X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arnold om True Lies 2, T4 m.fl.


Svar
enfenenfenSkrevet 02/07-03 11:47 
Dette er sakset fra filmz.dk:

------------------------------
Arnold Schwarzenegger talte for nylig med Coming Soon! om sine filmprojekter i kølvandet på "Terminator 3: Rise of the Machines".

Udover sin lille rolle i "Around the World in 80 Days", som actionstjernen rejser til Berlin for at indspille i næste uge, har Arnold adskillige sequels i søgelyset.

Udover mulige fortsættelser til "Conan" og "Total Recall", er der også planer om en "True Lies II". Arnold fortæller at James Cameron havde skrevet manuskript til filmen og at en af de store scener involverede et fly - men at man efter 11. september valgte ikke at bruge scenen. Ifølge Schwarzenegger er Cameron i gang med at skrive et nyt manuskript til filmen.

Arnold fortæller også at han meget gerne vil lave en "Terminator 4" hvis hans fans vil have det: "Jeg tror at det er vigtig at man ved at jeg elsker denne figur, og at jeg vil fortsætte med at vende tilbage og vende tilbage så længe fansene kan lide at se mig vende tilbage. Jeg fungerer fuldstændigt efter hvad fansene vil have, ikke efter hvad jeg vil," udtaler den populære actionstjerne.
------------------------------
What is the Matrix?
la0sla0sSkrevet 02/07-03 12:13 
ham kan man da godt nok kalde et autonomt tænkende individ.. not

well mere arnuld mange guns.. det er sgu ok.. ens primalinstinkt skal også stimuleres lidt
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig