X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monster Hunter Unite


Svar
HulleHulleSkrevet 20/06-09 18:27, rettet 20/06-09 18:29 
Så er den første anmeldelse klar hos Eurogamer.. Ikke at karakteren betyder noget for mig overhovedet, da jeg med spænding venter på mit Monster Hunter bundle fra England uanset hvad Eurogamer havde givet det af karakter (PSP 3000, spillet, taske, nøglering).

Det kunne være at scoren fik nye spillere til serien. Gerne nogen P:R'ere at spille med..

Spillet kan i øvrigt bestilles billigt på play.com.

Eurogamers anmeldelse
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 20/06-09 21:52 
Lyder som noget af en tidsrøver hvis det tager ca. 70 timer at komme til 2. rank :D

1UP gav også spillet et A så det er vist på tide jeg får prøvet Monster Hunter ;)
HulleHulleSkrevet 21/06-09 21:10 
Heh :) Ja den kan jeg godt slå.. Er over 110 timer inde, alene i Monster Hunter Freedom 2 og for kun få dage siden nået til Hunter Rank 2.

Bestemt spillet er en tivsrøver og en investering, men fortjenesten føles stor når man nedlægger et bæst man har kæmpet længe med/mod, eller finder de ting man mangler.. Det er også en af de ting Eurogamer påpeger i anmeldelsen, den følelse af tilfredsstillelse når man opnår et af sine mål i spillet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 22/06-09 12:31 
Findes eller kommer der slet ikke noget Monster Hunter til PS3 eller XBOX360?
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 06/01-10 08:48 
Nope, men der er en Wii udgave på vej. Tjek Wii forummet.

Er der ikke nogen der spiller dette spil på PSP? Nu er det blevet nemmere at spille online, da ad-hoc party er udgivet i Europa. Så har man PS3 og PSP, så kan man spille bl.a. Monster Hunter online.

Nogen der er friske?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 01/06-11 16:29 
Så afholdes der lille Gathering i København, i caféen på Mozarts Plads. Det er d. 11. juni.. Det er Caféen der er står for begivenheden.

Tjek her:
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-11 16:37 
Der er for øvrigt et Monster Hunter spil til iOS også.

http://itunes.apple.com/dk/app/monster-hunter-dynamic-hunting/id428887661?mt=8

Det er Monster Hunter Punch-Out, så det er absolut ikke et rigtigt MH spil.
HulleHulleSkrevet 03/06-11 07:59 
Ja, iOS udgivelsen ser lidt.. kedelig ud ;)

Er der slet ikke nogen fra PR der kommer ind til en kop kaffe og et spil Monster Hunter? Sumez?
Jeg har et ekstra eksemplar af spillet en kan låne, hvis der er nogen der ikke har det, men gerne vil prøve.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 03/06-11 08:21 
Jeg ville rigtig gerne dukke op! Men den 11. er jeg i Tyskland :((
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 03/06-11 11:12 
Ærgeligt du ikke kan komme.. Men god tur til Tyskland :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig