X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kig


Svar
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/07-03 00:50, rettet 02/07-03 18:09 
øhh... jeg er ved at lave en halo side...og har nu lavet en MEGET grim lille side(den bliver mere html'et)...Skal bare lige høre om der kommer noget i browseren på dette link

SIDEN
soon the world will be one big computer
jaesjaesSkrevet 02/07-03 00:52 
Det gør der. Men det kan du jo sagtens teste selv :)
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/07-03 00:58, rettet 02/07-03 00:58 
jaes >
det kan du jo sagtens teste selv :)

Ikke helt. siden skal kunne virke på pc'er, skal bare lige se om den gør det, da næsten alle har pc, .Er nemlig lavet i et mac program! Gider nemlig ikke at lave en masse, hvis det kun virker i min browser :)
soon the world will be one big computer
jaesjaesSkrevet 02/07-03 01:11 
Jeg kan så oplyse, at jeg bruger IE 6.0 og pc :)

Den virkede lidt langsom dog, men det kan jo være periodisk...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/07-03 01:15 
Hmm - du har en .mac-konto, men du bruger den ikke som din email?

Hvilket program er det lige du laver det i, det er vel bare de templates man kan vælge sig frem til online på .mac, ikke?
(eller kan man programmere i HTML til de sider, og i så fald hvordan?)

Men .mac sider virker i "alle" browsere - så bare kom igang!
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/07-03 01:26, rettet 02/07-03 01:29 
Du sikkert ret. Jeg ville bare være sikker for min egen browser kan ikke finde ud af at køre mange pc sider!
Men det er også fordi at jeg ikke skal lave siden i deres eget mac glade design, men uploade hjemmelavede html sider(har lige lært lidt html)...men så
må jeg vel bare spørge om i kan se noget til den tid!
soon the world will be one big computer
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/07-03 01:57 
Jeg er ikke sikker på du KAN uploade HTML-filer til en .mac-konto, men du må gerne rette mig hvis jeg tager fejl.

Hvis du kun kører IE på din Mac, vil jeg råde dig til at hente to andre browsere (Safari og Mozilla), der både er bedre og hurtigere - og så vil de stadig blive opdateret i fremtiden (MS har for nogle uder siden udsendt den sidste opdatering til IE)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/07-03 02:31 
MIKA-L >
Jeg er ikke sikker på du KAN uploade HTML-filer til en .mac-konto, men du må gerne rette mig hvis jeg tager fejl

og det gør jeg så. Det kan man godt, det står på homepage siden! ::)

Og jeg har lige downloadet mozzila!
Den browser jeg har nu "camino" er vildt hurtig men eks. kommer der en uendelig liste i et emne her på p:r i stedet for at man kan skifte side!

mika-l hvis du ved noget om mac, kender du så et godt og ikke for svært html tool/edit program, jeg er selv startet med "TACO HTML EDIT" men fatter hat af meget af det.
soon the world will be one big computer
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/07-03 02:39 
Mozilla er fantastisk hurtigt, og jeg har endnu ikke fundet en side den ikke kunne vise. Men safari er jo Apples egen, og har dejligt mange funktioner du nok vil blive glad for i det daglige.

Gå til nedenstående link, og søg på HTML (øverst til højre), for en liste over gratis værktøjer.

Hvis du ikke ved noget om HTML i forvejen, vil jeg nok råde dig til at starte med at låne en bog om enmet....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 02/07-03 02:45, rettet 02/07-03 03:04 
Jeg ved en smule om men mest basis ting, har lært det fra en kender. tænkte bare et program til at supplere det. Men ok jeg studerer lidt videre før jeg begynder på siden!
EDIT: mig sove
soon the world will be one big computer
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig