X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Just Cause 2


Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 08:57, rettet 09/06-09 08:59 
Var ikke imponeret af etteren men opfølgeren ser spændende ud. Specielt vild med den måde grapplinghook kan bruges på :)

Gameplay video
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-09 10:18 
*ser 5 minutter af videoen*

Hold da KÆFT, det ser lækkert ud! Jeg havde det fint med etteren, men det blev noget ensformigt efterhånden, og der var jo slet ikke samme frihed og gameplay i kampene, som vi nu kommer til at opleve i toeren.

Totalt fedt med alt det parachute jumping, og grappling hook'en kan da vist gøre Bionic Commando-hovedpersonen godt grøn i bærret.
SumezSumezSkrevet 09/06-09 11:57 
Det ser faktisk rigtig skægt ud! I hvert fald hvis man ved hvad man skal. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 20/02-10 10:04, rettet 20/02-10 10:04 
Et par nye videoer fra spillet.

Just Cause 2 skulle udkomme i slutningen af marts måned.

Just Cause 2 physics @VG247
What is the Matrix?
SonicSonicSkrevet 20/02-10 10:41 
Jesus, det ser da mega sjovt ud :) Pre-order on it's way :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
enfenenfenSkrevet 20/02-10 10:47 
Jeg ser også meget frem til 2'eren. Jeg var ret glad for 1'eren på trods af små irritationsmomenter.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 26/02-10 23:18 
Demo den 4 marts...

Eurogamer:
"35 square miles" of sandbox.

Update: Panau Island now reports that the demo will be released for PC, PS3 and Xbox 360 next Thursday, 4th March.

Original story: The forthcoming Just Cause 2 demo promises a huge sandbox of trial gameplay including pretty much all Rico's abilities and stunts."
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-10 01:01 
Har prøvet demoen og det er overraskende fedt.
Det er virkelig nogen vilde ting man kan i det.

http://www.youtube.com/watch?v=8BOtdFUDdFI
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-10 01:16 
Ud fra videoen der lader det til at køre ret meget bedre på PS3'en.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 08/03-10 11:15 
DF har sammenlignet de to demoversioner...

her
nerosnerosSkrevet 08/03-10 11:20 
Det ser jo meget sjovt ud det her spil. Har faktisk slet ikke haft det under min radar ;-)

Hvornår udkommer det?

Jeg vil købe det til min PS3.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/03-10 11:28, rettet 08/03-10 11:29 
Udkommer d. 26 marts.

Udfra demoen virker det ganske underholdende og spilområdet er enormt. Jeg vil dog lige se et par anmeldelser først for at kunne vurdere om det bliver monotont efter et par timer eller ej ;)
nerosnerosSkrevet 08/03-10 11:45 
Nåh er der en demo den må hellere komme ned så :-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 02:12 
Jeg har lidt svært ved at danne mig et indtryk af spillet. Det minder umiddelbart om en blanding af Crackdown, GTA og Far Cry 2.
Jeg har ikke prøvet 1eren dog.
Kunne dog godt lide demoen selvom der var nogle småirriterende ting men jeg elsker sådan set sandbox spil og det første jeg gjorde var da også at hijacke en helikopter og flyve så højt op jeg kunne og så springe ud i ca 2 kilometers højde(måske mere) Det var en fed ting. Prøvede også flere gange at komme ind i helikopteren under mit fald men det kan man vist ikke.

Demoen har dog alligevel gjort mig interesseret nok til at jeg nok vil købe det når det engang kommer.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-10 13:59 
Konk

Just Vind
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-10 14:40, rettet 22/03-10 14:44 
Captain N>
Jeg har lidt svært ved at danne mig et indtryk af spillet. Det minder umiddelbart om en blanding af Crackdown, GTA og Far Cry 2.

Det er ikke helt ved siden af... Der er nu ikke meget Far Cry 2 over det, udover settingen... Det er mere end blanding af inFamous og Crackdown - tilsat Bad Company 2's fremragende destruction model... Ganske underholdende indtil videre... :) Nu var jeg så også ret glad for det første spil og Just Cause 2 er noget bedre IMO...

De første anmeldelser: GameInformer (90), X360 Magazine UK (80) og Edge er bare sure igen og giver det 70.... :) SÅ deltag roligt Koas Kongens udmærket konkurrence... Hvis du virkelig tror at du kan vinde i den... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/03-10 15:02 
Syntes også der er noget Bionic Commando over det :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-10 15:29 
PalleJensen>

og Edge er bare sure igen og giver det 70.... :) SÅ deltag roligt Koas Kongens udmærket konkurrence... Hvis du virkelig tror at du kan vinde i den... ;-)


Der er så meget her jeg gerne vil kommentere... men jeg tror bare jeg vil nøjes med at spørge:

"Tror du ikke bare det er dig der ikke forstår det?" :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-10 16:36 
Jeg forstår det udmærket - jeg sætter bare ? ved, om der nogensinde er nogen, som vinder noget i dine mange konkurrencer... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/03-10 16:57, rettet 22/03-10 16:57 
Jeg vandt en Dragon Age... og helt uden bestikkelse :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-10 17:41 
PalleJensen>
Jeg forstår det udmærket - jeg sætter bare ? ved, om der nogensinde er nogen, som vinder noget i dine mange konkurrencer... ;-)


Jae, hvis du med "nogen" mener "Palle Jensen", kunne det nemt gå hen og blive selvopfyldende... :)
WehnerWehnerSkrevet 22/03-10 18:08 
Jeg er også en vinder :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PapandPapandSkrevet 22/03-10 19:08 
Samme her. Så det giver da et pænt gennemsnit blandt P:R'ere og dermed må der da bestemt være gode vinderchancer. :)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
HeroldHeroldSkrevet 22/03-10 20:36 
Palle er bare sur over at han ikke får noget.

Eller vinder i Kong Kylies konkurrencer...

BUUURN!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-10 22:28 
sjoveherold.com
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 29/03-10 10:42 
Jeg har lige spillet en lille time af det her, og det virker umiddelbart meget sjovt. Men hvor er de cutscenes dog ekstremt hæslige. De kører med ufatteligt ringe framerate, og ser ikke specielt kønne ud. Det undrer mig egentligt lidt, da selve spillet kører rigtigt flydende, og ser fantastisk ud. Hvad skete der lige med deres cutscenes? Er man mon forvænt af for meget Final Fantasy og God of War her på det sidste?

Men som sagt, ud over cutscenes virker spillet rigtigt godt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/03-10 17:05 
Ja, de er ret forfærdelige at se (og høre) på de mellemsekvenser. I det hele taget er det vist bedst man bare ignorerer historien og stemmeskuespillet og fokuserer på gameplay'et, som bestemt er underholdende.
(...)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/07-12 18:48, rettet 24/07-12 18:49 
Jeg er blevet ret hooked på det her spil. Har spillet knap 70 timer og har lidt over 50% completion indtil videre.

Inddelingen af områder, hvor man kan få 100%, gør det åndssvagt vanedannende. Save game -systemet er dog, efter min mening, ret så retarderet, og pengene, man tjener, kan ikke bruges til en skid. Desuden lugter omgivelserne kraftigt af copy-paste, når man først har spillet et stykke tid. Men jeg er imponeret over programmeringen. Der er masser af bugs, men det er for det meste kun af den slags, man kan grine af. Man kan virkelig godt se, at de har brugt det mest af krudtet på at gøre gameplay'et solidt. Det kører også fantastisk på min oldsag af en PC. Der er masser og masser af texture pop-ups, men de har gjort det virkelig godt med at jævne overgangene, så jeg lægger stort set aldrig mærke til det.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 24/07-12 19:03 
Tak for at minde mig om det her spil, med al den ros Yahtzee giver det, har jeg længe overvejet et køb...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 25/07-12 13:53 
Jeg var også godt underholdt af det. Især eksplosionerne bliver aldrig trættende.

Gennemførte singleplayerdelen, og brugte også meget tid på at finde opgraderinger samt få overtaget diverse strongholds, byer m.m.

Spillet kan fås for lige over 100,- flere steder. Absolut pengene værd.
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/07-12 17:59 
Jeg gav mindre end 100,- En 70-80 stykker, hvis jeg ikke husker helt forkert :)
AV Intelligent Terminal
dpldplSkrevet 25/07-12 21:52 
Vis man har en god PC er PC version værd kigge efter, da der er en multiplayer mod på vej. (Og spillet kan ofte findes til 5 euro).

Youtube af den MP mod
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/07-12 12:27, rettet 28/07-12 12:48 
Kan det virkelig passe, at de penge, man tjener i spillet, er stort set værdiløse? Jeg har aldrig haft brug for at købe våben, og de fartøjer, man kan købe, er ikke specielt imponerende i forhold til dem, man nemt kan hugge fra militæret. Jeg savner virkelig noget stort og brugbart at bruge mine penge på :/
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig