X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DJ Hero


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/05-09 00:13 
Jaaaah! :)

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dj-hero/49792
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-09 00:43 
Den slags musik er ikke mig men det kunne da være sjovt at sammenligne med Beatmania engang.

Man kunne også håbe på et Guitar Hero: Linkin Park hvor man kunne bruge Mic, Guitar, Bas, Trommer og Turntable. Det kunne være fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Krans.KKrans.KSkrevet 30/05-09 10:26 
Konsolkongen>
Den slags musik er ikke mig men det kunne da være sjovt at sammenligne med Beatmania engang.

Man kunne også håbe på et Guitar Hero: Linkin Park hvor man kunne bruge Mic, Guitar, Bas, Trommer og Turntable. Det kunne være fedt :)

Eller i stedet for "Guitar Hero: Suckass" kunne man lave det med Deftones eller lignende i stedet. =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HankyHankySkrevet 30/05-09 11:11 
Nej
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Krans.KKrans.KSkrevet 30/05-09 11:24 
Hm =(
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/05-09 14:15 
Hvor er det bare fedt at du sætter ham på plads Hanky :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 30/05-09 20:22, rettet 30/05-09 20:26 
Jeg tror nu godt at man kan finde numre nok til et helt spil med band + Turntable, uden at skulle sætte sig fast på et band.

Run DMC, Beastie Boys, Limp Bizkit, Biohazard, Hed p.e, Linkin Park, Deftones, Kid Rock, Korn, Coal Chamber, Cypress Hill, hele Judgement night-soundtracket og rigtig mange flere. Der er sågar et Vaya Con Dios-nummer der indeholder scratches, der også kunne smides med i pakken.

Men et Guitar Hero: Deftones, ville da sætte rekorder i salgstal, med de 5 kopier det vil komme til at sælge (Et til Kransen, et til mig og et til 3 af bandets medlemmer).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 09:37 
Lidt gameplay...

"E3 09: Easy Mode Gameplay Debut"
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-09 10:02, rettet 03/06-09 10:03 
Her er lidt om hvordan man spiller

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dj-hero/49947
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dj-hero/50118
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/06-09 12:28 
WOW - jeg begynder at være rigtig tændt på det her spil nu!

Men jeg ved ikke om jeg gider stille en dj pult op foran fjernsynet - den jeg har vender jo ind mod væggen :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/06-09 12:39 
Og nu det helt store spørgsmål: Kan man vende controlleren til venstrehåndede? (I'm serious!)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 12:43, rettet 03/06-09 13:06 
Syntes jeg læste et sted at den kan skilles ad og "vendes" så personer der er forkert skruet sammen også kan være med ;)

EDIT: Fandt det :

Left handed gamers can also join in on the fun as the two-piece controller can be separated and swapped.

http://gizmopop.com/?p=1722
SumezSumezSkrevet 04/06-09 11:43, rettet 04/06-09 11:43 
Hyakotake>
Og nu det helt store spørgsmål: Kan man vende controlleren til venstrehåndede? (I'm serious!)

Eh, vil du spille dine plader baglæns?
"DJ Hero: Secret Satanic Message Edition"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 11:49 
Man kan spille på guitar controller i DJ Hero :)

Link
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/06-09 15:14 
Fuck det lyder fedt det dér Tears for Fears “Shout” vs Eric Prydz “Pjanoo” mix
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/06-09 19:33 
"The makers of Guitar Hero introduce an..."

Jeg troede netop IKKE det var de samme som GH/RB?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 19:46 
Det er tilladt at tage fejl ;)
3of193of19Skrevet 04/06-09 23:03 
Skulle nok hedde "The current makers of Guitar Hero..."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/06-09 10:24 
Min pointe var at DJ Hero bliver lavet af Freestyle Games, som mig bekendt ikke har noget med Guitar Hero at gøre (som udgangspunkt, de har åbenbart lavet noget dlc).

Men de er så ejet af Activision / Blizzard, hvor forbindelsen nok kommer ind.

Det forvirrede mig bare, at nogle af videoerne nærmest lægger vægt på at det IKKE er de samme som laver GH, og på hjemmesiden står der så præcis det modsatte.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/06-09 10:48, rettet 05/06-09 10:49 
DJ med guitar backup er inde

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-dj-hero/50513

Så der kommer nok en Linkin Park pakke som Konsolkongen efterlyser.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/06-09 11:07 
Når nu musikken fokuserer så meget på mash-ups, så er det svært at se hvordan en ren Linkin Park version, skal komme ind i billedet.

For at man (som DJ) skal have noget at lave igennem hele nummeret, er de jo nødt til at "opfinde" nye numre.
Medmindre de bare vil encode noget Rob Swift eller X-ecutioners :-)

Jeg frygter lidt, at de vil have alt for meget amerikansk skod-college rock med, men det må man nok finde sig i.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
3of193of19Skrevet 05/06-09 12:49 
Kæft det ser skod ud. Og hvis det larm er represæntativ for den "musik" der er i DJ Hero, so springer jeg i hvert fald over.
NaieraNaieraSkrevet 05/06-09 13:10 
Det her skal jeg i hvert fald ikke nyde noget af :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 05/06-09 14:04, rettet 05/06-09 14:11 
Ok jeg var rimelig skuffet over gameplay-videoen, der antyder at det eneste man laver er at køre en plade frem og tilbage for at scratche, hvor selve bevægelsen stort set ikke har noget at gøre med selve arbejdet på tracksne.
Sammenlign med Guitar Hero, hvor det måske heller ikke ligefrem svarer til at spille på en guitar, men her er der dog ingen tvivl om sammenhængen, der i sidste ende virkelig får dig til at føle som en DJ. DJ Hero virker ikke som om det gør meget mere end Beatmania.

Lidt ærgerligt for et spil der ellers havde et stort potentiale, for jeg kan sagtens forestille mig et DJ-spil der faktisk VIRKER.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Krans.KKrans.KSkrevet 05/06-09 14:13 
Øh, så hvis jeg forstår ham gutten med guitaren ret, da han taler i starten, så vil der altså være enkelte numre i spillet, som i multiplayer også understøtter guitar? Eller er det alle numre eller hvordan? Han taler jo også om, at mikrofonen understøttes i multiplayer.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/06-09 12:13 
Altså hvis man ser de forskellige videoer, er det tydeligt, at man ikke "bare" skal køre frem og tilbage med pladen.

For det første er der jo de tre knapper der kan/skal holdes nede.
For det andet er der pile på scratchsporet, der fortæller hvilken vej man skal skubbe pladen - og det skal gøres præcist.
Så jeg vil da sige, at det virker som om, at det her er tættere på virkeligheden end GH er.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 06/06-09 17:35 
Jeg synes, det ser sjovt ud :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 08/06-09 00:36 
Jeg tror problemet for mig, er det samme som jeg havde back in the day med Beatmania.
At mixe er jo egentlig noget man gør som man har lyst, men i DJ Hero, som i Guitar H og Rockband trykker man nogle bestemte funktioner på bestemte tidspunkter.
Men hvor man i Rockband imiterer en melodi skal man i Bearmania og DJ H imitere freestyling, hvilket jo er en selvmodsigelse. Det vil ikke føles som om man "spiller" musik, men som om man bare følger kommandoer på skærmen.
Men det er bare min personlige mening til spillet ud fra hvad jeg har set, det kan være at man har mere frihed til at spille som man har lyst. Men musikken i det siger mig alligevel nada, så det er ikke noget tab for mig.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-09 10:05 
Hvis man er mere til hip hop end house er "Genius Products" ved at lave et spil der hedder "Scratch: The Ultimate DJ"

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-scratch-the/50648

Numark har udvilket controlleren til spillet. Hér er noget lir om den

http://www.youtube.com/watch?v=JoAJpIhj66A
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/06-09 11:24 
Det er jo interessant nok, for selvom man åbenlyst kan scratche meget mere "ægte" og musikken er ren hip hop, så ser det jo ikke nær så sjovt ud.

Det meste af tiden, skal man jo bare tappe trommerytmen - det virker sgu ikke særlig sjovt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 09/06-09 11:45 
SeventhSun>
Det meste af tiden, skal man jo bare tappe trommerytmen - det virker sgu ikke særlig sjovt.

Næh, hvorfor skal man det? Det giver slet ingen mening. :\
Ville være sjovere hvis man faktisk havde to tracks at arbejde med, og skulle holde styr på to beats samtidig, så ville der pludselig være en idé i det hele.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-09 12:33 
Men ville det ikke hurtigt blive alt for svært? Det er vel netop udviklet, så selv en jævn computerspasser med to venstrearme også kan finde morskab i at lege med, jævnfør den pågående Wii-ificering af spilmarkedet.
SumezSumezSkrevet 09/06-09 12:36 
Well, det er jo der spilelementet kommer ind, med indikatorer der fortæller hvad du skal gøre. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/10-09 23:39, rettet 26/10-09 23:39 
Så er der noget review fra igen

http://www.youtube.com/watch?v=6cd2h5gIRBM
BeanoBeanoSkrevet 28/10-09 10:02 
DJ Hero får en pæn modtagelse...

IGN : 90
IGN UK : 93
IGN AU : 70
Giant Bomb : 4/5
Games Master UK : 92
PSM3 Magazine UK : 90
GameInformer : 90
GamingTrend : 90
GamePro : 4/5

Lyder ikke helt skidt - bare ved at være træt af alle de plastik instrumenter der fylder :(

DJ Hero på Meta Critic
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/10-09 12:38 
Jeg har ikke rigtigt nogen sinde fået taget mig sammen til at kaste mig ud i andre guitar spil end det første guitar hero og så lige én fra guitar hero III "legends" of rock da de havde det til 200 kr i GamesTop.

Men jeg kan godt forestille mig at man ellers ville være oppe på 5 guitare og et trommesæt indtil videre.
BeanoBeanoSkrevet 28/10-09 12:53 
Ja jeg har igennem årene fået skrabet hele 4 guitars sammen og et sæt trommer (som er billigt til salg btw). Det fylder sku det lort: D
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/11-09 20:00 
Jeg har siddet og hygget mig med Dj Hero, en god del af dagen, og jeg synes godt om det. Hardwaren er relativt solid, dog kunne cross-faderen godt bruge lidt mere stabilitet, og scratch boarded nogle glid-sikre flader.

Set-listen er god, med få forbehold - Hollerback Girl stinker lige meget hvad man gør ved den :p


Er der andre, der har været igang?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-09 00:34, rettet 06/11-09 00:41 
Ja jeg har spillet det en del og er rigtig glad for det. Der er overraskende lidt house musik i forhold til hvad jeg havde håbet på men jeg har da favoritter som både lyder rigtig godt og er sjove at spille.
Bla: http://www.youtube.com/watch?v=CidzRnrVvOw&NR=1
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/11-09 09:05 
Question: Kan DJ Hero spilles uden pladespiller-kontrolleren?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/11-09 09:19 
Der står ikke noget om det i manualen, og jeg kan umiddelbart ikke se det fungerer med en normal controller.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/06-10 03:37 
No one asked for it and now you got it

DJ Hero 2 annonceret.


....jeg syntes nu der er meget fed musik i étteren

DJ Hero 2 Trailer
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-10 09:21, rettet 22/06-10 09:25 
GiantBomb har optaget video fra en præsentation. De har addet nogen fine ting syntes jeg

http://www.giantbomb.com/e3-2010-undercover-dj-hero-2/17-2812/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/10-10 17:30, rettet 23/10-10 17:32 
Hejsa

Jeg har egentlig PS3 versionen af DJ Hero 1 men kunne godt tænke mig 360 versionen så jeg har siddet og kigget lidt på hvor det var billigst.

Når man køber en DJ Hero 2 bundle får man nemlig DJ Hero 1 med og dér er det billigst hos CD On til 815 kr., men jeg har fundet ud af at det faktisk bedre kan betale sig at købe DJ Hero 1 bundlen hos Coolshop til 250 kr (til 360) og så købe DJ Hero 2 solus hos Shopto.net til 343 kr.

Coolshop:
https://www.coolshop.dk/catalog/product/60422-dj-hero-with-turntable-kit--for-x360

Shopto.net
http://www.shopto.net/XBOX%20360/VIDEO%20GAMES/XB2DJ03-DJ%20Hero%202%20Software.html
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig