X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro konsol butik åbnet i Kbh!


Svar
varmtvandvarmtvandSkrevet 11/06-09 19:42, rettet 11/06-09 21:24 
Syntes i skulle vide at københavn endelig har fået sig en fysisk butik for spil nostalgi.

Jeg har med en ven åbnet en butik med bla retro spillemaskiner (ting før playstation 1)


rubenogbobby.dk

facebook:

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=177724975076&ref=ts

Har pt åbent hver torsdag kl 11-18.
Jeg har NES, SNES, GB, GBA, n64, SM, SMD, Atari 2600, Pong og andre konsoller, maskiner og spil.
Og en gammel grillbar Neo geo mvs maskine med 1 credit for 3 kr og 2 for 5,- ;O)

Udover det har vi gamle swatch ure, lego ure, kunst, transformers, heman, wrestling figurer oma...

"Ruben og Bobby"
Jægersborggade 6 kld th
2200 KBH N

Kom endelig forbi.

Vores hjemmeside under udvikling
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/06-09 19:58 
Jungletrommerne har været igang i et stykke tid :)

Vi krydser vist alle sammen fingre for, at det bliver en succes...
AV Intelligent Terminal
varmtvandvarmtvandSkrevet 11/06-09 20:16 
hehe ja, så også forummet lige efter jeg havde postet.

LOL for en tråd
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
ElgenElgenSkrevet 11/06-09 20:27, rettet 11/06-09 20:32 
Er I også interesseret i at købe gamle konsoller, spil, controllere osv.(til gen-salg)?
Har efterhånden fået samlet mig nogle dubletter der ville være rare at komme af med };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
varmtvandvarmtvandSkrevet 11/06-09 20:32 
Det er vi. Kom indenom med dem. Giver ikke så meget kontant. men kan give noget mere hvis du for tilgodebevis til butikken.
Så kan du bytte dem til nogen andre spil.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 11/06-09 20:37 
Det lyder godt jeg har en del Saturn grej nemlig :-)
Bashful Neophyte
scavengerscavengerSkrevet 11/06-09 20:42 
neros>
Det lyder godt jeg har en del Saturn grej nemlig :-)

Neros og Elgen:
Send mig en PM med hvad I har, jeg er også altid interesseret i retro-ting. Kig på min bytteside på www.mastertronic.dk om der er noget I kunne tænke Jer at bytte med, eller foreslå en pris. Det gælder naturligvis også varmtvand og andre.
Nemo me impune lacessit
varmtvandvarmtvandSkrevet 11/06-09 20:43 
Vi kører ikke med saturn desværre. Intet CD baseret. "kun" cartridge. Måske det kommer...engang.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
nerosnerosSkrevet 11/06-09 20:48 
Ok Damn! Scavenger jeg vil prøve at lave en liste så når jeg får tid over hvad jeg egentlig har af Saturn spil, men det er ikke lige frem guf så er du advaret ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig