X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FUEL


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-09 08:36 
Jeg fik en hjerneblødning i lørdags da jeg så FUEL på hylden i gamestop.

Jeg syntes at trailerne har været fede, med interessant åbent gameplay.

Jeg er begyndt at holde op med at læse anmeldelse og for meget info om diverse spil. For jeg er lidt træt af, at man allerede ved stort set alt om spillene før man overhovedet spiller dem, pga anmeldelser og trailere som afslører alle de skills man får i løbet af spillet, historien, gameplay, så der ikke rigtigt er noget tilbage at opdage selv når man spiller (f.eks bionic commando, infamous, prototype osv). Men man bliver jo nødt til at læse anmeldelse for at blive klogere på om et spil er noget for en. Så det er lidt et mærkeligt problem syntes jeg.

Derfor købte jeg bare FUEL uden at kende ret meget til det.

For at gøre en lang historie kort. Så er fuel ikke noget godt spil, men mest pga grafik og lyd, da gameplayet egentligt er ok. Men grafik og lyd ødelægger atmosfæren for mig, så det røg tilbage til butikken igen.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 08:46, rettet 09/06-09 08:50 
Ja man skal ikke lade ens spilsmag blive dikteret af anmeldelser - men nu altid en god ide lige at skimte en overall rating på MetaCritic eller GameRankings alligevel :)

Og lige med bilspil er der næppe de store spoilers i anmeldelser - så er det ihvertfald en helt anden type spoilers der tales om ;)

FUEL
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-09 09:21 
LOL!
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/06-09 09:37 
Darknon>
Så er fuel ikke noget godt spil, men mest pga grafik og lyd, da gameplayet egentligt er ok. Men grafik og lyd ødelægger atmosfæren for mig, så det røg tilbage til butikken igen.

Okay, for mig er det lige præcis modsat... Synes grafikken var fed og lækkert som vejret ændrer sig alt efter hvor man er i den kæmpe spilverden... Jeg synes bare det var kedeligt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-09 11:14, rettet 09/06-09 11:22 
Der er ingen tvivl om at det er fedt med dynamisk vejr, og en kæmpe verden som kan køre rundt i som man vil. Det er bare svært at gå ned i grafik når man kommer fra Dirt og Grid og Burnout syntes jeg.

Og så syntes jeg at lyden var en katastrofe. Der var 1 lyd som gik igen konstant, og det er den lyd når bilen lander på jorden efter et hop eller et bump, og det var til at blive sindsyg af.

EDIT: Nåh ja, og så kunne jeg ikke lige overskue at hans tøj ikke blafrede i vinden når man tæsker ned af en bakke med 300kmt. Jeg mener, det er next-gen, come on! Det ødelægger immersion når sådan nogle ting ikke er på plads.
Men jeg bliver sgu også mere og mere kritisk efterhånden.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 17/06-09 19:53 
Jeg har lige set GT's video review af spillet. Nu har jeg ikke selv prøvet det, men det ligner godt nok noget af det ringeste bilspil jeg længe har set. Det koncept er da godt nok faldet til jorden med et brag! Hvad skete der lige for Codemasters med den her titel?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/06-09 20:15 
Nu er det ikke Codemasters der har lavet spillet... De plejer jo at vide hvad de gør i denne genre. Franske ASOBO har udviklet, Codemasters udgiver.

Jeg synes FUEL er moderat underholdende, men bestemt ikke noget specielt... Den enorme verden er imponerende, men selve gameplayet er noget søvndyssende.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 17/06-09 20:33 
ASOBO! Ok så kan jeg nu bedre forstå det.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/06-09 22:07 
Jeg fik lige prøvet det ganske kort for en uges tid siden, og det minder mig en del om MotorStorm. I hvert fald ikke noget jeg vil give fuld pris for, men måske lidt hygge-ræs, når det ryger ned under 100,-... vi får se.
nerosnerosSkrevet 18/06-09 09:53 
Tror Motorstorm er 1000 gange bedre en det der crap det er jo også til PS3 ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/06-09 09:57, rettet 18/06-09 09:58 
Ligesom FUEL er til PS3...

Motorstorm er også en lunken omgang, men ja - det er bedre end FUEL... Måske ikke lige 1000 gange... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/06-09 10:03, rettet 18/06-09 10:03 
Det eneste de to spil har til fælles er at de er offroad racers. Den store forskel er fun-faktoren som helt mangler i FUEL efter hvad jeg har læst i anmeldelser og hørt rundt omkring. Handling skulle også være ret ringe i FUEL.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/06-09 10:54 
Og med "handling" mener du "styring" og ikke "plot"... ellers er du godt nok mærkelig, hvis du vil have historie i dine bilspil :-D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/06-09 11:01 
Tror han mener styring - Klaus er bare international gamer-smart... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 18/06-09 11:08 
He he he... ja jeg mener selvfølgeligt styring ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/06-09 16:35, rettet 18/06-09 16:41 
Ifølge Eurogamer, lader det til, at det også her er 360 versionen man bør gå efter... Hvis man altså overhovedet bør gå efter FUEL...

"While both appear to be rendering true 720p (albeit with an unwelcome blur filter that we assume is there to mask the lack of anti-aliasing on both platforms), the Xbox 360 game feels smoother, with more responsive controls, only dipping below 30FPS when a lot of alpha effects are in play (for example, with the stormy weather). Both games lack v-sync, and the resultant tearing is much more apparent on PS3, making it look slightly rougher compared to the 360 code.

So w
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 18/06-09 17:44, rettet 18/06-09 17:45 
PalleJensen>
Ligesom FUEL er til PS3...

Motorstorm er også en lunken omgang, men ja - det er bedre end FUEL... Måske ikke lige 1000 gange... ;-)

Det er gas! Jeg ved skam godt det er multiplatform :-) Som Beano siger tror jeg fun factoren er lidt højere i Motorstorm. Men en ting er sikkert jeg køber ihvertfald ikke FUEL.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig