X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live rules...not!


Svar
RebelheartRebelheartSkrevet 01/07-03 23:00 
Nu er jeg godt nok ved at være ret træt af Xbox Live. Hver gang jeg vil spille lidt RTCW, skal jeg bruge meget tid på at finde en ordentlig server at forbinde til. De fleste servere har rød eller gul farve, dvs de lagger. Kun et fåtal af dem er grønne = god forbindelse. De servere hvor forbindelsen er god, er for det meste sat til max. 6 spillere. Hvor fedt er det lige?
For at det ikke skal være løgn, så når man endelig har fået forbindelse til en god server, så bliver man banned fra den inden, man er kommet igang med at spille. Man trykker så på A knappen og 90% af gangene, får man sort skærm og man er nødt til at genstarte Xboxen. Suk!
Microsoft og/eller spiludgiverne må til at tage sig sammen og få stillet nogle dedikerede servere til rådighed for spil som RTCW. Hvis ikke så er jeg bange for, at Xbox Live stille og roligt dør ud. Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at forlænge mit abbonement, hvis ikke jeg snart ser nogle forbedringer.
I sådan en situation er jeg glad for, at jeg har mulighed for at spille en god omgang lagfri DoD på min computer, hvor der tit er op til 30 spillere ialt på serveren. Dét er onlinespil, når det er bedst!
RaGeRaGeSkrevet 01/07-03 23:36, rettet 01/07-03 23:41 
Jeg har sagt det så mange gange før, XBL har brug for dedikerede server elllers er jeg også en af dem, som ikke forlænger abonomentet. SEGA er virkelig de eneste, som har leveret en ordentlig online service indtil videre for deres geniale konsol Dreamcast, så andre firmaer burde tage et par timers undervisning hos dem - jeg laggede ikke engang så slemt med mit 33,6 k modem under DC æraen som nu med bredbånd og XBL.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 01:12 
Ja tak; Dedikerede spil-servere til Xbox Live, eller jeg "nøjes" med Halo over XBConnect - som jeg bruger mere, end Xbox Live alligevel.

Sony har dedikerede spil-servere, så hvad om MS fik fingeren ud, og kom i gang osse.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 02/07-03 06:16, rettet 02/07-03 06:17 
Der er altså dedikerede servere på xbl. Jugo og Count Zero er 2 servere som jeg anvender tit. Begge er 16 player servere, og det er 100% lag frit
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 02/07-03 08:54 
Jeg har så næsten aldrig haft problemer med at finde en god server. Jeg kan endda for det meste finde den bane og den mode, jeg gerne vil spille på en god server. Dog har jeg ikke spillet så meget live, men som sagt har det kørt fint her.
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 09:24, rettet 02/07-03 09:26 
Paasch >
Der er altså dedikerede servere på xbl. Jugo og Count Zero er 2 servere som jeg anvender tit. Begge er 16 player servere, og det er 100% lag frit

Der er jo kun 4-5 virkelige gode server på RTCW (dem du nævner er ikke engang stillet til rådighed af M$) og så er de for det meste optaget - hvor fedt er det? Det er desuden hellere ikke server som er oppe at køre hele tiden, så man bliver nød til at tilpasse sig deres tid.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/07-03 12:15 
Det har jeg ekstremt svært ved at tro rebelheart.... Jeg har fundet ud af at jeg kun sidder på 128/128 Og 60& af alle servere jeg ser i RtCW er grønne:/

.... Som Redsack siger så er Jugo serveren hamrende god, og der er en masse andre gode døgnet rundt!

Den lag du beskriver har jeg svært ved at tro er XBLs skyld eller RtCWs... Er du sikker på du ikke sidder og downloader en masse ting samtidig på kazaa, eller en anden computer bliver brugt til at uploade/downloader der deler din forbindelse?

Og ang. Deticated servers... Hvis nu MS stillede, 20 servere ud til de knap 20 Live spil der er ude nu med T3 forbindelse og folk til at overvåge dem, ændre på indstillinger etc, så ville det komme til at koste meget....... Underskudet for Xbox og XBL er allerede enormt! Alle de mange penge der gik ind for at lave servicen og alt det download content og alt det der kommer som live aware(folk kan invite dig når du er offline på xboxen) og alt det med at st stats fra messenger!

... Hvis man gerne vil have deticated servers og free service skal man hoppe på PS2 vognen! Hell... I socom er der både rankings og clan options og det koster intet udover netværksadapteren! Og alle servere er hosted..
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 12:28 
Paasch >
Der er altså dedikerede servere på xbl. Jugo og Count Zero er 2 servere som jeg anvender tit. Begge er 16 player servere, og det er 100% lag frit

Det er bare folk som sætter deres Xbox op, som dedikerede servere; Det kan alle jo bare gøre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 12:41 
Gad iøvrigt vide, hvad MS har tænkt sig at gøre, mht. True Fantasy Online?

Jeg nægter at tro, at de kan være så dumme, at de ikke sætter rigtige dedikerede servere op til det spil; Servere som MS kan overvåge, og sørger for kører som de skal.

Selve spillet er vel styret et eller andet sted fra, og kan derfor ikke bare hostes fra en eller andens Xbox? Eller....det kan det måske godt, men det er vel ikke det som er meningen med sådan et kæmpe online rolle/fantasy spil? Med sådan et spil, skal man vel ikke være afhængig af om man kan koble på, et eller andet sted, og så bare krydse fingre for at man finder en Xbox gamer, med en god forbindelse?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/07-03 14:54, rettet 02/07-03 14:55 
Jeg synes lige at man skal tænke på, at når man bruger Live herjemme, så hacker man sig i realiteten ind på netværk, der ikke er lavet til danskere.
Så det der med at det skulle blive en fiasko tror jeg ikke på.
Det kan jo ikke dø før det er begyndt?

Jeg ved ikke præcist hvad M$ gør når de bringer Live til landet, men jeg kan da ikke forestille mig, at de ikke på én eller anden måde optimere forbindelsesmulighederne for brugerne.

Det er da trist hvis der er nogen der oplever lag, men jeg har ikke indtrykket af at det er et problem for ret mange.
Og i det lys, synes jeg da at det er fantastisk, at Live kan fungere med så stor succes som peer-to-peer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
enfenenfenSkrevet 02/07-03 14:59 
Okotta >
Gad iøvrigt vide, hvad MS har tænkt sig at gøre, mht. True Fantasy Online?

Jeg nægter at tro, at de kan være så dumme, at de ikke sætter rigtige dedikerede servere op til det spil; Servere som MS kan overvåge, og sørger for kører som de skal.

Selve spillet er vel styret et eller andet sted fra, og kan derfor ikke bare hostes fra en eller andens Xbox? Eller....det kan det måske godt, men det er vel ikke det som er meningen med sådan et kæmpe online rolle/fantasy spil? Med sådan et spil, skal man vel ikke være afhængig af om man kan koble på, et eller andet sted, og så bare krydse fingre for at man finder en Xbox gamer, med en god forbindelse?

Det er så vidt jeg ved Sega selv, som har opsat servere til Fantasy Online og det er også derfor, at brugere skal betale for at spille.
What is the Matrix?
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 15:22, rettet 02/07-03 15:28 

Det er da trist hvis der er nogen der oplever lag, men jeg har ikke indtrykket af at det er et problem for ret mange.
Og i det lys, synes jeg da at det er fantastisk, at Live kan fungere med så stor succes som peer-to-peer.


Peer-to-peer sux! Jeg vil fandme kunne joine en server hurtigt uden at skulle bekymrer mig for, at det lagger eller der max kun kan være op til 6 spiller uden lag (det kalder de dedikeret, lol) selvom spillet understøtter op til 16. På Dreamcasten (Unreal) valgte man bare en server og gik i gang med at spille uden bekymringerne for, at man ville lagge ud det næste sekund. Med dedikeret server ville spil som UC have mere servere oppe end de 20-30 indtil videre, som er fuldsændig til grin! Quickmatch funtionen duer hellere ikke, da man for det meste bliver smidt på en enormt laggy server. Hvis det hele tiden er netværkskoden der er afhængig ang. lag eller ikke, så burde M$ fandme kræve en fornutig udviklet netværkskode fra udviklernes side.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
jaesjaesSkrevet 02/07-03 15:32, rettet 02/07-03 15:49 
Ang. netværkskode, så er der meget snak på det off. forum om, at Xboxens ydeevne er en ligeså stor del af problemet, da det kræver mange resourcer af CPU og RAM (specielt af hosten), at køre netværksspil.
Hvis det er rigtigt, er dedikerede servere ekstra vigtigt, da en god netværkskoden også vil kunne give lag.

Lige et spørgsmål:
I PC-versionen af RTCW, spiller man der på dedikerede servere?

EDIT: Doh, ja det kan man selvfølgelig :)
Men jeg tænkte også lidt på, om der i selve spillet er mulighed for peer-2-peer, og om hvordan det i såfald kører. Anyone?
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 15:38 
Virkeligt tæt på, at jeg skifter over til Sony's online service, hvis M$ ikke snart tager sig sammen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 02/07-03 15:38 
Valkyrie >
Det har jeg ekstremt svært ved at tro rebelheart.... Jeg har fundet ud af at jeg kun sidder på 128/128 Og 60& af alle servere jeg ser i RtCW er grønne:/

Jeg sidder på en 256/128 forbindelse og max. 20% af serverne er grønne og de er for det meste sat til max. 6 spillere. Det gider jeg sgu ikke.

Valkyrie >
.... Som Redsack siger så er Jugo serveren hamrende god, og der er en masse andre gode døgnet rundt!

Det er bare synd så, at de nævnte servere aldrig er til rådighed, når jeg er på!

Valkyrie >
Den lag du beskriver har jeg svært ved at tro er XBLs skyld eller RtCWs... Er du sikker på du ikke sidder og downloader en masse ting samtidig på kazaa, eller en anden computer bliver brugt til at uploade/downloader der deler din forbindelse?

Jeg forbinder min Xbox direkte til mit ADSL modem, så det *er* Live eller RTCW's netkode, som har skylden.
APHAPHSkrevet 02/07-03 15:42, rettet 02/07-03 15:43 
Okotta >
Paasch >
Der er altså dedikerede servere på xbl. Jugo og Count Zero er 2 servere som jeg anvender tit. Begge er 16 player servere, og det er 100% lag frit

Det er bare folk som sætter deres Xbox op, som dedikerede servere; Det kan alle jo bare gøre.




Forskellen er bare at disse servere altid er aktive.

Jugo er en opjective server hvor der bliver spillet BI, Assault og ice (10MBit)

Cz er stopwatch ABBA, hvor alle baner er tilgænglig
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 15:48 
RaGe >
Peer-to-peer sux! Jeg vil fandme kunne joine en server hurtigt uden at skulle bekymrer mig for, at det lagger eller der max kun kan være op til 6 spiller uden lag (det kalder de dedikeret, lol)

Jeg er enig. Det er den måde MS forsøger at sælge ordet "dedicated server" på, som får mig til at grine.

Der er INGEN Microsoft dedikerede Xbox Live servere, som man kan logge sig på, og så bare spille derudaf på, og det er det som bekymrer mig. Altså...personligt kan jeg da godt være ligeglad; Jeg kan bare hoste, og så spille lagfrit når folk hopper på, og samtidigt nyde at mine medspillere osse spiller lagfrit, pga. min hurtige upstream.

MEN...og det er et stort men : Hvorfor skal alle andre spillere (mig selv inkl.) egentligt være afhængig af hvor hurtige andre spilleres forbindelse er, førend man kan spille online? MS sku' få fingeren ud, og så banke nogle RIGTIGE dedikerede servere op, som alle kan logge sig på, og spille lagfrit på.

For at jeg kan være sikker på at jeg kan spille XBL lagfrit, så skal jeg ha' en hurtigere upstream, og det skal jeg betale extra for, til TDC = En extra udgift til mig. Det er jeg ikke sikker på, at jeg gider blive ved med.

Sætter MS rigtige dedikerede spil servere op - li'som Sony - så vil jeg sikkert forlænge mit XBL abonnement, næste år.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 02/07-03 15:53 
Okotta >
MEN...og det er et stort men : Hvorfor skal alle andre spillere (mig selv inkl.) egentligt være afhængig af hvor hurtige andre spilleres forbindelse er, førend man kan spille online?

Præcis, de skriver at man skal have "bredbånd", men "glemmer" at skrive, at man bør have "totalt-turbo-bredbånd" :/
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 15:55 
Synes der er lige lovligt mange der whiner. Som SeventhSun ganske rigtigt siger. Det er jo rigtigt vi hacker os ind på et netværk, og hvis i oplever lag hos jer, ta' en kiks og tør øjnene, og hop hen på sonys servere hvor folk med 56k kan joine! Jeg har 256/256 og oplever sjældent lag. Så dagens vise ord er: ta' en kiks og tør øjnene!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 15:59, rettet 02/07-03 16:02 
Der er sgu da ingen som hacker sig ind på et netværk; Vi spiller XBL på samme måde, som alle andre gør det.

Og da der ingen rigtige dedikerede MS servere er, som man kan logge sig på, så er det bare en omgang peer-to-peer gaming man kører = Man hacker sig ikke ind på nogetsomhelst.

What you see is what you get. Uanset hvor du sidder henne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SaturinoXSaturinoXSkrevet 02/07-03 15:59 
MajorP, det der er da latterligt, du prøver at gøre som om, der ikk er lagg, men kender mange som har solgt deres XBL, account, pga. det lagg, det MÅ simpelt hent ikk være, man betaler jo for det, !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 16:11 
SanturinoX->Hvad f***** snakker du om? Så må folk få sig en stabil forbindelse. Kan godt se jeg ændrer lag situationen ved at sige, at jeg ikke har lag, dejligt med det synspunkt du har på det!! Jeg oplever ingen lag, jeg har en PC stående med messenger og spiller XBL på en 256/256 linie, der er ingen lag. Brug TDC, ændrer måske noget!?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 16:19, rettet 02/07-03 16:23 
Ok, men nu spiller du også næsten kun MM3 og MotoGP som er ret godt programmeret til XBL. Prøv evt. RTCW og se hvor irriterende et problem det er. Du kan beskytte XBL så meget som du vil, men tænk engang at jeg havde en bedre oplevelse med mit 33,6 k modem på Dreamcasten pga. at der var stillet dedikeret server til rådighed.

Og virkeligt for dårligt, at folk der i FPS på XBL har fordel ved at hoste, da de undgår lag og delay - det burde være ens for alle!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 02/07-03 16:22 
MajorP >
Jeg har 256/256 og oplever sjældent lag. Så dagens vise ord er: ta' en kiks og tør øjnene!

At du kan leve med at spille RTCW med max. 5 andre spillere, er jo heldigt for dig. Vi andre gider bare ikke.
Prøv at søge efter servere som kan håndtere op til de 16 spillere uden lag, før du udtaler dig næste gang!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/07-03 16:28 
RaGe >
Virkeligt tæt på, at jeg skifter over til Sony's online service, hvis M$ ikke snart tager sig sammen.

Held og lykke med at spille SOCOM og ikke en skid andet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 16:40, rettet 02/07-03 16:40 
Der skal nok komme nogle fede spil og desuden så får man muligheden for, at få et ordentligt fodboldspil online, hvis EA holder hvad de lover med næste FIFA udgave.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 16:40 
RaGe->
1. Spiller ikke meget MotoGP mere, da det er programmeret elendigt.
2. Spiller Midtown Madness 3, MechAssault, Ghost Recon, NFL fever 2003, Unreal Championship og andre spil der kommer til.

Rebelheart->
Nice, vidste ikke jeg havde RTCW. Kom igen!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 16:43, rettet 02/07-03 16:45 
Du spiller i hvert fald næsten aldrig UC! Unreal Championship er forresten det eneste FPS spil der fungerer nogenlunde ordentligt efter patchen. Men det kan sgu ikke være rigtig, at der skal en patch til at fikse XBL spillene hele tiden, det er også et krav M$ burde forlange af udviklerne.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 16:56 
RaGe >
Du spiller i hvert fald næsten aldrig UC!


[sarkasme]øv, troede lige... Man spiller da UC Live, ved at gå online ik'?[/sarkasme] Du har simpelthen døgovervågning over mig, og kan fastslå jeg ikke spiller UC? Kunne det være sket at jeg har været på uden du så det? - Det har det nok!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 17:04, rettet 02/07-03 17:06 
Ikke døgnovervågning, men ved, at jeg kun har set dig en enkelt gang på UC - lad os hellere lade det ligge og komme tilbage til emnet, da det bare ender med emnet kommer på et sidespor.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RebelheartRebelheartSkrevet 02/07-03 17:07 
MajorP >
Rebelheart->
Nice, vidste ikke jeg havde RTCW. Kom igen!

Så køb det dog og prøv det online, inden du udtaler dig næste gang. Suk!
Mine oplevelser med Xbox Live omhandler onlineproblemer i forbindelse med RTCW. Det burde også fremgå af mit første indlæg.
Kom igen når du har prøvet at spille RTCW på Xbox Live!
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 17:09 
Hva' med nej?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
JinkJinkSkrevet 02/07-03 17:12, rettet 02/07-03 17:22 
Synes sq også det er for dårligt. MS lovede os at vi ville få dediceret servere og lagfree spil. Det holdt de også i starten og havde sat servere op i UC. Men efter et stykke tid, når de fleste havde købt XBL fjernede de dem igen. Det er virkelig at røvrende os!

Seventhsun: Det med hackning osv. holder ikke. Jeg har tit fået af vide at netop min server var god af folk som har XBL fra de "rigtige" lande, som normalt også oplever lag på andre servere.

Lidt enig med Rage MajorP! Har aldrig set dig spille UC og jeg har trosalt været meget på.

Til Valkyrie: 60% af serverne er grønne hos dig!!!? Hos mig er der højst 20% og jeg har 512/512. Dog er det ikke så stort et problem for mig, da jeg heller ikke oplever lag på de gule servere.

Dog vil jeg sige at jeg er tilfreds med XBL og synes at det er godt, men det er bare dårligt de ikke kan holde det de lover.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/07-03 17:26 
Papa >
Seventhsun: Det med hackning osv. holder ikke. Jeg har tit fået af vide at netop min server var god af folk som har XBL fra de "rigtige" lande, som normalt også oplever lag på andre servere.

Hvad snakker du om?
Selvfølgelig er det ikke reelt hackeri - men det er et faktum at Live ikke er "udkommet" og dermed ikke understøttet af M$ i Danmark.
Har du god forbindelse? Tillykke med det, det beviser jo netop at det sagtens kan fungere!

Prøv at se på forummerne på xbox.com - det er ikke mange tråde der handler om lag.
Tro mig, hvis det var et udbredt problem, så ville de boards være verdens største flamewar.
Bare se på hvordan det så ud inden patchen kom til Ghost Recon.

Det er muligt at rtcw lagger meget mere end andre spil, men det kan da ikke være M$' problem?
Jeg ved 100% sikkert at udviklerne kan få rigtig meget hjælp af M$. Jeg ved også at der er mange nye spil, der simpelthen har fået netkoden fra MotoGP fordi den er så god.

Det er som om I vil have at det skal være lissom med CS e.l.
med dedikerede servere.
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvordan det fungerer.
Jeg kan ikke se hvilken forskel det skulle gøre, i de spil jeg spiller.
Så længe der er spil tilgængelige, og de kører uden problemer for rigtig mange mennesker tilsyneladende, så synes jeg det er fint nok.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 17:42, rettet 02/07-03 17:46 
Det kører jo for det meste ikke problemfrit i XBL spil (specielt FPS). Det der er træls med peer-to-peer er, at ham der hoster altid vil have fordel i diverse spil, da man undgår lag og delay på den måde. Det skal sgu være ens for alle, så man ikke skal sidde og klage over lag problemer hele tiden.

Desuden, så snakker folk utrolig meget om lag ang. RTCW på M$ officielle XBL board. Du er åbenbart en af de kunder der ingen krav stiller? Uanset hvad du siger, så ville dedikerede servere være den bedste løsning for alle og specielt i spil som har mange clans kørende.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 02/07-03 18:02 
MajorP >
1. Spiller ikke meget MotoGP mere, da det er programmeret elendigt.

Nu stopper du sgu; Moto GP er OM NOGEN det spil, som har den bedste netværkskode, af alle XBL spillene.

Det spil, kører bare som en drøm over XBL; Hvadenten man joiner en server, eller selv hoster, så kører det bare som det skal. Kudos til Climax, for en netkode som virker; Det ku' RTCW folkene lære MEGET af.

Hvis du vil se kikset programmeret spil, så ta' et kig på Ghost Recon; Utallige gange er spillet bare gået ned, når jeg klikker ind på en lobby, hvor folk venter på at gå igang.

Læs evt. lidt her, om bl.a Ghost Recon :

http://www.ugvxfaq.pwp.blueyonder.co.uk/livefaq.htm
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 18:07, rettet 02/07-03 18:07 
MajorP ved åbenbart ikke hvad han snakker om, siden han siger MotoGP er elendig programmeret - haha! (selten so gelacht!) Kan tydelig huske, at jeg kunne hoste op til 13 spiller med min gamle sølle 256/64 webspeed forbindelse den gang uden lag.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JinkJinkSkrevet 02/07-03 18:09, rettet 02/07-03 18:25 
Til seventhsun:

Ja, det fungere nemlig i Danmark helt fint og du skal nok ikke forvente at det bliver bedre når det officielt udkommer i Danmark.

Det er da MS' problem. Det var jo dem der lovede os lagfree spil, ikke udviklerne.

Dem jeg spiller UC med fra de "rigtige" lande har da problemer med lag ved jeg.

Fandt også nogle links på at der er lag:

http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=3387332

http://ina-community.com/forums/showthread.php?s=560026cf55de081e3581ba3822adb08b&threadid=298615&highlight=lag
RaGeRaGeSkrevet 02/07-03 18:41, rettet 02/07-03 18:45 
Ren reklamationsfup! Kan tydelig huske dem og fra den ene dag til den anden var de forsvundet. M$ mente, at der var tid til peer-to-peer da der var nok spiller på UC - klamt! De burde informere folk om, at det er peer-to-peer de tilbyder på XBL altså lag og host-advantage og få private dedikerede servere.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 19:04 
Ja, og røv mange kan ikke se og høre hinanden i MotoGP? Midtown Madness 3 er den mest sublime netværkskode. Og Okotta din mærkelige fætter, køl ned!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/07-03 21:16 
Ja, 50-60% af alle servere i RtCW er grønne hos mig.... Jeg kan spille et 16 player spil uden at mærke at jeg spiller online, hvis jeg spiller på en deticated server som Jugo..... Folk kan jo godt bare sætte deres Xbox til at lave deticated servers og de ikke kan være med!

Men husk! Rom blev ikke bygget på endag....

..... Som sagt af en anden kræver det af serverhosten at have en masse CPU, Ram og MHz at ramle rundt med.... Det har Xboxen ikke, men den gør det meget bedre end en 733 MHz PC med 60 MB ville gøre! Fra det punkt er det godt optimeret..... Vær også opmærksom på at der kommer meget lag når alle har voice.... Det her er en meget lille feature på PC, og når alle har det på Xbox og taler løs er der mange pakker der skal rundt...

MS havde en masse deticated servers ved launch... Kan i ikke huske at allle var så sure at MS serverne i UC havde Auto aim?....

Hvis man skal klage over Xbox live, så vil jeg mene at det der er at klage over er softwaren.... RtCW, UC, MA, GR og SOF2 har alle PC kopier med bedre grafik og flere spillere + mods!

Xboxen er ved at være gammel, så hurtig som teknologien kommer! Så vidt jeg ved arbejder MS på at få det til at fungere med PC engang i fremtiden....

En anden ting man burde huske på at bare fordi du tager din pænt stærke PC, vil du ikke kunne trække 20 spillere i divs PCspil.... også selvom den var deticated! Alle de store servere til BF1942, RtCW ovs der understøtter 32 og 64 spillere kommer fra enorme gaming sites.... Som Boomtown og Jubii der har massere af servere med T3 forbindelser også videre... Det er jo klart dette ikke er på Xbox! Sammenlign PC userbasen med Xbox userbasen og man vil finde ud af hvorfor!

Jeg vil ihvert fald ikke røre Sonys PS2 online service! PS2 er en fin konsol, men ikke hvad jeg har hørt om online gaming! Jeg læste på et forum at når madden 2005 kommer ud vil serverne som kun EA hoster, være åben indtil Madden 2006 kommer ud, så man er tvunget til at købe en ny version af EAs sucky sportsspil(med få undtagelser):( Ellers ved jeg ikke.... Det nummer af cheaters og 56 k modemer der skulle hoppe på spillene og lagge det ud og alle dem der bruger snyd med action replay for mig ikke lyst til at købe PS2 online! Jeg må bare sidde og håbe på at TPLO bliver nogenlunde ligeså godt som FFXI!

Jeg har dog lag..... 90% af alle mine spil i SOF2 har indtil videre været laggy:/ Samme med UC og GR....

100 Doller spørsmålet, hvad med Halo 2?.... Hvis det virkelig kommer til at understøtte mellem 32-64 spillere med folk der flyver i banshees, sniper og går amok i tanks på et map, skal vi nok få lag?

Husk vi betaler for de konstante gratis updates og udvidelser til live der er kommet/kommer! Det har været enorme summer invisteret i Xbox Live, så ikke et snydemondul som action replay kan komme og ødelægge det hele!

Xbox Live har en del problemer, men jeg vil mene det er bedre end alternativerne, og det er ikke sikkert jeg tager Live engang til, men jeg vil se tiden an og følge nøje med!

Ang. Folks lag i RtCW forstår jeg ikke..... Der er mange på teamxbox der har lag free spil med 16 spillere!
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig