X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 1943


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/07-09 15:18 
I stedet for at spam'e xbla tråden, så må det være på tide med en tråd til dette spil.

Jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er så hyped over det her spil. Jeg ved udemærket godt at det ender med at jeg spawner på et skib, og inden jeg når at se mig omkring så er alle flyene væk, og bådene er sejlet mens jeg står tilbage og råber efter et lift, som jeg ikke får fordi folk er ligeglade.<... Se hele indlægget


9/10 Edge
For The Love Of The Game
188 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KeenKeenSkrevet 14/07-09 11:10, rettet 14/07-09 11:12 
det er jo også lidt snyd er det ikke? :)

Og det giver da fint mening at dine medspillere fortæller dig hvis de ser nogle fjender så du ved hvor de er

men det virker lidt urealistisk at du på magisk vis kan vide om du er opdaget inden du rent faktisk har set dem også... så ryger luften jo lidt ud af alle former for overraskelses angreb :)
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 11:17, rettet 14/07-09 11:18 
Nu er spillet jo ikke ligefrem ment som værende realistisk - regenererende helbred og ammo, tage fly ned frontalt med raket og overleve, udløse faldskærm på 2 meter, osv osv :)

Anyway, irelevant at diskutere - ville bare vide om det var en feature jeg havde overset hvilket det åbenbart ikke var. Ikke noget der ødelægger spillet på nogen måde, jo ens for alle.
HeroldHeroldSkrevet 14/07-09 11:30 
Det ville jo tage en del af gameplayet, hvis du ved at du ikke er på radaren. Hvis systemet er lige det i BF2, så er du synlig, hvis nogen kan se dig, eller hvis du lige har skudt. Det første skal du ikke have at vide som spiller - det må du gætte dig til - det andet siger lidt sig selv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 11:35, rettet 14/07-09 11:37 
Kommer helt an på hvor nemt du kan spottes. Det skal bare ballanceres ud. Det fungerer f.eks. fortræffeligt i Warhawk men dog også noget man vælger at gøre specifikt med tilhørende ulæmpe/svaghed. Som sagt har jeg ikke noget problem med det ikke er der - ville bare vide om jeg havde overset det. Nok om det.

Der er andre "mangler" som jeg har større problem med :)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 14/07-09 14:24 
Omg. hvordan er dette spil gået min næse forbi, endelig et spil, der langt om længe er værd og købe på ps3 store.! det ser meget underholdende ud.!
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 14:33 
Til under en hund, er det en super deal - køb! :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/07-09 19:18 
Jeg håber MEGET at succesen vil føre til at spillet bliver udvidet med DLC.

Især så jeg gerne at artilleriet gjorde sit indtog i spillet, Road To Rome var en helt fantastisk oplevelse.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 14/07-09 19:56 
Jeg får stadig bare at vide at den ikke kan få forbindelse, selvom der står jeg har venner der spiller spillet. Hvor er det bare ringe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 20:28 
Jeg ville også lige prøve 360 demoen men kunne heller ikke connecte til EA Servere - strange.
SumezSumezSkrevet 14/07-09 20:30 
Det er ikke mere "strange" end at den har gjort det hver gang jeg har prøvet at køre spillet. Det er ikke skide god reklame for a man skulle købe den fulde version.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/07-09 20:41, rettet 14/07-09 20:49 
Nej - men det "strange" at den helt blokerer for man kan spille når der er nogen på ens friendsliste der spiller det. Måske prioriteres demo'en lavere? Ikke at det gør det meget bedre.
CoreCoreSkrevet 14/07-09 23:04 
På hvilken knap udløser man faldskærmen???

Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde den.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 00:25, rettet 15/07-09 00:53 
Hop ud af flyet med B og derefter hold A nede...

Coral Sea Challenge er klaret på Xbox 360 - 43 millioner kills på under en uge... PS3 folket må lige se at komme ind i kampen - i skrivende stund er de på sølle 22,8 millioner... :)

Man kan nu spille Air Superiority - en ny gamemode.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-09 05:08 
Nåh er det dét som de challenges går ud på? At låse nye game modes op?

Jeg er ved at være en ganske habil rifleman selv.

Jeg syntes dog at sniperens pistol er lidt overpoweret.
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 08:30, rettet 15/07-09 08:31 
Nej, at låse et nyt map op - Coral Sea som er en dog fight fokuseret bane. Deraf den nye game mode (heldigvis!) :)
SumezSumezSkrevet 15/07-09 10:14 
Hvilken knap starter spillet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 10:17 
X :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 10:26 
Eller A hvis du har den rigtige udgave... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 10:27, rettet 15/07-09 10:28 
Som man åbenbart ikke kan få lov at spille online - det vil jeg ikke beskrive som "rigtig", nærmere "ironisk".
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 10:44 
Virker perfekt online - ingen problemer der... 43 millioner kills mod 23 millioner viser vist med alt ønskelig tydelighed, hvilken version der foretrækkes - og at der ikke er nogen online problemer...

/lavtflyvende Beano incoming... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 10:49, rettet 15/07-09 10:50 
Fint - men nu er vi to herinde som slet ikke kan komme på med 360 demoen, så helt "perfekt" er det ikke. Eller er det bare noget jeg finder på?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 10:59 
Nåeh ja, fordi to har problemer med demoen, så kan 360 versionen ikke spilles online... Var det realist du kaldte dig selv i en anden tråd..?? :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 11:01 
Vi... *VI* kan ikke få lov at prøve den online - tag dig nu lidt sammen, Søren.
SumezSumezSkrevet 15/07-09 11:06, rettet 15/07-09 11:07 
Altså indtil videre viser min statistik et utvivlsomt "Spillet kan ikke spilles online". Det er efter nu fire forsøg på vidt forskellige tidspunkter.

Jeg ville prøve dRxL's trick med at downloade Fight Night demoen (selvom jeg synes det lyder usandsynligt at det er løsningen), og den laver ikke andet end at vise en splashscreen med spillets titel på. Det er ikke crashet, og jeg kan sagtens trykke på Xbox-knappen for at gå ud, men det kommer heller ikke videre....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 11:15, rettet 15/07-09 11:17 
Det er mærkeligt... Jeg spillede demoen 3 gange inden jeg købte spillet og havde ingen problemer... Men træls for dig, for du går glip af et rigtigt godt spil...

Fandt i øvrigt ud af, at den timer som fortæller hvor lang tid man kan spille demoen i, kan "snydes" lidt... Man har 60 minutters spilletid i demoen, men sidste gang jeg skulle spille det, havde jeg 2 minutter tilbage... Men jeg spillede det i mere end 30 minutter, så jeg ved ikke lige hvordan den tid udregnes... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 11:19, rettet 15/07-09 11:20 
Lavede lidt research på GameFAQs forumet...

Det påstås at et af følgende vil virke :

1) Sammenkoble XBL GamerTag med EA Online ID (kan vist gøres via web).

2) Køb det fulde spil. Demoen spørger ikke efter password med første connect, men det gør det når man har købt det.

Jeg bebrejder EA for den slags crap!

Link
SumezSumezSkrevet 15/07-09 11:21 
Beano>
1) Sammenkoble XBL GamerTag med EA Online ID (kan vist gøres via web).

Jeg var inde på deres side, og kunne ikke finde noget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 11:27, rettet 15/07-09 11:50 
1) gå til : www.easports.com

2) Tryk Register i toppen

3) Opret EA Online ID

4) Tilføj GamerTag


Så bør det funke - jeg prøver selv det samme ;)

EDIT: Du skal vist sørge for at GamerTag er valgt som "Default Persona" i din profil. Bare for at gøre det ekstra nemt.

EDIT 2: Det funkede hos mig - nu kan jeg også komme på :)
SumezSumezSkrevet 15/07-09 12:18 
Jeg har allerede registreret en EA bruger, en falder fra ved punkt 4, hvor går jeg hen for at "tilføje gamertag"??? De har godt nok ikke gjort det nemt for folk. Jeg synes selv jeg er rimelig teknisk, så kan ikke forestille mig hvordan en "casual" X360-bruger klarer sig gennem det her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 12:24 
Ja det er ikke spor elegant!

Tror de fleste kommer igennem fordi de allerede har været online med et EA Sports spil/demo eller de har købt BF 1943 uden at prøve demoen.
SumezSumezSkrevet 15/07-09 12:57 
Er der andre demoer man kan komme på med så? Fight Night virker jo åbenbart ikke. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 12:58, rettet 15/07-09 13:00 
Kunne du ikke komme på ved at tilføje GamerTag til din EA Online profil?

Under din EA Online account skal der være en "Add Persona" knap. Tryk den, vælg "Existing Xbox LIVE Gamertag " og indtast GamerTag.
SumezSumezSkrevet 15/07-09 13:56, rettet 15/07-09 13:57 
Beano>
Under din EA Online account skal der være en "Add Persona" knap. Tryk den, vælg "Existing Xbox LIVE Gamertag " og indtast GamerTag.

Så siger den "Sorry, we can't find information about that Xbox LIVE Gamertag."

Og fortsætter med at sige noget at før man kan linke dem, skal man logge ind online med et EA spil... Men det er jo det jeg prøver på ved at gøre det her!

Jeg tror simpelthen at EA bare ikke vil have at folk spiller deres spil, det er den eneste forklaring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 13:58 
Ja så er gode dyr rådne :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 14:22 
Ja, det er derfor de bruger kostbar tid på at lave en demo :/
SumezSumezSkrevet 15/07-09 14:41, rettet 15/07-09 14:42 
King Chaos>
Ja, det er derfor de bruger kostbar tid på at lave en demo :/

Jeg kunne umiddelbart lave en sjovere demo på en eftermiddag. :P
Evt. bare lidt forklaring på HVORFOR man ikke må spille spillet ville allerede være sjovere.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 15/07-09 15:23 
Den nye dogfight-bane er ganske sjov og godt fundet på, selvom den kan blive lidt ensformig i længden.

Desuden er der sat en tidsgrænse på, således at man dør efter få sekunder, hvis man befinder sig uden for hangarskibet, når man ikke er i et fly. Altså er det svært at flyve hen mod fjendens skib og hoppe ud i faldskærm, men det er dog lykkes mig nogle gange. Det er rigtig skægt at sidde og lægge dynamitstænger på fjendes flyvemaskiner og så vente med at springe dem, til de er gået i luften. Lidt campersnyd - men det er sjovt :P
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 15:58 
Sumez>
Jeg kunne umiddelbart lave en sjovere demo på en eftermiddag. :P

Hvordan kan du vide hvor sjov den er eller ikke er? :P
SumezSumezSkrevet 15/07-09 16:01, rettet 15/07-09 16:01 
King Chaos>
Hvordan kan du vide hvor sjov den er eller ikke er? :P

Jeg har "prøvet" den fire gange nu, og kedede mig bravt hver gang
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 15/07-09 18:10, rettet 15/07-09 18:11 
Jeg kan ikke blive venner med spillet, synes bare det føles voldsomt tungt og langsomt at bruge controller i fps spil. Spillet er sjovt, men den sløve styring ødelægger oplevelsen :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-09 22:40, rettet 15/07-09 22:43 
Jeg havde det lidt på samme måde. Kun fordi jeg spillede med T.L.O. fik jeg lidt glæde fra spillet.

Spillet var meget floaty og svært at styre, men med lidt øvelse blev det bestemt bedre. Grafisk ligner det jo noget der er løgn, og lyden er ligeledes rigtig dårlig. Heldigvis er frameraten ret stabil og der er ingen tearing.

Alt i alt en ganske middelmådig oplevelse.

Jeg skal ha' spillet det noget mere i nærmeste fremtid, men det bliver IMO aldrig så godt som det er hypet op til i tråden her.

EDIT: Selvom man valgte at joine et spil som team var det langt fra sikkert man kom på hold sammen. Og efter en runde sluttede kunne man også havne på forskellige hold. Hvad er det for noget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 15/07-09 22:59, rettet 15/07-09 23:00 
Jeg synes ellers, at spillet er rigtig flot, og lyden er fremragende.

RaGe>
Jeg kan ikke blive venner med spillet, synes bare det føles voldsomt tungt og langsomt at bruge controller i fps spil. Spillet er sjovt, men den sløve styring ødelægger oplevelsen :(

Sådan havde jeg det med Battlefield: Bad Company - især efter at have spillet Call of Duty 4. 1943 klarer det dog meget, meget bedre efter min mening med en mere strømlinet og lettere (både bogstavlig og let som i "nem") styring.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 23:21 
Jeg synes nu også at grafikken er rigtig fin - lyden er i en klasse for sig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 23:33 
Helt enig - grafikken er ganske fin og lyden endnu bedre. Styringen er også super på begge platforme - ingen klager her. Bemærkede at den er omvendt mht. triggers - gjorde det lidt underligt at gå fra PS3 til 360 :)
HeroldHeroldSkrevet 15/07-09 23:38 
Er det så jer eller Konsolfyren, der ikke kan hitte ud af det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 15/07-09 23:47 
Jeg har lige spillet et par timer - var så heldig at fange to af Danmarks bedste Halo-spillere :p - mit indtryk er klart positivt. Man skal lige vænne sig til det, men det lader til, at der er en del dybde. Omvendt så med tre maps og én spilvariant synes jeg også det er tydeligt, at det altså _er_ en arcade-udgivelse, og ikke fuld retail. Det synes jeg også, man kan se visse steder rent grafisk. Selvom det er pænere end visse komplette spil, så husker jeg Call of Duty 4 som flottere.

Squad spawn systemet virker umiddelbart super.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-09 23:55, rettet 16/07-09 00:00 
Herold>
Er det så jer eller Konsolfyren, der ikke kan hitte ud af det?

Det er dem... :)

For en god ordens skyld så spiller jeg PS3 versionen og grafisk ligner det meget FarCry til den gamle xbox. Jeg oplevede også en del texture flickering mens jeg spillede.
Lyden har jeg sat til Home Cinema og alt andet end ens egne våben er super lavt, og jeg spiller ved samme lydstyrke som jeg plejer. Det er muligt at det er Home Cinema lyden der er FU men jeg synes ikke den var bedre da den bare stod på HI-FI.

Wehner>
Squad spawn systemet virker umiddelbart super.

Jah, jo det virker sådan set udmærket. Man kan dog godt forestille sig at der bliver ubalance pga det. Hvis man skal storme et flag er det jo ikke sværere end at en på holdet holder sig i skjul tæt ved så de andre kan spawne tæt på flaget skulle de blive dræbt.
Altså hele Halos co-op system, bare i multiplayer vs :p

Det er bare spekulationer fra min side til hvordan det kan misbruges. Thor og jeg gjorde det da nok ubevidst lidt selv.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 16/07-09 00:01 
Jeg har allerede nu haft meget større multiplayer-glæde af 1943 end Bad Company. Banerne er simpelthen bare sjovere, og tilføjelsen af flyvemaskiner er jeg rigtig glad for. Det er meget tæt på at være på højde med Battlefield 2, som i mine øjne er det bedste spil i serien.
WehnerWehnerSkrevet 16/07-09 00:32 
Konsolkongen>
Det er bare spekulationer fra min side til hvordan det kan misbruges. Thor og jeg gjorde det da nok ubevidst lidt selv.

Men det er jo netop lavet for at bruges, så det skal da bare gøres helt bevidst og mest optimalt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 16/07-09 08:04, rettet 16/07-09 08:10 
Wehner>
Det synes jeg også, man kan se visse steder rent grafisk. Selvom det er pænere end visse komplette spil, så husker jeg Call of Duty 4 som flottere.

Enig - syntes BF1943 er pænt (med lidt skavanker hist og pist) men ikke noget der kan måle sig med fulde retail udgivelser som f.eks. COD4, KZ2, etc.
Havde jeg givet kr. 500,- for BF1943 var jeg blevet skuffet da det er meget simpelt mht. features, men som billigt spil til kr. 100,- er det et røverkøb :)
188 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig