X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 1943


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/07-09 15:18 
I stedet for at spam'e xbla tråden, så må det være på tide med en tråd til dette spil.

Jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er så hyped over det her spil. Jeg ved udemærket godt at det ender med at jeg spawner på et skib, og inden jeg når at se mig omkring så er alle flyene væk, og bådene er sejlet mens jeg står tilbage og råber efter et lift, som jeg ikke får fordi folk er ligeglade.<... Se hele indlægget


9/10 Edge
For The Love Of The Game
188 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 01/07-09 15:18 
I stedet for at spam'e xbla tråden, så må det være på tide med en tråd til dette spil.

Jeg ved egentligt ikke hvorfor jeg er så hyped over det her spil. Jeg ved udemærket godt at det ender med at jeg spawner på et skib, og inden jeg når at se mig omkring så er alle flyene væk, og bådene er sejlet mens jeg står tilbage og råber efter et lift, som jeg ikke får fordi folk er ligeglade.
Derefter vil jeg så bruge 4 minutter på at svømme ind til land, for at blive skudt i hovedet af en eller anden som jeg aldrig nåede at se hvor var henne.

Og sådan vil det fortsætte i flere timer, indtil jeg indser at jeg sutter til fps spil online, og slukker maskinen.

Alligevel kan jeg ikke lade vær med at tjekke hjemmesiden 10 gange om dagen for flere nyheder om `release` dates osv.

Hvorfor?

Anyways, ifølge nogle på deres forum, så har spillet altså fået 9/10 i Edge, og det skulle eftersigende være en big deal :)

9/10 Edge
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 01/07-09 23:57 
Jeg er nysgerrig i hvert fald. Det skulle undre mig meget, om jeg ikke kommer til at spille det lidt. Trial'en skal i hvert fald ned.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/07-09 01:13 
Det var i næste uge det kom ikke?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
BeanoBeanoSkrevet 02/07-09 07:13, rettet 02/07-09 07:47 
Tvivler lidt på det slår Warhawk - 16 spillere lyder ikke af mange for denne type spil. Så må maps ihvertfald være ret små.
WikzoWikzoSkrevet 02/07-09 11:31 
Det kommer den 9. juli.
BeanoBeanoSkrevet 02/07-09 16:49 
Jeps :)

"Battlefield 1943 declares war next week, starting July 8"
jaesjaesSkrevet 02/07-09 17:11, rettet 02/07-09 17:28 
Kun tre maps* + EA. 1000 points per nyt map som dlc? :)

Beano>
Tvivler lidt på det slår Warhawk - 16 spillere lyder ikke af mange for denne type spil. Så må maps ihvertfald være ret små.

24 i følge Gamespot:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/battlefield1943/preview_6212478.html

* Samt bonus-map kun til dog-fights.
BeanoBeanoSkrevet 02/07-09 17:28 
jaes>
24 i følge Gamespot:

Det hjælper på det :)

Er det dedikerede servere eller kun peer-to-peer?
KalicolaKalicolaSkrevet 02/07-09 22:15 
8 juli for 360 og 9 juli for ps3
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 02/07-09 23:26 
Kender vi prisen endnu ?
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/07-09 00:02 
Forvent 1200 eller 1600 credits
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 03/07-09 00:10, rettet 03/07-09 00:10 
Hvad plejer $15 titler at gå for i points?

Anyway, så er der tre normale maps samt en fjerde unlockable, der har en meget skægt historie (og meget skæg oplåsningsmetode):

Gamespot>
The fourth map is something of an added treat that a lone DICE developer managed to create on his own time. The team liked it so much that they wound up keeping it in the game as an unlockable bonus. It's called Coral Sea and it's strictly for dogfighting in airplanes. There are enough fighter planes for all 24 players--as opposed to the small handful on the standard maps--and the challenge is to chase other players in the sky and shoot them down with your machine guns. It's a huge map with a bunch of exotic islands that offer the opportunity to fly through rock rings like a stunt pilot (and it definitely makes you scratch your head that DICE managed to make such a nice-looking game that only clocks in at a 560-meg download). Coral Sea will be locked until the total number of kills on either platform reaches 43 million, at which point the map becomes unlocked for everyone to play.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/07-09 00:12 
PalleJensen>
Forvent 1200 eller 1600 credits

Major Nelson: "With the long holiday weekend almost here at the Xbox offices, I wanted to let you know that Battlefield 1943 is coming to Xbox LIVE Arcade next week (July 8th) for 1200 points."
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 03/07-09 00:46, rettet 03/07-09 00:47 
Fair pris IMO... 3 maps samt det 4. når der at lavet 43 millioner kills samlet - en helt ok idé! :)
WehnerWehnerSkrevet 03/07-09 00:47 
Ja, det er bare at komme i gang :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/07-09 01:59 
Beano>
Er det dedikerede servere eller kun peer-to-peer?

Dunno.
enfenenfenSkrevet 03/07-09 09:28 
Det skal ikke koste meget mere end 1200 point, når der kun er 3 maps med (et 4. senere). Jeg troede egentligt at alle maps fra originalen, ville være med i pakken. Men det havde selvfølgelig nok fyldt for meget.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/07-09 09:44, rettet 03/07-09 09:48 
Se fem posts oppe...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 03/07-09 10:04 
Grænsen for, hvor meget et Xbox Arcade spil må fylde, er vist stadig 350 MB, men Microsoft tillader op til et maksimum på 2 GB, hvis der er god grund til at gå over.

Så i dette tilfælde kunne udvikleren godt have tilbudt mere indhold, når de nu alligevel er et stykke over den tilladte grænse for størrelsen. Det er selvfølgelig bare 'nice to have' for mig. Men jeg mener alligevel at 3-4 baner er lige i underkanten. Men jeg skal da nok have spillet alligevel på et tidspunkt :)
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 03/07-09 10:07 
Jeg er sikker på der allerede er flere maps planlagt - 1200p/$15 er prisen for at få folk hooked :)
enfenenfenSkrevet 03/07-09 10:09 
Devils!
What is the Matrix?
KalicolaKalicolaSkrevet 04/07-09 22:25 
Der er en som har været så flink at klippe alle trailerne sammen, til jer som ikke gider at søge efter dem.

Here ya go :)
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/07-09 13:55 
Jeg prøvede lige Battlefield Heroes kort og synes ikke det virker ret spændende. Grafisk har det heller ikke samme charme som f.eks. Team Fortress 2, men i det mindste er det gratis (som udgangspunkt).

Jeg glæder mig meget mere til at prøve BF1943 og løbe rundt og terrorisere Wake Island :)

Allerhelst så jeg dog, at DICE snart annoncerer Battlefield 3 og fortsætter den superbe stil fra 2'eren. Gerne med konsolversioner som ikke er dumbed down i forhold til PC, så jeg ikke behøver at opgradere.
(...)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/07-09 14:51 
Jeg har ikke lige taget mig sammen til at downloade det endnu. Jeg har også lige fået Fallout 3 så jeg har spillet det istedet men jeg håber da at få noget tid til at prøve det i weekenden :)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/07-09 16:35 
Jeg tror jeg har spillet 1943 i en 5-6 timer nu.

Det var sgu også på tide med et godt spil, i stedet for alt det middelmådige som er derude lige nu.

1943 er rendyrket sjov. Alt er skåret helt ind til benet, og alligevel er der enormt mange muligheder hvad man kan gøre i spillet. Man er aldrig længere væk end 15 meter til en tank, eller AA-gun, eller turret-gun. Der er altid et eller andet man kan gøre i spillet, og man føler ikke på noget tidspunkt at man bare sidder og gør det samme igen og igen.

Flyene er helt perfekte, da de er rimeligt svære at mestre. Det er rigtigt svært at få kills når man sidder i et fly, og det føles bare perfekt, at det er noget som kræver meget øvelse at lære. Plus at de har den helt perfekte lyd, både når man sidder inden i flyet, og når et fly suser hen over ørene på én, den lyd har de bare nailet :)

Og så er spillet bare smukt. Vandet og de der strande ser møg godt ud, farverne er helt perfekte. Det er cartoon, men det er smukt. Der er mange detaljer med, som forskellige partikel effekter, alt efter om du skyder i vand, eller sand eller metal, og med hvilket våben man skyder med.

Og så er der fed combat-chatter ala left for dead. Så når man står og forsvarer et flag med 4 andre, så bliver der råbt alt muligt. Og det er bare super stemning.

Pure love!
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 17:11 
Jeg kunne ikke spille det online i går men fik prøvet tutorialen og syntes også det virkede lovende :)

Lidt simpel men nydelig og farverig grafik, og styring af flyene virkede udfordrende og ballanceret så det ikke er for nemt. Demo map er ret lille - der de øvrige maps større?

EU PSN Store er ikke opdateret endnu, men der er en gratis demo på jap Store hvis man har en japser PSN konto ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/07-09 17:45 
Jeg ved ikke hvilket map der er i demoen. Men der er som sagt 3 maps, af 3 størrelser. Wake island som den mindste og cuardalcanal som den største, som er en del større end wake island.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/07-09 17:59 
Tror det er Wake Island i demoen - en hesteskoformet ø.

Prøvede lige PSN demoen i en ½ time. Fungerer udemærket og ligner meget 360 udgaven grafisk. Banen virkede passende med de ca. 16-18 spillere der var på :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-09 08:51 
IiiiiIIIIHHH! Jeg kan ikke få lov at spille. Bliver ved med at skrive "Joining..." og "Couldn't join" eller "No servers found".

Jeg må prøve når jeg kommer hjem idag og se om de har fået lavet nogen flere servere.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/07-09 09:03 
Jeg prøvede lige tutorialen i går... Det er altså en fornøjelse at rende rundt og smadre omgivelserne - blev lige sendt tilbage til Bad Company... Det er fedt!

Jeg er dog lidt bekymret for, hvordan det er at spille med alle de hardcore BF-spillere, der kan man nok få lov til at leve i 12 sekunder ad gange inden man bliver skudt til lirekassemand... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/07-09 09:57, rettet 10/07-09 09:58 
Hvis rankingssystemet fungerer så bør du automatisk komme til at spille med/imod andre der er cirka på dit niveau/rank. Jeg sucks stadig men følte ikke det var urealistisk svært at spille - som om jeg dør ret tit her i starten :)

Du kan jo bare prøve at joine et spil via Quick Start i demoen og se niveauet ;)
WikzoWikzoSkrevet 10/07-09 10:23, rettet 11/07-09 12:06 
Jeg har også spillet det uafbrudt.

Det er meget sjovere end Bad Company. Man har ændret mange små ting, som gør helhedoplevelsen markant bedre. Fx har man nu uendelig ammunition og HP (regenerer ligesom i Call of Duty), og bedst af alt: Man behøver ikke at holde styrepinden inde for at sprinte; nu skal man bare trykke den ned én gang, og så løber man bare derudaf.

Køretøjerne er rigtig sjove at styre rundt. Jeg elsker at flyve, og lydeffekterne er gode (man får et "fjjjagghh"-suselyde, når der kommer en flyver hen over hovedet på én).

Banerne er også meget mere interessante og ganske ligetil. Der er ikke så stort fokus på at ødelægge huse længere, hvilket er ganske fint, da banerne er meget åbne. Spillet er også meget flot - især vandet er ganske lækkert lavet.

De tre typer Classes er måske ikke voldsomt interessante, men det fungerer fint og gør det hele lidt mere simpelt og let at gå til. Er dog ikke så glad for sniperen, men det er nok bare mig. Squad-systemet er desværre ikke så vellykket. I Bad Company blev man automatisk smidt ind i et squad, men her skal man selv vælge det, hvilket er lidt dumt. Hvorfor overhovedet have muligheden for at gå Lone Wolf?

Nåja, det er ret smart fundet på, at man ikke får points for at skyde fjender ned på hangarskibet. På den måde undgår man irriterende personer, der bare bliver ved med at base rape basen.

Jeg er dog stadig lidt sur over, at det er svært at se, hvem man blev skudt af. Når man dør, falder man bare om med rød skærm, og straks efter tvinges man til at se på Scoreboard. Et Kill Cam-lignende system kunne være fint.

Alt i alt det bedste Battlefield-spil siden Battlefield 2. Selvom der er problemer med at komme online i øjeblikket pga. serverpres (omkring 100.000 har allerede downloadet det på XBLA), så er det pengene værd. Alle Achievements er i øvrigt ekstremt nemme at få fat på.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/07-09 22:52 
I menuen kan jeg kun vælge quickmatch eller at lave spil med venner eller privat.

Er der ingen mulighed for at søge på spil?

Jeg kan også se at nogle på min friends list spiller ranked games - hvor finder man dem? Eller er det bare alle spil?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KeenKeenSkrevet 11/07-09 23:13 
kunne folk der spiller det lige skrive deres gamertag så jeg kan adde dem, eller også kan i bare adde Keen DK, det er jo sjovere at spille med nogle her fra forummet :)
nerosnerosSkrevet 11/07-09 23:43 
Jeg har spillet det lidt på PS3'en idag, men det var demo'en. Synes det er meget sjovt og det minder en del om Warhawk på visse kanter, men det her er flottere og virker lidt bedre. Dog bider det ikke lige på da jeg synes Metal Gear Online er meget bedre :D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/07-09 23:43 
Så er Coral Sea Challenge i gang. Challengen går ud på, at når man når 43 millioner kills samlet på 360 og PS3, åbnes der op for Coral Sea banen. I skrivende stund, er der 11 millioner kills i 360 versionen og 6,5 millioner i PS3 versionen. Og det er på ca. et døgs tid! Så der går nok ikke lang tid, inden de 43 millioner er nået...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 11/07-09 23:47 
Battlefield 1943
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 11/07-09 23:49, rettet 11/07-09 23:56 
Keen>
kunne folk der spiller det lige skrive deres gamertag

Mit er her: CoreLeoneDK, og jeg går i krig om en håndfuld GH-numres tid.

Jeg holder mig aldrig for fin til at acceptere requets, hagen ved det er bare, at jeg sletter folk igen, hvis jeg med tiden finder ud af at jeg aldrig spiller med dem alligevel. Intet personligt overhovedet, bare praktisk (hader at få beskeder om online venner, som alligevel ikke gider at spille de fede spil) ;)

Spiller pt kun online på 360'eren...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/07-09 01:08 
Jeg har spillet det en del også nu på 360'eren og det er rigtig fedt. Dog er spillet gået i baglås to gange så jeg blev nødt til at slukke konsollen.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/07-09 13:50 
Nåh... Jeg hoppede ud af spillet Keen. Det var ikke rigtigt sjovt når vi var 5 mod 2 og man kunne sidde og skyde ud på hangarskibet fra tanken af.
KalicolaKalicolaSkrevet 12/07-09 14:11 
Jeg har spillet det hele weekenden. Jeg har ikke haft disconnect problemer, eller problemer med at joine et spil, eller lag. Det hele har kørt flawless.

Spillet er genialt. Intet mindre. Sidst jeg havde det så sjovt med et multiplayer spil, må ha været med timesplitters 2.

Man kan nemt overleve i mere end 7 sekunder. Og det kommer fra en som der som regel ligger helt i bunden i multiplayer shooters, med 1 eller 2 kills hvis jeg er go :)

Det er en af grundende til at jeg nyder 1943 så meget, for jeg kan faktisk overleve i rimeligt lang tid ofte, man skal bare lige spille lidt strategisk. Og det er også muligt at overleve hvis man pludselig bliver beskudt. Headshots giver instant kill. Med en alminelig riffel skal man ha 3 skud på kroppen for at dø, men hvis man er længere væk skal man have flere, på den måde syntes jeg at det er rimeligt godt ballanceret.

Men jeg bliver nødt til at fremhæve lyden igen, det er sgu tæt på det bedste jeg har hørt i et spil. Det er helt suverænt.

Det her spil fortjener at få top karakter, jeg kan ikke sætte en finger på noget, alle elementer af spillet er gjort til et 13 tal, de har sgu ikke sprunget over nogle steder.

Jeg savner kun et kill cam, og en lille lyd når man laver et kill. Ellers er jeg 100% tilfreds. Det her spil er near perfect.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 12/07-09 14:23 
Darknon>
Sidst jeg havde det så sjovt med et multiplayer spil, må ha været med timesplitters 2.

Sidst jeg havde det så sjovt med et spil, var da det udkom første gang i 2002 :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 12/07-09 15:58, rettet 12/07-09 15:58 
Jeg er ikke blæst væk af BF1943. Det er udemærket men syntes det er ret begrænset mht gamemodes (kun TDM?), options og er lidt uballanceret. Specielt snipers er overpowered hvilket jeg altid frustreres af - gørs kun værre af man ikke rigtigt kan se hvem og hvorfra man blev nakket. Det kan de forhåbent fixe med en patch.
Det mest positive er at de heldigvis satsede på dedikerede servere på deres egne linier på både PSN og XBL hvilket betyder høj stabilitet og ingen lag - har ihvterfald ikke oplevet nogen net issues overhovedet på PSN :)
Til prisen er BF1943 dog et must-buy og har potentiale for at blive rigtigt godt hvis de udvider på det (flere maps og muligheder). Warhawk syntes jeg bare er bedre - måske ændrer det sig jo mere jeg får spillet BF :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-09 16:29 
Beano>
Jeg er ikke blæst væk af BF1943.

Mindre kan vel også gøre det... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/07-09 16:49 
Absolut da :)
WikzoWikzoSkrevet 12/07-09 16:53 
Beano>
Det mest positive er at de heldigvis satsede på dedikerede servere på deres egne linier på både PSN og XBL hvilket betyder høj stabilitet og ingen lag

Der er nok mange, som er uenige med dig på det punkt. Spillet udkom onsdag på Xbox Live og havde seriøse problemer helt frem til sent om fredagen, fordi der var så mange, som downloadede det.

Heldigvis kører det fint nu, selvom jeg nogle gange oplever en smule lag.
enfenenfenSkrevet 12/07-09 17:14 
Jeg oplever også lag til tider, så helt lagfrit er det ikke. Men måske er der kun lag, når man spiller over Xbox Live ;)
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 12/07-09 17:29 
Hvordan er det med levelstigning og customizations i det her spil?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/07-09 17:31 
Herold>

Sidst jeg havde det så sjovt med et spil, var da det udkom første gang i 2002 :D


WooT!? Battlefield 1943 har været udgivet før!?? ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 12/07-09 17:36 
Ja, Palle :P Bare i en lidt anden form. Men det ved du jo godt!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
188 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig