X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ARhrrr! (Augmented Reality)


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/06-09 09:28 
Det er det første jeg hører til denne nye dims fra nVidia.

ARhrrr - handheld zombie slaying
KTCKTCSkrevet 20/06-09 12:46 
Se, det er fedt. Fuck Natal og det motionværk Sony har gang i - det her er da nyskabende. Jeg har i hvert fald lyst til at spille det, selv om jeg ser det som en større problem at smartbombs kan spises ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 20/06-09 14:37 
Men det er jo egentlig ikke udpræget nyskabende. Sony har allerede gjort det med PlayStation Eye, og gør det også med den der wand-dimmer. Det kræver reelt bare et webcam og den rette software.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 20/06-09 19:56 
Forskellen for mig, er at man her bruger kameraet i telefonen som en slags kikkert. Det er da en kæmpe forskel i forhold til at stå og sprælle foran et statisk kamera, synes du ikke?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 20/06-09 22:01 
Tror han mener det med at indsætte virtuelle objekter i den virkelige verden via kamera. Eye Of Judgement, EyePet og PS3-wand tech demoen gør noget lign. Det er selvfælgeligt lidt anderledes da kameraet her både er "controlleren" og skærmen, men princippet er det samme.
HeroldHeroldSkrevet 20/06-09 22:54 
Beano er spot on. :D Jeg synes ideen bag selve spillet er rigtig god - den er innovativ... Men hele konceptet er allerede i brug, jeg har bare ikke set det så godt før.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 21/06-09 10:24 
Det med de virtuelle objekter er heller ikke det jeg er oppe at køre over. De er selvfølgelig en vigtig ingrediens, men det med at kameraet er controlleren, gør det fedt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 21/06-09 18:29 
Sony er faktisk også på vej med noget lignende til PSP.

Invizimals trailer (HD)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig