X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2009 - Nintendo


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/05-09 16:16 
Tråd til Nintendo-relaterede E3 2009 nyheder. Nintendos pressekonference finder sted kl. 18.00 tirsdag d. 2 juni.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
88 emne(r).
« < 1 2

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 19:17 
Jooo det er da :D

Men Metroid Gaiden? Det så da cool ud. Lidt mere finesse er klædeligt til den aldrende dame.
jaesjaesSkrevet 02/06-09 19:19 
Ser ud til at fortsættelser og spin-offs er den nye hvid i år.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/06-09 19:21 
Nå ja Vitality Sensor. Fik man egentlig at vide hvad det l... skulle bruges til?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 19:22 
Det var noget med at hjælpe folk til at falde i søvn eller sådannoget.... Jeg var ude og lave kaffe da han snakkede om den.
IqonIqonSkrevet 02/06-09 19:24 
Super Mario Galaxy 2 og evt. det der Metroid var det eneste, der var interessant, men føler godt nok ikke det var meget på 1 time og et kvarter.

Relancering af Motion Plus, og stadig får de ikke sagt ordentligt: "Det her er hvad vi lovede Wii'en skulle kunne gøre fra starten af. Vi undskylder mange gange, men vi har fundet en løsning på problemet og sender nu alle Wii-ejere dimser nok til at kunne gøre controlleren bare nogenlunde udholdelig at navigere med." I stedet får de det stadig til at lyde som om jeg skal betale for det, og at jeg skal være taknemmelig for at de på et eller andet tidspunkt udgiver den dims.

Hmm, hvad var der ellers? Deres tre "hardcore" 3rd-party spil hvor to af dem er rail shooters. Og så et smart trick de brugte da de viste gameplay fra Kingdom Hearts: Del skærmen op i flere små bider så det bliver svært at se hvor elendig grafikken er.

+ selvfølgelig Wii Lie Detector jeg SLET ikke kan se pointen med.

Bottom Line: Bedre end forventet af Nintendo i år.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
ChronoChronoSkrevet 02/06-09 19:37 
I er godt nok sure...

Super Mario Bros. Wii så vildt sjovt ud. Som Little Big Planet - bare mere traditionelt. Jeg kan godt lide at at de havde genbrugt boble-idéen fra Yoshi's Island.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om et Metroid-spil fra Team Ninja, men mange har jo ønsket et 3rd person Metroid-spil - og det får de nu. Det skal da forudbestilles, men jeg er lidt skeptisk :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/06-09 19:37 
Jeg er ikke rigtig imponeret. Nogen af tingene er no-brainers som Mario, Zelda og Metroid. Og jeg er da ret vild med muligheden for at lave mine egne baner i M vs D og i Wario. Men jeg føler sgu ikke de kommer ud over rampen. Og det er skuffende. End ikke for de mere casual gamers er der rigtigt noget med bid i! Og så er jeg helt enig omkring Wii Motion Plus. Det er da som om de snork sover på deres laurbær.
ChronoChronoSkrevet 02/06-09 19:43 
Wii Sports Resort er da lige præcist hvad 80% af Wii-ejerne vil have - det er bare ikke de 80% der følger med på E3. De ved sikkert ikke engang hvad E3 er. Women's Murder Club til DS er også et sikkert hit hos kvinderne.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 02/06-09 19:44 
Jeg holder med new super mario wii. Det ser max grineren ud med 4 players. Det må være et aller første mario spil med co-op, og det er vi nogle som har ventet meget længe på.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 19:46, rettet 02/06-09 19:50 
Darkbeat>
Det var noget med at hjælpe folk til at falde i søvn eller sådannoget.... Jeg var ude og lave kaffe da han snakkede om den.

Jeg faldt i søvn. Iwata-sensor bør være navnet. Slut med de gadgets, please (Sony's nye motion-controller kommer ikke til at gøre det bedre) !

Er bestemt positiv over de to nye Mario spil og Metroid - men pyha da... godt nok mange ord for så lidt!

Hvem var hende konen de havde stavlet op på den scene?
3of193of19Skrevet 02/06-09 19:53 
Missede desværre starten med New Super Mario Bross Wii, men jeg er enig i at det var en stor skuffelse med undtagelse af Golden Sun, SMG2 og Metroid.
Mario og Luigi og The Conduit var jo ikke noget nyt (selvom jeg ikke havde set The Conduit før).
Men har det fint med at de laver Galaxy 2, den ide var der stadig masser af potentiale i, og et mere finpudset af slagsen er bare dælig.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 19:54, rettet 02/06-09 19:54 
@Beano: Kan du ikke huske hende fra sidste år?


E3 2009 - Nintendo
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 19:57 
Det har jeg fortrængt ... lol :)
HeroldHeroldSkrevet 02/06-09 20:16 
Chrono>
Wii Sports Resort er da lige præcist hvad 80% af Wii-ejerne vil have - det er bare ikke de 80% der følger med på E3. De ved sikkert ikke engang hvad E3 er. Women's Murder Club til DS er også et sikkert hit hos kvinderne.

Jeg ved ikke om de stadig kører på lavt blus, men ellers kommer der også relativt meget trade på E3. Det var i hvert fald tilfældet i de gode gamle dage (nu lyder jeg som Beano :( ), men ikke da jeg sidst var derovre i 2007.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 02/06-09 23:36 
hihi.. Trixie som er xbox360 communitie manager skriver på sin Twitter ang. Nintendo Vitual Sensor:

Rumor: Wii Vitality Sensor is a Fleshlight for teeny weeny pee-pees. :)

http://twitter. com/trixie360
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 00:04 
@Herold: Jeg takker (svinger truende med gangstativet).
WikzoWikzoSkrevet 03/06-09 00:14, rettet 03/06-09 00:16 
Er jeg den eneste, som finder det skræmmende, at de brugte mere tid på pigespillene end på fx Zelda? Generelt synes jeg, at fokusset var lagt fuldstændig forkert på de vist ting.

Hvor er det længe ventede Pikmin 3? Hvad med Game Boy-spil på DSiWare? Hvad med et nyt Kid Icarus? Eller F-Zero? Eller Star Fox? Eller et konsol-Zelda?

Eller de kunne i det mindste snakke lidt om Sin & Punishment 2, de(t) nye Professor Layton-spil eller de kommende Pokémon Gold & Silver-remakes.

Simpelthen et sølle show, hvor der kun var få højdepunkter. To nye Mario-titler (der dog ikke bringer markante nyheder på bordet), Golden Sun, Metroid 2.D, WarioWare: DIY og en slags blodtryksmåler, som vi ikke kender brugbarheden af. En ven foreslog, at den kunne bruges i gyserspil til at måle, hvor stresset/bange man er - Left 4 Dead med en intelligent skalering af uhyggen ud fra spillerens fysiske status? Nå nej, man sidder jo med den ene hånd (finger) i dimsen, således at man kun har én hånd fri til at spille med.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 00:20 
Wikzo>
Nå nej, man sidder jo med den ene hånd (finger) i dimsen, således at man kun har én hånd fri til at spille med.

Kan være Nintendo genopfinder one-hand-browsing som one-hand-gaming til det modne publikum :D
dRxLdRxLSkrevet 03/06-09 01:16 
Hahaha, Nintendo fucking blows! I love it!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-09 01:49 
Wikzo>
Er jeg den eneste, som finder det skræmmende, at de brugte mere tid på pigespillene end på fx Zelda? Generelt synes jeg, at fokusset var lagt fuldstændig forkert på de vist ting.

Jeg synes ikke det var specielt meget værre end sidste års E3. Jeg tror bare du skal vænne dig til at Nintendos målgrubbe i stor grad er ved at være små piger :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 08:00 
Sidste års show var meget værre - der var der intet nyt ud over Wii Music. Så to nye Mario spil er en forbedring IMO :)
WikzoWikzoSkrevet 03/06-09 09:02 
Ja, men det mærkelige er, at Nintendo forsøger at fange familien ved at appellere med hende der Cammie Dunaway. Problemet er bare, at dét publikum ikke følger (særlig meget) med i E3; det er stort set kun gamere, der gør.

Nintendo burde hellere lave deres egen casual expo, hvor de kunne vise alt deres gøgl frem og så gemme det mere interessante stuff til E3 og lignende.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/06-09 09:44 
De kunne holde tubberware parties hvor de så også kunne sælge "Womens Murder Club DS" og Wii Fit Plus.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 10:31 


Super Mario Galaxy 2 screens
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 09:25, rettet 04/06-09 09:27 
Nintendo går i sort... og rød :)

Hvad er Classic Controller Pro ?

"Nintendo releasing black Wii, red DSi this summer"
HeroldHeroldSkrevet 04/06-09 09:53 
Uh, en sort Wii. Ikke dårligt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 10:05 
Wii Elite
DarkenDarkenSkrevet 04/06-09 12:06 
Beano>
Hvad er Classic Controller Pro ?

Fulgt med et standard: "At this time, we do not have any plans to launch the Classic Controller Pro in the United States."

Get a grip: Nintendo reveals Wii 'Classic Controller Pro'
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 04/06-09 13:45 
SMG var genialt, nyskabende og unikt. SMG2 er så bare mere af det samme. Det kan potentielt blive ligeså godt som SMG, men aldrig ligeså nyt og friskt, og der foreligger altid risikoen for at de hviler på laurbærrene og udgiver et produkt, der blot står i skyggen af originalen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/06-09 13:49 
Vi skal nok ikke forvente kvantespring, som der var fra SMB1 til SMB3, men jeg tvivler på at det bliver SMB1 -> Jap SMB2.

Jeg er ikke i tvivl om at det nok skal blive godt.

Fandt vi nogensinde ud af hvilken AAA titel det var der skulle komme inden jul?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 13:56 
Mener at New Super Mario Bros Wii kommer inden jul.
HeroldHeroldSkrevet 04/06-09 14:06 
Men skulle det ikke være en ALL BRAND NEW IP??!?

Ikke at jeg klager over NSMBWii...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 14:10, rettet 04/06-09 14:15 
Åh ny IP... dunno så.

NSMBW ser nice ud men observerede at når een spiller samler powerup op fryser tiden for alle. Håber jeg sku de laver om.
WikzoWikzoSkrevet 04/06-09 15:07 
Også jeg. Jeg så en video på GameTrailers, hvor det skete hele tiden og så meget irriterende ud.

Lagde I mærke til, at Cammi Dunaway døde ved den allerførste Goomba, da de viste det frem på scenen? :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/06-09 18:08 
Hvorfor er der ikke en EU `release` af Metroid Prime trilogy?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 05/06-09 20:53 
Hmm, er det her bare en dårlig joke?
http://www.4colorrebellion.com/archives/2009/06/03/miyamoto-has-swine-flu/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/06-09 21:07 
Jeg tror det er en "and". Det ville være mere sandsynligt at han var blevet smittet i USA og det var blevet opdaget på vej hjem.
dRxLdRxLSkrevet 05/06-09 21:25 
Born2Play>
Hvorfor er der ikke en EU `release` af Metroid Prime trilogy?


September 4, 2009
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
88 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig