X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fede PSP Spil?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 07/06-09 21:39 
Hej med jer.

Jeg fik den geniale ide at sælge min DS og købe en psp. Det gjorde jeg så. Med maskinen fik jeg så rachet and clank og need for speed, hvilket er to spil som jeg er ret ligeglad med. Ved siden af købte jeg så lemmings, som ROCKS :D

Nu er jeg så på jagt efter nogle fede psp spil. Den type spil jeg vil spille på psp er spil i stil med secret of mana, castlevan... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
82 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 05/07-09 15:53 
Jeg ved det ikke (har aldrig prøvet dem) men prøv evt. at spørge på GameFAQs.com forumet for spillene og se om du kan få svar dér :)
KalicolaKalicolaSkrevet 05/07-09 17:57 
Nåh, jeg har fundet ud af at historierne ikke har noget med hinanden at gøre, så man kan sagtens spille 2'eren uden at have spillet 1'eren, hvis nogen skulle være interesseret.

Er der nogle som har spillet Crimson Gem Saga? Det ser ellers også ret spændstigt ud på de screens jeg har set :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/07-09 20:25 
Aldrig hørt om det, men ser faktisk ret nydeligt ud :)
KalicolaKalicolaSkrevet 05/07-09 21:35, rettet 05/07-09 21:35 
Her er en trailer til spillet :) Det ser ret prof ud.

Crimson Gem Saga
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 05/07-09 21:49 
Er det rigtigt at alle psp spil er regions fri, så det kan være ligemeget hvor man bestiller dem fra?

Jeg har brug for at bestille crimson gem saga, men jeg kan kun finde på sider fra usa.
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 05/07-09 21:56 
Ja :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 05/07-09 21:56, rettet 05/07-09 21:57 
Ja.

Og det er ikke udkommet i EU, så det er derfor.

Edit: Tid :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KalicolaKalicolaSkrevet 06/07-09 11:01 
Nåh. Nu har jeg prøvet at bestille fra amazon.com og play-asia.com og ingen af stederne sender til danmark. We're doomed!
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/07-09 11:14 
Du kan købe den på linket nedenfor - og de shipper til DK. Jeg har tit brugt dem og du kan trygt handle der...

NCSX Shop
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 06/07-09 13:16 
Awesome. Tak :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 12/07-09 14:12 
Jeg fik crimson ind ad døren igår. Tak for linket :)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 21/07-09 22:20 
Jeg har fået spillet crimson gem saga i nogle timer nu, og det er virkeligt fedt. Den grafiske stil er helt suveræn, lyd og musik er super fedt, og karakterene og historien virker ret go.

Jeg laver nok en ny tråd en dag jeg kommer helt op og køre, er lidt træt lige nu :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 21/07-09 22:27 
Shit... for mange RPG'er lige nu som jeg vil spille :)
BeanoBeanoSkrevet 18/12-09 09:26 
Der er kommet en engelsk MGS: Peace Walker demo...

Kan hentes her
HulleHulleSkrevet 18/12-09 11:12 
Tak for link.. Lidt sjovt at de vælger at den kan downloades uden adgang til PSN. Jeg troede man ville straffe folk med CFW, ikke give dem en lille julegave ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/12-09 11:49 
Ja egentligt - men stammer nok fra dengang der ikke var PSN Store på PSP og de bare anser demoer som værende frie :)
fumfumSkrevet 04/01-10 13:03 
Hugger lige en tråd her, og forbliver i emnet:
Har fået tiltusket mig en 1. generations psp. Virker fint.
Hvilke spil kan anbefales til den?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
JAAJAASkrevet 04/01-10 13:46 
Der er efterhånden så mange at en liste bliver for lang. PSP er virkelig kommet efter det.

Tag eventuelt et kig på IGN's anmeldelseskartotek, der kan vise genrer ordnet efter karakter.
SumezSumezSkrevet 04/01-10 14:40 
Jeg kunne godt tænke mig at nogen, med en masse erfaring i PSP, prøver at lave en samlet liste over top-anbefalinger til systemet, set tilbage på hele systemets levetid, uden at kigge på IGN's anmeldelser. Min PSP ligger pt og samler støv, sammenlignet med DS'en, men jeg har da et par kvalitetsspil liggende, der skal prøves, navnligt Chains of Olympus og Monster Hunter Freedom Unite, der begge har fået virkelig meget ros.

Og så er det næste Kingdom Hearts-spil jo på vej til PSP. Det virker stadig som lidt af en spinoff (en prequel, mere nøjagtigt), men Nomura ser det vist selv lidt som et KH3...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 14:43 
LittleBigPlanet til PSP er også en solid 2.2D platformer som jeg kan anbefale :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/01-10 15:01, rettet 04/01-10 15:21 
Jeg er næppe den rette til at lave en sådan liste, da min PSP, ligesom din egen Sumez, samler støv. Jeg har dog været med siden systemets start, så jeg prøver alligevel :p

Skulle jeg hive titler frem fra mit eget bibliotek ville jeg nævne (i uprioriteret rækkefølge):

-Final Fantasy Tactics: The War of the Lions
-Daxter
-God of War: Chains of Olympus
-Lumines
-Wipeout Pure
-Loco Roco 2
-Crisis Core

Det er mere eller mindre toppen af poppen, af de titler jeg ejer - Little Big Planet, vil højst sandsynligt kunne tilføjes listen. Nogle vil måske beklage at Grand Theft Auto Stories, ikke er at finde på listen, hvilket dog er helt med vilje - oplevelsen på den håndholdte er yderst komprimeret.

Jeg synes stadig at niveauet generelt er lavt på platformen, så jeg vil da givet også være interesseret i at andre laver lister, ud fra deres egen overbevisning.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 04/01-10 15:10 
Nu du nævner GTA... Chinatown Wars skulle også være super hvis man ikke allerede ejer DS udgaven.
Wipeout Pulse kan også anbefales fremfor Pure.
millenniummillenniumSkrevet 04/01-10 15:39 
Et spil som har sat sig fast i mit baghoved er Patapon 2.
Pata-pata-pata-pon...

Personligt er jeg sjældent vild med PSP spin-offs af PS2 eller PS3 spil, men Resistance: Retribution var absolut en undtagelse.
The medium is the message.
JAAJAASkrevet 04/01-10 19:29 
Sumez>
Jeg kunne godt tænke mig at nogen, med en masse erfaring i PSP, prøver at lave en samlet liste over top-anbefalinger til systemet, set tilbage på hele systemets levetid, uden at kigge på IGN's anmeldelser.

Der er bare så mange efterhånden, at det ville tage lang tid.

Og jeg skal vaske tøj ...
silverstarsilverstarSkrevet 04/01-10 20:52 
Her er en liste over spil til PSP'en som jeg har prøvet og kan anbefale. Dermed sagt at den a) ikke er en komplet liste over alle anbefalelsesværdige spil til maskinen og b) afspejler egne præferencer, selvom jeg vil mene at det er kvalitetstitler :)
Castlevania: The Dracula X Chronicles
Crazy Taxi: Fare Wars
Gitaroo Man Lives!
God Of War: Chains Of Olympus
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Grand Theft Auto: Vice City Stories
Killzone Liberation
Metal Slug Anthology
Parodius Portable
Sega MegaDrive Collection
Tekken 5: Dark Resurrection
Wipeout Pure
WRC: FIA World Rally Championship
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JAAJAASkrevet 04/01-10 23:01 
Nå, men så vil jeg da også nævne, hvad der lige kommer i hu'.

Metal Gear Ac!d
Daxter
Final Fantasy: Dissidia
Jeanne D'arc
Mana Khemia (men kun fra memory stick)
Outrun 2
Ridge Racer 2
Syphon Filter
Everybody's Golf
Final Fantasy VII: Crisis Core (måske det bedste PSP spil)
Final Fantasy Tactics
Half Minute Hero
R-Type Command
Puzzle Bobble
Bleach: Heat The Soul
Soul Calibur
MoH: Heroes
Castlevania
Tales of The World
Tales of Eternia
SumezSumezSkrevet 05/01-10 00:58 
Jeg havde ikke troet at Crisis Core var noget værd...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 05/01-10 13:01, rettet 05/01-10 13:03 
Jaså? Det er da ellers blevet rost over hele linien. Og med rette. Det er et fremragende spil og ville være det på en hvilken som helst platform. Et af de meget få spil i de senere år jeg bare ikke kunne slippe og begyndte at spille forfra igen, da jeg var færdig.
SumezSumezSkrevet 05/01-10 13:17 
Hm, så vil jeg da ønske mig det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 05/01-10 14:38, rettet 05/01-10 14:40 
Ja, jeg er enig. jeg kunne heller ikke slippe crisis core og det er uden tvivl min bedste PSP oplevelse.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
BonziniBonziniSkrevet 05/01-10 14:41 
Hvad med i forhold til: Final Fantasy: Dissidia, hvilket et skal man vælge?
HulleHulleSkrevet 06/01-10 08:29 
Dissidia er et Beat'em up spil, Crisis Core er et RPG. Så hvad er du mest til..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
82 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig