X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Samme profil på flere Xbox360


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/06-09 15:38 
Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber på en af jer kan besvare. Har prøvet at søge forumet omkring dette, men jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget om det.

Jeg hentede Castle Crashers på min egen xbox360. Er det muligt at logge ind med den profil der har hentet spillet, men på en anden xbox360? Så man f.eks kan hente spillet på en vens xbox360, med sin egen profil.

På forhånd tak.
3of193of19Skrevet 13/06-09 16:01 
Ja, det kan man. Gør det med min bofælle hele tiden. Vi henter spillet på den andens konsol, så kan vi begge spille dem.
(hentede spil virker på den maskine de er hentet på og på en hvilkensomhelst maskine sålænge den person der har hentet det er logget ind)
badedyrbadedyrSkrevet 13/06-09 16:06 
Her er et memorycard en lækker ting. Har min profil på et 512mb (fra ebay, Hongkong, 160 kr) så slipper man for at skulle "hente sin konto" ned på en kammerats xbox.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/06-09 16:20, rettet 13/06-09 16:21 
Jeg prøvede at oprette min account på min vens xbox360, men jeg fik bare af vide at det gamertag allerede eksisterede. Skal man oprette kontoen på en anden måde, når den allerede eksisterer i forvejen?
dRxLdRxLSkrevet 13/06-09 16:27 
Du skal vælge noget der hedder "retrieve gamertag". Skulle være til at finde i log ind menuen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 13/06-09 16:28 
Tusind tak for de hurtige svar. Jeg har vist alt jeg skal bruge nu :)
HeroldHeroldSkrevet 13/06-09 17:11 
Er der nogen måde man kan undgå downloaden på? Jeg synes det tager meget lang tid :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 13/06-09 17:21, rettet 13/06-09 17:22 
Vær bare opmærksom på at "retrieve profile" kan tage op til 20 minutter og du skal også gøre det igen på din egen maskine bagefter. Meget nemmere med et memory kort som nævnt tidligere i tråden. Bare flyt din profil til memory kortet, og så brug det i den anden konsol.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/06-09 22:50 
Netop. Det er faktisk ikke særlig smart at bruge "recover gamertag" da det de-autoriserer din egen xbox. Hvad der sker med licenser osv., har jeg ikke overblik over, men MS selv siger at man ikke skal bruge "recover.." men flytte sin profil til et memcard. Kun hvis du opgraderer til en ny konsol.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KTCKTCSkrevet 14/06-09 00:44 
Du risikerer ikke at dine licenser bare flytter sig ved "recover gamertag", men du kan sagtens miste information, som f.eks. achievements og lignende, som du har optjent mens profilen var aktiv på en anden maskine.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WikzoWikzoSkrevet 14/06-09 10:40 
Der er (var?) vist også en glitch med netop Castle Crashers, som gjorde, at hvis du spillede på en anden Xbox med dit Gamertag, kunne din progress i spillet bliver overwritten og dermed slettet. Prøv at Google det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig