X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tour de Konsol


Svar
BrummelumBrummelumSkrevet 02/07-03 16:14 
Nu starter Tour de France snart. I den forbindelse må det være på plads med en lille konkurrence for os her på forummet. Opret dit eget cykelhold i DR Sportens Tour Manager-spil og tilmeld dig ligaen: Tour de Konsol. Password: dkf

Manager-spil
XBL Gamertag: Brummelum
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/07-03 16:22 
Sådan en tunering lavede vi også sidste år til VM i fussball. Det var ret sjovt, men vi snakker ikke om placeringerne ;)

Jeg er klar...
majjohamajjohaSkrevet 02/07-03 16:30 
Jeg kan ikke finde ligaen når jeg søger under Tour de Konsol :S
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 02/07-03 16:32, rettet 02/07-03 16:33 
Matt> kan du ikke bare tilmelde ligaen... Jeg søgte ikke, jeg trykkede bare "tilmeld liga" og så kom jeg ind uden problemer.

Hmmm er der mon nogen som IKKE har Armstrong? ;P
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/07-03 17:00 
Count me in ;)
Sælg mig en Xbox =)
KeenKeenSkrevet 02/07-03 17:33 
jeg skal da lige være med...
KeenKeenSkrevet 02/07-03 17:53 
hvordan kan det være at vi kun er tre ud af ni der vil gi' en dansk rytter en chance...?
BrummelumBrummelumSkrevet 02/07-03 18:00 
Det handler vel om at vinde derfor er der ikke plads til danskere på holdet.
XBL Gamertag: Brummelum
UnknownUnknownSkrevet 02/07-03 18:40 
Jeg er game...
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
dchangdchangSkrevet 02/07-03 18:43 
Me to. I får høvl!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/07-03 18:46 
Unknown:

En af din spillerer er udgået fra spillet, nok Epo ;)
Sælg mig en Xbox =)
SolaegSolaegSkrevet 02/07-03 18:51 
Jeg er da også klar!
UnknownUnknownSkrevet 02/07-03 19:20 
Anders_Jensen >
Unknown:

En af din spillerer er udgået fra spillet, nok Epo ;)

Tak for det...
Galdeano, så var det derfor han var i gule sidste år (EPO) :)
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
dchangdchangSkrevet 02/07-03 19:22 
Det kan måske være Rumsas. Skulle han ikke have været med?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
tastasSkrevet 02/07-03 19:26 
Det skal nok blive fun.
Team Link ready to rumble ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ckruseckruseSkrevet 03/07-03 09:30 
Jo, det er Rumsas.. det var egentlig mystisk at han kunne tale sig fra anklagerne sidste år, men det var åbenbart bare en hvid løgn, der skulle til.

Næh, sats hellere på ham der Oscar manden. ;)
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 04/07-03 10:01 
Så er Dr. Mogensen også med.

Skulle det gå helt galt med mit hold, er det jo godt jeg har lidt "medicin" med i tasken til dem. (Hvem sagde Festina??).

Beloki bliver farlig i år.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
BobbeBobbeSkrevet 04/07-03 12:25 
Team Bobbe is ready to roll
Spiller nu: Wii
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 04/07-03 13:00 
Som præmie vil jeg gerne donere et konsol spil efter eget valg. Blot at det er inde for "almindeligt" prisleje, altså ikke et stk. Steel Battalion e.l.:o).

Præmien tilfalder den, der har den højeste placering i Tour de Konsol ligaen, når sidste etape er kørt og opdateret.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/07-03 15:07 
Skal jeg ikke bare komme ind og hente det en af de kommende dage så? Jeg vinder jo alligevel.

Aj, men flot initativ må jeg sige :=)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
BrummelumBrummelumSkrevet 04/07-03 15:33 
Hvis man nu er lidt smart så laver man et rent sprinter hold til de flade etaper. Når så bjergetaper kommer sælger man alle sine sprintere (forhåbentlig med fortjeneste) og køber bjerg-/klassementryttere i stedet.

Hvis man mangler lidt inspiration til sit hold så er her en liste over toprytterne i 2003

1. (1) Simoni, 1,630 points
2. (9) Alexandre Vinokourov (Kaz), Team Telekom, 1,127
3. (2) Iban Mayo (Sp), Euskaltel-Euskadi, 1,016
4. (3) Bettini, 988
5. (3) Petacchi, 955
6. (4) Stefano Garzelli (I), Vini Caldirola, 941
7. (5) Tyler Hamilton, 924
8. (6) Frigo, 902
9. (10) Zabel, 846
10. (8) Rebellin, 768
XBL Gamertag: Brummelum
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/07-03 15:44 
Jeg endte med at have 7 millioner i overskud, men hvis det går dårligt med enkelte ryttere kan jeg vel altid skifte ud.

By the way, i får høvl!
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
BrummelumBrummelumSkrevet 04/07-03 15:59 
Du skal bare være opmærksom på at der påløber et Transfergebyr på 2% af rytterens pris hver kan du sælger nogen. Indtil i morgen er det dog gratis at lave om på sit hold.
XBL Gamertag: Brummelum
ViolatorViolatorSkrevet 04/07-03 19:16, rettet 04/07-03 19:17 
Min tagline siger vist det hele...
BrummelumBrummelumSkrevet 05/07-03 15:09 
Så er det ved at være sidste chance hvis man skal have et hold med i touren. Tilmeldingen slutter kl. 15.45 i dag.
XBL Gamertag: Brummelum
BobbeBobbeSkrevet 05/07-03 22:24 
Weee, Team Bobbe is number 2
Spiller nu: Wii
ViolatorViolatorSkrevet 05/07-03 23:17, rettet 05/07-03 23:17 
Du er faktisk nr. 1, eftersom Magnus har diskvalificeret sig selv ved at oprette to hold i samme navn...
SideshowSideshowSkrevet 05/07-03 23:30, rettet 05/07-03 23:33 
Skidt med det.

1'er holdet jeg har er et forsøg på, at holde samtlige ryttere til det pågældende terræn. Efter hver etape skifter jeg alle ryttere ud. Det koster selvfølgelig en del, men jeg er spændt på om det kan betale sig i længden. Indtil videre gik det kanon godt, men det var jo også kun prologen.

Ps: Jeg satser på at nappe et par Kildemoes cykler...
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ViolatorViolatorSkrevet 06/07-03 00:11, rettet 06/07-03 00:16 
Det jeg mente var, at du automatisk diskvalificerer dig fra præmierne ved at have oprettet to hold i samme navn. Undskyld at jeg ikke formulerede mig korrekt i første omgang...
SideshowSideshowSkrevet 06/07-03 01:15 
Jeg er udmærket godt klar over hvad du mener. Men efter den tid du har været på forummet, har man efterhånden lært, at du kun skaber negativ energi. Så jeg ser ingen grund til, at fortsætte i dine spor.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 06/07-03 01:19 
Jeg er fast besluttet på at køre med det samme hold hele touren igennem. Det med at skifte ud efter dagsform osv, minder lidt ligesom at bruge ordbog til diktat. Man får ikke det helt rigtige resultat.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KeenKeenSkrevet 06/07-03 08:13 
jeg er i det mindste ikke sidst...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/07-03 10:59 
Sideshow >
Jeg er udmærket godt klar over hvad du mener. Men efter den tid du har været på forummet, har man efterhånden lært, at du kun skaber negativ energi. Så jeg ser ingen grund til, at fortsætte i dine spor.

Hvad er den for en negativ energi du taler om? Manden skriver jo bare at du er udelukket fra evt. præmier fordi du har oprettet to hold!.

Det er åbenbart ikke gået op for dig, at du er disket, siden du "går efter et par Kildemose cykler"
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ViolatorViolatorSkrevet 06/07-03 12:24, rettet 06/07-03 12:33 
Sideshow >
Jeg er udmærket godt klar over hvad du mener. Men efter den tid du har været på forummet, har man efterhånden lært, at du kun skaber negativ energi. Så jeg ser ingen grund til, at fortsætte i dine spor.

Undskyld, men jeg prøvede bare at være venlig ved at gøre dig opmærksom på, at du ingen muligheder har for at vinde noget som helst, idet du har oprettet to hold i samme navn, hvilket DR's regelsæt forbyder...
SideshowSideshowSkrevet 06/07-03 13:13 
Chancen for at vinde præmier er stort set umulig. Der er så sindsyg mange deltagere. Tjek engang vores placeringer. Jeg har lavet to hold for at experimentere. Hvis jeg finder frem til noget der lykkes, så er jeg bedre rustet næste gang swush laver en konkurrence.

Mht. negativ energi:

Jeg har aldrig hørt dig udtale dig positivt om noget som helst. Du er ekstrem hurtig til, at slå ned på folk, hvis de har lavet en fejl.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
SideshowSideshowSkrevet 06/07-03 13:16 
Dr. Mogensen >
Det er åbenbart ikke gået op for dig, at du er disket, siden du "går efter et par Kildemose cykler"

Der er Kildemoes cykler i præmier hvert eneste år. Så jo det er gået op for mig. Mit personlige nag til Violator har intet med dette at gøre.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 06/07-03 13:25 
Sideshow >
Chancen for at vinde præmier er stort set umulig. Der er så sindsyg mange deltagere.

Er faktisk også overrasket over hvor mange der deltager.

Efter en hæderlig prolog (syntes jeg) er jeg blot nummer 33.130 i stillingen og kun nummer 19 i Tour de Konsol:o(.

Men ser nu frem til de flade etaper, hvor jeg har et par spurt-konger på holdet. Og bjergene, det bliver sku for spændende. Mon ikke man kan finde en joker eller to!
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ViolatorViolatorSkrevet 06/07-03 13:29 
Sideshow >

Der er Kildemoes cykler i præmier hvert eneste år. Så jo det er gået op for mig. Mit personlige nag til Violator har intet med dette at gøre.

"Mit personlige nag"? Ok, det er for langt ude! Men du skal da have lov til at have dine meninger...
ViolatorViolatorSkrevet 06/07-03 13:37, rettet 06/07-03 17:16 
Sideshow >

Mht. negativ energi:

Jeg har aldrig hørt dig udtale dig positivt om noget som helst. Du er ekstrem hurtig til, at slå ned på folk, hvis de har lavet en fejl.

Eksempel tak!

Edit: Og hvis du finder et, så send det venligst via en besked, det er jo trods alt et cykelemne. Resten af brugerne er nok ikke så interesserede i vores indbyrdes "stridigheder"...
ChronoChronoSkrevet 26/07-03 07:34 
Så er der kun to dage tilbage. Med lidt held så overhaler jeg alle på sidste dag og tager førstepladsen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PapandPapandSkrevet 26/07-03 12:59 
Doh! Jeg havde glemt alt om det her, og har således kørt over samtlige bjerge med en flok sprintere! Desuden har 3 af mine ryttere åbenbart været udgået længe.
Min suveræne sidsteplads er vel ganske fortjent...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SideshowSideshowSkrevet 26/07-03 18:20 
Jep. Der var et par dage jeg glemte det og så har jeg droppet det siden. Man er nødt til at følge med konstant, hvis man skal have en chance.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
BrummelumBrummelumSkrevet 26/07-03 20:48 
Det er ikke nogen imponerende liga når man kigger på snit værdi. Jeg er med i en anden liga hvor snittet er 5 mio. højere.

I må altså lige tage jer sammen til næste år. Det er lidt pinligt.
XBL Gamertag: Brummelum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig