X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 1943


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/07-09 15:18 
I stedet for at spam'e xbla tråden, så må det være på tide med en tråd til dette spil.

Jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er så hyped over det her spil. Jeg ved udemærket godt at det ender med at jeg spawner på et skib, og inden jeg når at se mig omkring så er alle flyene væk, og bådene er sejlet mens jeg står tilbage og råber efter et lift, som jeg ikke får fordi folk er ligeglade.<... Se hele indlægget


9/10 Edge
For The Love Of The Game
188 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
SumezSumezSkrevet 16/07-09 09:09 
Jeg må stadig ikke spille det for EA..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/07-09 10:41 
QQ

Brug nu bare de 100 kr og få det overstået :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KalicolaKalicolaSkrevet 16/07-09 11:06 
Man skal da stadig bruge det der EA halløj når man har købt spillet. Jeg spillede aldrig demoen, men købte det med det samme, og der poppede den også op med noget EA login.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 16/07-09 11:13 
Beano>
Havde jeg givet kr. 500,- for BF1943 var jeg blevet skuffet da det er meget simpelt mht. features, men som billigt spil til kr. 100,- er det et røverkøb :)

Ja præcis.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 16/07-09 11:16 
Darknon>
Jeg spillede aldrig demoen, men købte det med det samme, og der poppede den også op med noget EA login.

Jeg får ikke noget med noget EA login.
Jeg gider ikke give 100kr for et spil, jeg ikke ved om jeg overhovedet kommer til at kunne spille, eller for den sags skyld om jeg vil kunne lide.
Selvfølgelig ville jeg heller ikke give 500kr, men det er godt nok også MEGET FÅ spil jeg ville gå ud og give så meget for. Man kan få en masse andre fornuftige spil til omkring 100, og så for man endda et fysisk eksemplar med. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 16/07-09 16:00 
Er du Gold member? :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 16/07-09 16:17 
Ja
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 22/07-09 01:31 
Hvis nogle har dette spil til PS3, så må de godt add mig, Gamertag: ArchEnemyDK

Jeg har dog ik et headset, og har ikke hørt så mange snakke over PS-network,?.

nogle der har idé til et okay headset?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 22/07-09 07:46, rettet 22/07-09 07:47 
Ja, køb Sony's officielle wireless headset. Kvaliteten er i top, praktisk mht. opladning og prisen fornuftig. Absolut bedste wireless headset jeg har prøvet til nogen konsol :)

ShopTo.net link
SumezSumezSkrevet 22/07-09 09:09 
Jeg kom iøvrigt endelig på her forleden dag.

Ganske underholdende spil, mindede mig meget om Warhawk (selvfølgelig indlysende nok, da Warhawk er en BF klon). Det siger desværre nok mere om det hold jeg var på end mine evner at jeg konstant lå som nummer 2 på toplisten.

Fornøjelsen rækkede desværre kun til halvanden kamp. Jeg havde lige raidet en fjendtlig lejr fra maskinpistolen på ladet af en jeep, der blev kørt vildt rundt af en "kammerat", da jeg pludselig mistede forbindelsen til serveren.
Jeg synes ikke jeg kan forvente mere af en demo, men håber ikke det fulde spil er ligeså ustabilt (koden er trodsalt det samme. Men de skal selvfølgelig lige have tid til at rette fejl og mangler)

Iøvrigt kan den STADIG ikke finde mit Xbox Live gamertag inde på EA's hjemmeside.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 22/07-09 09:46 
Jeg synes ikke spillet er noget specielt. Det er godt til hurtig underholdning, men så er den heller ikke længere. Jeg ved godt det er en download titel, men spillet mangler dybde IMO.
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 22/07-09 15:48, rettet 22/07-09 15:50 
Ja, spillet virker meget overfladisk og savner os mere variation, men det er stadigvæk sjovt i små portioner, som du nævner. Men man kan ikke forvente alverden for sølle 120 kr.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 22/07-09 16:08 
Beano>
Ja, køb Sony's officielle wireless headset. Kvaliteten er i top, praktisk mht. opladning og prisen fornuftig. Absolut bedste wireless headset jeg har prøvet til nogen konsol :)

Godt nok underligt. Da jeg tjekkede prisen på siden kostede headsettet 21,48 pund, og efter jeg loggede ind med min bruger, så steg prisen til 28 pund..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 22/07-09 18:07 
jeg har spillet det helt op til 6 timer i træk, syntes det er utroloig skægt..!, dog ska man lige finde ud af hvad våben man er bedst med, i mit tilfælde er det nok Rifle.. ville dog gerne lærer og styre de fly, men det er svært, syntes jeg.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 22/07-09 18:39 
RaGe>
Godt nok underligt. Da jeg tjekkede prisen på siden kostede headsettet 21,48 pund, og efter jeg loggede ind med min bruger, så steg prisen til 28 pund..

Gør den ikke hos mig - du er sikker på det ikke er EURO prisen du kigger på efter login (den skifter nemli)?
RaGeRaGeSkrevet 22/07-09 19:28 
Jeg sov i timen, du har ret, den skiftede bare over til euro :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 22/07-09 19:51 
Fino :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/07-09 22:23 
På blot 15 dage, har mere end 600.000 købt Battlefield 1943 på XBLA/PSN - det er helt flot! Der forelægger ingen salgstal fordelt ud på de to platforme.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/07-09 00:57 
= Flere maps :D
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 25/07-09 06:12 
jeg syntes det er rart nok, egentlig de lækker ud med de 3 maps, eller "4" maps, i starten, dog kender de fleste Wake Island i forvejen, men syntes det er rart de lægger ud med få maps, så man ka nå at "kende" banerne, istedet for der er 60 baner, og man ik når og kende nogle bare nogenlunde.

men ja, fler maps ku godt bruges, ellers, eller muligheden for selv at lav server og vælge for eks. "wake island" only. eller noget.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 28/07-09 13:21 
kan i heller ik connect til EA servers p.t.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HulleHulleSkrevet 29/07-09 22:45 
Beano>
Specielt snipers er overpowered hvilket jeg altid frustreres af - gørs kun værre af man ikke rigtigt kan se hvem og hvorfra man blev nakket. Det kan de forhåbent fixe med en patch.

Har læst et par stykker som mener at man bør kunne se hvem man blev skudt af, men hvorfor?

Hvor er pointen i at være sniper, hvis man afslører sin position bare ved skyde en modstander. Jeg syntes at der er en slem tendens til at ødelægge oplevelsen for folk der godt kan lide at gemme sig lidt. Det er jo det en sniper gør.. Ros til Dice for at lade folk dø i det uvisse. Endelig nogen der gør det rigtig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 29/07-09 22:52 
Er man ikke fremme på kortet, i BF 1943? eller hvad er det lige i snakker om. :D for jeg mener da man er.?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/07-09 09:47 
Hvis man synes sniper eller flyvemaskinerne er OP, burde man prøve at spille dem selv.

Det er faktisk rigtig svært at blive rigtig god til begge dele, så jeg synes deres styrke er meget godt afspejlet i, hvor svært det er at mestre.

Et hvert fps lider af, at der er 12 årige drenge uden nogen form liv, der kan bruge 23½ time af døgnet til at spille deres yndlingsspil, og dermed blive sindssygt dygtige.
Men omvendt skal disse også have noget belønning for deres indsats.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HulleHulleSkrevet 30/07-09 10:09 
Hørt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 30/07-09 10:57 
Hulle>
Har læst et par stykker som mener at man bør kunne se hvem man blev skudt af, men hvorfor?

Hvor er pointen i at være sniper, hvis man afslører sin position bare ved skyde en modstander. Jeg syntes at der er en slem tendens til at ødelægge oplevelsen for folk der godt kan lide at gemme sig lidt. Det er jo det en sniper gør.. Ros til Dice for at lade folk dø i det uvisse. Endelig nogen der gør det rigtig.

*useless trivia*

Call of Duty indførte Kill Cam blandt andet for at forhindre campere. :D Det er sådan set også fint nok i et mindre spil som CoD, men i den større skala som BF, der er det nok bedst uden. De fleste anticampertiltag i fx BF2 er udført som houserules på serverne, men BF2 gjorde det nemmere at finde en sniper - mon ikke BF1943 har lånt lidt af den mekanik også?

*/useless trivia*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/07-09 11:38 
Beano>
Specielt snipers er overpowered hvilket jeg altid frustreres af - gørs kun værre af man ikke rigtigt kan se hvem og hvorfra man blev nakket. Det kan de forhåbent fixe med en patch.

Nu er det faktisk sådan at når man dør, vender kameraet i den retning som du blev skudt fra. Nogle gange flyver ens lig ret meget rundt, hvilket selfølgelig påvirker kameraet, men ellers bude du kunne se hvorfra du blev skudt.
Jeg har i hvert fald opdaget flere snipere på den måde.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 30/07-09 11:40 
Korrekt - der er faktisk en form for Kill-cam men fungerer ringe. Oftest får man et close-up af en grim texture eller bygning der er i vejen.
HulleHulleSkrevet 31/07-09 08:40 
Heldigvis er deres killcam ikke så slemt som i 1942. Der løftede det sig op og zoomede ind på den modstander man blev skudt af..

Nu prøvede jeg selv at spille som sniper igår, og mener bestemt ikke at de er overpowered. Det er kun ved headshot at det giver instant kill, hvilket naturligvis er svært at opnå på de andre klasser, da de som hovedregel løber rundt som myrer der lige har fået stukket en pind i deres tue.

Min pointe er, at et killcam ala COD4 og 1942 ville ødelægge det totalt for en af de 3 klasser, og for de folk som godt kan lide at tage den lidt med ro.

Men Beano, hvorfor er det så vigtigt at du ser hvem du bliver skudt af?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Danny SallingDanny SallingSkrevet 31/07-09 08:41 
Noget nyt om andre baner og/eller våben?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 31/07-09 09:57 
Hulle>
Nu prøvede jeg selv at spille som sniper igår...

Har du fået nyt gamertag? På min liste har du ik været online i 2 uger :-s
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 31/07-09 10:10, rettet 31/07-09 10:13 
Hulle>
Heldigvis er deres killcam ikke så slemt som i 1942. Der løftede det sig op og zoomede ind på den modstander man blev skudt af..

Det lyder som om det fungerer bedre i 1942 :)
Syntes det er ubrugeligt at få et close-up af en bygning eller lign. fordi kamerasystemet ikke er godt nok kodet.


Hulle>
Nu prøvede jeg selv at spille som sniper igår, og mener bestemt ikke at de er overpowered.

Som jeg skrev i et senere indlæg, så er det ikke så slemt igen når man først har spillet det et stykke tid og lærer hvordan man undgår de værste snipers. De første spil jeg rendte ind i blev jeg konstant snipet hvilket var frustrerende men heldigvis ikke sket siden :)


Hulle>
Men Beano, hvorfor er det så vigtigt at du ser hvem du bliver skudt af?

Syntes jeg er oplagt for en online shooter, men det var mest ment i relation til placering af snipers.
Man *kan* se hvem man dræbes af bare ikke placering pga. kill-cam der kun virker delvist.
HulleHulleSkrevet 31/07-09 18:54 
CenobiteDK>
Har du fået nyt gamertag? På min liste har du ik været online i 2 uger :-s

Samme gamertag, men spiller det på PS3 :)

Beano -> Jeg kan stadigvæk ikke se pointen i et killcam, når det er ødelæggende for spilleglæden :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-09 19:01, rettet 31/07-09 19:01 
Jeg hader campere, og de bliver holdt nogenlunde nede i spil der har Killcam, enten fordi de bliver dræbt eller er nødt til at flytte rundt hele tiden.

Jeg håber at det bliver mere eller mindre standard i alle spil fremover :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 31/07-09 19:07 
Hulle>
Beano -> Jeg kan stadigvæk ikke se pointen i et killcam, når det er ødelæggende for spilleglæden :)

Jammen der ER kill-cam. Det virker bare sporadisk og buggy - næppe bevidst.
HeroldHeroldSkrevet 31/07-09 20:52 
Hulle>
Samme gamertag, men spiller det på PS3 :)

Beano -> Jeg kan stadigvæk ikke se pointen i et killcam, når det er ødelæggende for spilleglæden :)


Killcam er godt i de hurtigere shooters, hvor man spawner konstant og for et godt ord, og banerne er mindre. I BF-serien er jeg enig - der er sniping en større del af spillet, og IMO i orden.

Desuden, så relocater en god sniper efter han har fået et kill >:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/08-09 19:19 
Hulle>
Samme gamertag, men spiller det på PS3 :)

Ahh ok, pis. Har jo ik PS3 - og får det heller ik. :)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 03/08-09 19:30, rettet 03/08-09 19:30 
så kan du få nogle tæsk i det af mig så XD selvom det nu er sjover at teame op :P
188 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig