X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Antichrist - The Game?


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/06-09 11:06 
Æh, nå da. Tillad mig at være skeptisk. :)

Antichrist under udvikling til spil
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/06-09 11:30 
Me2
SumezSumezSkrevet 18/06-09 13:23 
Den hopper jeg med på. :P

Måske man burde spørge P:R til råds før man går i gang med at udvikle et nyt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/06-09 13:25 
Det skulle da umiddelbart kun være hvis man skal lave et JRPG eller en sidescrollende shooter :P Jeg tror ikke Antichrist bliver nogen af delene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/06-09 14:57 
Nej jeg synes heller ikke at Eden, som arbejdstitlen vist er, lyder som om det bliver baseret på 2D sprites :-)


Bortset fra at manden jeg hørte i radioen brugte referencen Myst, så synes jeg det lød som det værste sælger/reklamemand-søregas i lang tid.

"Ja så laver vi sådan et mareridts-agtigt puzzle spil, hvor man som spiller kommer helt ud på kanten af de menneskelige følelser" ( altså det sagde han ikke, men det var det jeg hørte :-) )
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/06-09 17:39, rettet 18/06-09 17:39 
SeventhSun>
"Ja så laver vi sådan et mareridts-agtigt puzzle spil, hvor man som spiller kommer helt ud på kanten af de menneskelige følelser"

Sån har jeg det jo hver jeg spiller Mr Pants, Lumines eller Mr Driller for den sags skyld. Der behøver Von Trier sgu ikke hive sig i pølseskindet for.

Nu ved jeg at de har flere folk der går rundt ude i filmbyen og har uddannet sig i "noget med spil" på universitet og flere af dem har hovedet så højt oppe i... skyerne, at de slet kan få luft over hvor fede de selv er... så det skal nok blive godt :)
dRxLdRxLSkrevet 19/06-09 21:43 


Mere info om Eden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 19/06-09 21:55 
Jeg kan bare ikke snuppe ham den selv glade nar til Lars von Tragisk's film... og bare tanken om et spil bygget på hans film.. ved ikke hvad der er værst, det eller en Uwe Büll marathon @@
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig