X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFL på TV2 Sport HD


Svar
UriurUriurSkrevet 08/07-09 12:37 
Jeg overvejer at abonnere på TV2 Sport HD når Nfl-sæsonen sparkes igang igen. Nfl er den primære årsag, men jeg byder da SAS-liga og Champions League i HD velkommen også.

Er der nogen der tidligere har erfaret om TV2 Sport HD er besværet værd, når det gælder Nfl?

Jeg har Zaptor...
ComradeComradeSkrevet 08/07-09 17:37 
Det er virkelig fed kvalitet det bliver sendt i, man føler virkelig man får noget ud af HD kvaliteten da der foregår så meget på og omkring banen, som man hele tiden kan følge med i.

NFL er nok den bedste oplevelse jeg har med HD. Dog har selve udsendelserne været lidt fesne i og med at under intermissions så slår den over på en infoskærm, eller gamle klip fra kampe som bliver gentaget igen og igen. Indtil videre har det også været amerikanske kommentatorer, det kan man så have sin egen mennig om man kan lide, men HD kampene bliver altid sendt som den tidlige kamp, altså den som Elming & Bøjgaard også kommenterer på Tv2 sport standard. - Dem kan jeg nu godt lide, men jeg slap gerne for 3+'s tunghoveder ;)

Det eneste man kan håbe på er at de gør lidt mere ud af udsendelserne, altså med dansk studie (eller det amerikanske for den sags skyld) i pauerser under kampen, derudover er det virkelig en fed oplevelse IMO.

Wimbledon var også super lækkert i HD skal det lige siges, især når der vises super slow replays :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
UriurUriurSkrevet 08/07-09 19:25 
Jeg troede da at det var Bøjgaard og Elming som også kommenterede på TV2 Sport HD? Altså at det var den præcis samme udsendelse som på den almindelig TV2 Sport - bare i bedre kvalitet...
ComradeComradeSkrevet 09/07-09 11:25 
Nope.. Der er altid, så vidt jeg husker, amerikanske kommentatorer.. Hvordan de griber det an til den kommende sæson kan jo være anderledes.

Der var faktisk også engelske kommentatorer indimellem på TV2 Sport HD under Wimbledon..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
la0sla0sSkrevet 09/07-09 11:35, rettet 09/07-09 11:37 
Det ville godt nok være en befrielse at slippei for Elming og Bøjgaard, magen til selvpromoverende sludretanter skal man lede længe efter.

Hvor meget koster sådan et HD setup?
Hvad sker der?
UriurUriurSkrevet 09/07-09 13:29 
Jeg er nu begejstret for Elming og Bøjgaard, men har bestilt HD-pakken alligevel. Så må vi se hvordan det er. Prisen er jo trods alt kun 79 kr/md.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig