sigt meget svært ved at hamle op med Yatzy), og også derfor det ikke ligger på forsiden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig