X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N64 Homebrew?


Svar
TheDukeTheDukeSkrevet 27/06-09 13:52 
Jeg samlede en Doctor V64 op på min ugentlige tur på loppemarkedet http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_V64

Findes der nogle gode N64 homebrew spil jeg kan fodre den med?
lkzlkzSkrevet 27/06-09 14:35, rettet 29/06-09 18:03 
Prøv www.dextrose.com, det var samlingspunktet for N64 udvikling tilbage i halvfemserne.
McLovin
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 27/06-09 14:53 
<offtopic>
Rigtigt fedt fund =D
jeg kan virkeligt ALDRIG finde noget på loppemarkeder, hvilke typer er det du kigger efter ? og er der et index over loppemarkeder ? :P
har været på sørbymarked og Dragør, og der var virkeligt intet.

undskyl, undskyld. </offtopic>
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
TheDukeTheDukeSkrevet 27/06-09 15:45 
Jeg plejer at kigge forbi to forskellige loppemarkeder i Kbh. her om lørdagen. Det er primært "kræmmere" der står på de to, og det er som regel at foretrække frem for markeder med privatpersoner der tit kun sælger gammelt børnetøj, VHS film og lignende.

Kræmmerne plejer at få nye ting hjem relativt ofte, så det kan betale sig for mig at tage en tur forbi hver uge. En anden fordel er at hvis man føler at prisen på noget er for høj, så man kan tit kigge forbi ugen efter og få en bedre pris. Det er nogen af dem der sørger for at holde en god sektion med retro-spil, men de plejer at være dyrere end gennemsnittet. Faktisk var der en af dem jeg købte meget af der ringede til mig i to år hver gang han fik noget nyt hjem, han var ret cool :)

Det er dog sjældent at jeg finder noget så eksotisk som jeg gjorde i dag (og så til 70 kroner, det er jo nærmest groteskt!), men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst er gået fuldstændigt tomhændet hjem. Faktisk fandt jeg også en meget sjov ting i sidste uge, en Quickshot Supervision med 7 utænkeligt dårlige spil: http://en.wikipedia.org/wiki/Watara_Supervision

Du kan prøve at checke her for at se om der er flere markeder i dit område: http://www.markedskalenderen.dk/marked/loppemarked.asp

God jagt! ;)
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 27/06-09 16:20 
ret vildt fund til den pris :P

jamen var lidt sådan en side jeg har ledt efter. tak.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
TheDukeTheDukeSkrevet 27/06-09 17:33, rettet 27/06-09 17:34 
Mit nye TV lader ikke til at være meget for at vise signalet fra den gode doktor :(

Jeg kan lige se menuteksten i et splitsekund, og så mener TV'et ikke der er signal længere.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/06-09 21:33 
Måske har du samme problem som KroeboCop har med sin SNES?:

Bruger du RGB-kabel?
AV Intelligent Terminal
TheDukeTheDukeSkrevet 28/06-09 03:26, rettet 28/06-09 03:27 
Jeg bruger bare det composite kabel der fulgte med N64'eren. Det router man så ind i Doctoren, så mon ikke det også er det signal man får ud igen?

Jeg tror jeg prøver at køre signalet igennem en AV switchbox i morgen, i håb om det kan give et signal TV'et accepterer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig