X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Roskilde festival & samkørsel?


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 15/06-09 02:40, rettet 15/06-09 02:41 
Halløj lystige playrightere. Roskilde festivallen nærmer sig, og hovedsageligt grundet en interesse i selv at slæbe tyske øl med (man er vel en fattig nærigrøv), tænkte jeg, at det kunne være nice at køre i bil derover. Umiddelbart er der dog ikke lige nogen fra min lejr, der har en sådan til rådighed.

Jeg har kigget lidt på gomore.dk, men der er ikke så mange annoncer oppe endnu, og jeg tænkte, at det vel heller ikke kunne skade at spørge herinde. Er der nogen, der skal afsted i bil, og som kunne være interesseret i at have én eller flere rejsepartnere med til at dele udgifterne?
Personligt bor jeg i Odense, men kan eventuelt også være interesseret i at stå på i Jylland (nærmere bestemt omkring Vejle).
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
solid snakesolid snakeSkrevet 15/06-09 02:57 
Der er også denne side her du kan tjekke, måske finder du noget her.

Sammenkørsel
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Krans.KKrans.KSkrevet 15/06-09 04:00 
Ja jeg har set den, men så vidt jeg forstår den, er den mere henvendt til... jah, pendlere =) Det her er jo snarere en engangsforestilling.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig