X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Laptop og grej i USA


Svar
KilroyKilroySkrevet 09/07-09 18:03 
Hej gutter.

Jeg skal en kort smuttur til USA, og i den forbindelse ville det være smart at have min lille netbook (en Packard Bell Dot-computer) med, så jeg kan tømme mine kameraer for data og eventuelt skrive noter.
Men hvad har jeg egentlig brug for?
Jeg har lige været hos isenkræmmeren og købe en (direkte citeret) 45W Step Up Plig-In Voltage Converter ("Designed for the electrical appliances with 230V AC using in the area of 110V AC. Its maximum output power is 45W")

Jeg aner bare ikke hvor meget sådan en computer bruger. Muligvis mere end de 45W.

Jeg tager afsted på tirsdag, så jeg har lidt tid til at finde grejet. Hvad kræves der? (Det må gerne være relativt billigt og SKAL være til at rejse med, så helt under 1 kg.:) )
Kilroy Was Here
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-09 18:42, rettet 09/07-09 18:44 
Sådan en almindelig rejse adapter burde kunne gøre det. Der skulle ikke være noget problem ved at sætte en bærbar til deres el-net... Den er bare lidt længere tid om at lade op end normalt.
Prøv at tage batteriet ud og se på det om det ikke er til 45W eller mindre... Jeg ved ikke så meget om den slags.

Jeg købte selv en adapter til min bærbare da jeg skulle til Japan uden at undersøge hvor mange Watt den kunde levere men det virkede fint.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig