X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2009 - Sony


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/05-09 16:16 
Tråd til Sony-relaterede E3 2009 nyheder. Sony's pressekonference finder sted kl. 20.00 tirsdag d. 2 juni.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 02/06-09 22:55 
Xbox er det bedste i verdenen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/06-09 23:01 
Herold>


Held og lykke med det i Danmark.




Altså... du har været skide fuld i hele denne tråd... men det er egentlig sån jeg bedst kan li' dig :) ...når det så er sagt så påstår MS at den service nu kommer til DK.Jeg troede også det var løgn... og jeg vil egentlig stadig godt se det før jeg tror det :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 23:10 
Jeg mistænker stadig at det var det Schweiziske flag desværre :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/06-09 23:12 
Haha...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/06-09 23:18 
"Hertil kommer, at Microsoft meddeler, af man vil mere end fordoble antallet af markeder, hvor Xbox LIVE tilbyder sine tv-udsendelser og film. De er nu steget fra 8 til 18 markeder ved at tilføje Australien, Østrig, Belgien, Danmark, Finland, Holland, New Zealand, Norge, Sverige og Schweiz. Xbox LIVE medlemmer på disse markeder vil få adgang til 1080p video."

Venlig Hilsen MS PR DK :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/06-09 23:20 
Ah cool! Jamen det bliver da spændende at prøve.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/06-09 23:38 
GAB! Undskyld mig, men bortset fra Uncarted 2 var der ikke meget der kunne få mig til at støve min PS3 af.
Under mig stadig over hvorfor jeg har den XD.. Nå jo, lidt BlueRay og måske Kingdom Hearts 3(som nok kommer på 360 aligevel).. og some Uncarted som faktisk er ret sjovt :D

Flere gimmic kontrollere... WEEEE!!, altså så længe de ikke kommer med maskinen, så er det bare lige som en Guitar til Rockband... noget der gør spillene sjovere, ok så RockBand er nok ikke så sjovt med controllers men GT eller Forza er nok det samme spil om man sider og svæver med hånden i luften eller sider med en controller, bortset fra krampe i hånden.
BeanoBeanoSkrevet 02/06-09 23:54, rettet 02/06-09 23:55 
dpl>
Personlig synes jeg da dette var en kedelig omgang. Nok fordi jeg fortrakker natal frem for "wand"("wiimote" tech for mig har ramt toppen. Hvorimod 3d camera har en lang fremtid foran sig).

Lige en bemærkning: Sony's wand-fætter er kamerabaseret - bare en anden måde at spore bevægelse på i 3D rum - tydeligt at se præcisionen og hastigheden i tech demoen :)

Men igen: alt sammen afhænger af spillene uanset teknologien. Og både MS's og Sony's bud ser ud til at være mindst 1 år før det er på markedet.
HeroldHeroldSkrevet 03/06-09 00:12, rettet 03/06-09 00:12 
King Chaos>
Altså... du har været skide fuld i hele denne tråd... men det er egentlig sån jeg bedst kan li' dig :) ...når det så er sagt så påstår MS at den service nu kommer til DK.Jeg troede også det var løgn... og jeg vil egentlig stadig godt se det før jeg tror det :P


Der er ingen tvivl om at det kommer, men jeg gruer stadig for hvor komplet en service det bliver til at starte med, når man tænker på hvor delte vandene er i Europa.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 03/06-09 00:18 
Hvor blev Heavy Rain af? :'(
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 00:22 
Took a rain-check ;)
dpldplSkrevet 03/06-09 00:27 
Beano>

Lige en bemærkning: Sony's wand-fætter er kamerabaseret - bare en anden måde at spore bevægelse på i 3D rum - tydeligt at se præcisionen og hastigheden i tech demoen :)

Men kan jo stadig ikke sammenlignes. Dette er bare wiimote med kamera for at finde "mote" i 3d space. Hvorimod natal jo "filmer" i 3d. Så for mig er det mere wiimote end camera. Men det er så mig.
Som sagt ser jeg ingen fremtid i den wand lige nu. Ser ud til de ramte hvad er muligt med den type. Hvorimod MS udgave er langt fra toppen af hvad muligt (holo skærm, hallo vi har minority report klar(enda uden handsker fra filmen!! :p)). Eller porpulous the beginning type spil med natal, endelig lege rigtig gud! Hmm sidste jeg sagde der lyder enlig sjov.

Men det er bare hvad jeg synes. Jeg ser bare mere fremtid i MS version og hørt burnout paradise virker godt med det(Ja den blevet opdateret til vise frem med natal)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 00:36 
Herold>
Intet rigtigt nyt, og et halvhjertet forsøg på at redde deres håndholdte fra et forlist format, ved at lancere en udgave, der kun kører downloads og flash media.

Syntes du er en hård mand nogen gange :)

Hvis eventen viste noget så var det netop deres commitment til formatet med super lineup af software til formatet.

Problemet er jo ikke at maskinen ikke sælger - tværtimod er den en success. Det største problem er software nyheder og det har de gjort meget ved det sidste års tid. Et andet problem er piratkopiering som PSP-3000 og PSP Go forhåbentligt dæmrer op for. Syntes trækket med PSP Go og større åbning for DL spil er fornuftigt så længe det er en valgmulighed for forbrugeren. Har svært ved at se hvad de kan gøre bedre :)
WikzoWikzoSkrevet 03/06-09 00:36 
Sony virker desperate, når de kommer med en Wii Remote-klon i år i stedet for sidste år. Det virker så mærkeligt på nuværende tidspunkt, synes jeg, at de hellere burde lade være og vente til næste generation, hvor de så kan brage igennem med noget nyt (som de selv har fundet på).

Deres konference var godt nok lang og med meget spildtid. Microsofts var uden tvivl den bedste, fordi det hele var klemt ned til minimum uden small-talk eller ligegyldige kommentarer/snak om, hvor godt det ene og det andet sælger.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 00:47, rettet 03/06-09 00:51 
dpl>
Men kan jo stadig ikke sammenlignes. Dette er bare wiimote med kamera for at finde "mote" i 3d space. Hvorimod natal jo "filmer" i 3d. Så for mig er det mere wiimote end camera. Men det er så mig.

Rigtigt nok. Natal er ikke controller (hele pointen med det) mens PS3-wand stadig er - det er dog stadig kamerabaseret som Natal. Sammenligner man Wiimoten's point feature og PS3-wand så bruger PS3-wand flere punkter og mere anvanceret kamera (PS3 Eye) hvilket betyder større præcision og hastighed. Syntes jeg demoen meget tydelig viste. Men føjtende ligegyldigt når det pr. kun er tech-demo og det er "fremtidsmusik".
Det undrer mig lidt at både MS og Sony ikke har det på et mere konkret niveau og stadig og bare viser tech demoer.

EDIT: Ja Wikzo, det virker sku' desperat :)
jaesjaesSkrevet 03/06-09 00:58, rettet 03/06-09 01:10 
Beano>
Det undrer mig lidt at både MS og Sony ikke har det på et mere konkret niveau og stadig og bare viser tech demoer.

Så længe en tech-demo ikke er snyd, så er det jo i princippet det samme som at vise en lille sekvens fra et spil. Så niveauet er konkret nok, synes jeg. At der ikke er spil endnu skyldes, at MS først nu har sendt udvikler-kits ud, og Sonys dims ikke er helt færdigbagt :)

Det fede ved både Natal og Sonys tingest er helt klart 3D-trackingen, der giver helt nye muligheder i forhold til Wii-controllerne. Og så præcisionen i Sonys tilfælde. Natal lider så yderligere lidt under, at man ikke samtidig har en controller i hånden. Det gør den mindre egnet til fuldblodsspil. Men det kan selvfølgelig være, at Natal kan kombineres med en eller anden form for controller. EDIT: Der er naturligvis også fordele ved Natal, fx at den tracker hele kroppen.
WikzoWikzoSkrevet 03/06-09 01:07, rettet 03/06-09 01:08 
Så kom der en trailer for Heavy Rain :)
http://betav2.gamersyde.com/news_7968_en.html
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/06-09 01:42, rettet 03/06-09 01:46 
jaes>
Natal lider så yderligere lidt under, at man ikke samtidig har en controller i hånden. Det gør den mindre egnet til fuldblodsspil. Men det kan selvfølgelig være, at Natal kan kombineres med en eller anden form for controller. EDIT: Der er naturligvis også fordele ved Natal, fx at den tracker hele kroppen.

Jeg er bange for at Natal ikke bliver andet end en avanceret omgang EyeToy, hvilket for mig er en gang hat og briller. Sonys er netop spændende fordi man har en controller i hånden, man kan sige at den er en massiv efterligning af Wii, men heldigvis har man stadig den solide alm. controller at falde tilbage på hvis man har fået gimmick nok for en dag, modsat Wii.

Det man så i Natal demoen hvor de kørte en racerbil (der i øvrigt så sygt fake ud) kunne jeg aldrig holde til i længden. Skal man spille bilspil skal det være med enten controller eller rat og ikke sidde og lege bil med sine hænder. Det fungerer dårligt nok i Mario Kart på Wii, og uden "rat" tør jeg slet ikke tænke på hvor tungt det må blive at spille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 08:11 
jaes>
Så længe en tech-demo ikke er snyd, så er det jo i princippet det samme som at vise en lille sekvens fra et spil. Så niveauet er konkret nok, synes jeg. At der ikke er spil endnu skyldes, at MS først nu har sendt udvikler-kits ud, og Sonys dims ikke er helt færdigbagt :)

Det er forstået, men E3 er en forbruger messe og virker bare for tidligt at vise den slags frem når man hverken har navn, design eller relle produkter at annoncere. Specielt Sony's dims burde være længere fremme da de eksperimentere med noget lignende helt tilbage i 2002 før EyeToy blev lanceret.

Og hvor blev EyePet lige af?
IqonIqonSkrevet 03/06-09 08:22 
Beano>
Det undrer mig lidt at både MS og Sony ikke har det på et mere konkret niveau og stadig og bare viser tech demoer.

Well, er Wii Sports Resort osv. meget andet end tech-demoer? De minispil har vel nogenlunde samme dybde som det Sony og M$ kunne vise frem i deres præsentationer?


Konsolkongen>
heldigvis har man stadig den solide alm. controller at falde tilbage på hvis man har fået gimmick nok for en dag, modsat Wii.

Wii'en kommer da også med en fantastisk controller. Når man lægger Wii'en på siden får man jo en superergonomisk og avanceret controller, der ikke er set overgået siden NES-dagene. Eller det må i hvert fald være den opfattelse Nintendo har når et af deres nyeste, mest ventede og revolutionerende spil (Super Mario Bros Wii) bruger denne form for styring. De forsøgte jo seriøst at sælge det som noget revolutionerende fordi man kunne spille fire samtidig - jeg kan da godt se at MAG må gå hjem og genoverveje sine 256 spillere når man Nintendo kan udvikle et spil hvor man kan spille fire (4!) på samme tid.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 08:32, rettet 03/06-09 08:34 
Iqon>
[Well, er Wii Sports Resort osv. meget andet end tech-demoer? De minispil har vel nogenlunde samme dybde som det Sony og M$ kunne vise frem i deres præsentationer?

Så simple syntes jeg nu ikke Wii Sports spillene er - Wii Play måske :)

Iqon>
jeg kan da godt se at MAG må gå hjem og genoverveje sine 256 spillere når man Nintendo kan udvikle et spil hvor man kan spille fire (4!) på samme tid.

Jeg tror bare jeg får problemer hvis der skal sidde 256 personer i min sofa...
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 09:21, rettet 03/06-09 09:58 
Videoer fra eventen...

GOW3:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/50354
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-god-of-war/50327

Last Guardian:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-the-last/50352

ModNation Racers (guf!):
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-mod-nation/50294
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-mod-nation/50295

Final Fantasy XIV Online:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-final-fantasy/50330

PS3 Wand-controller:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-playstation-3/50276
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-playstation-3/50277
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-09 09:43, rettet 03/06-09 09:52 
Chrono>
The Last Guardian og FF14 - alt andet var enten gammelt eller uinteressant. Den der Motion+ ting var da fin, men den får jo aldrig samme support og store spilkatalog som Wii'en.

Synes det var en lidt kedelig konference.

Det opsummerer meget godt min mening. Lige bortset fra, at jeg ikke kunne være mere ligeglad med endnu et online Final Fantasy spil og at hverken Sonys eller Microsofts Wii-wannabe controllers interesserer mig.

Det efterlader jo så Last Guardian...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 03/06-09 10:07 
Jeg skal da nok liiige have en PS3-ejer-ven til at få nallerne i The Last Guadian når det udkommer. Bliver helt rørstrømsk af den video :)
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 10:29, rettet 03/06-09 10:29 
Motion controller lanceringsvindue annonceret.

"PS3 Motion Controller Due Spring 2010"
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 10:45, rettet 03/06-09 11:01 
GT PSP lander d. 1. oktober til PSP Go launch.

Screens
MrCaseMrCaseSkrevet 03/06-09 11:04 
Alf81>
Jeg skal da nok liiige have en PS3-ejer-ven til at få nallerne i The Last Guadian når det udkommer. Bliver helt rørstrømsk af den video :)

Altså nu er ICO, Shadow of the Colossus og nu The Last Guardian jo hævet over enhver form for kritik eller negative elementer, men jeg kan ikke lade være med at synes at tonen her i The Last Guardian er...liiiidt for tæt på tonen i de tidligere spil.
Ikke at det ikke er en fantastisk tone og jeg er sikker på at det bliver et genialt spil, men jeg havde måske troet (men egentlig ikke håbet) på lidt mere udvikling/nytænkning.

Men hey. Lige så glad jeg var for at spille colossus spillet igennem, lige så meget glæder jeg mig til The Last Guarding...
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 13:31, rettet 03/06-09 13:35 
LBP PSP trailer...
http://www.giantbomb.com/littlebigplanet-psp-trailer/17-771/

Jak&Daxter PSP trailer...
http://www.giantbomb.com/jak-and-daxter-the-lost-frontier-e3-trailer/17-774/

Ikke ringe :D
nerosnerosSkrevet 03/06-09 14:22, rettet 03/06-09 14:23 
The Last Guardian er nummer et hos mig! Jeg tror det bliver et helt fantastisk spil. Jeg var fuldstændig fortryllet af stemningen i Shadow Of The Colossus.
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 03/06-09 20:36 
GT5 kommer til at sparke numse! Damn det ser lovende ud, og med fuld WRC licens.

Det er givetvis ikke meget gameplay man ser i videoen, men vi ved jo hvordan det fungerer, jeg er blot imponeret over detajlegraden endnu engang. Specielt alle de originale og klassiske liveries fra bilerne ser utroligt flotte ud.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
3of193of19Skrevet 03/06-09 21:03, rettet 03/06-09 21:03 
GT5 er næsten lige så slem vaporware some Duke Nukem Forever. Spillet er blevet totalt irrelevant i den tid det har været under udvikling. :)
Nej men seriøst, P Digital er godt nok nogen sløve padder.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/06-09 21:15, rettet 03/06-09 21:15 
Det er sikkert den forkerte tråd, men jeg tror altså mere på Forza 3... sikkert fordi de har lovet at jeg kan finde ud af at styre den gang (det kan jeg altså også godt i GT!)
CoreCoreSkrevet 03/06-09 21:16, rettet 03/06-09 21:19 
Hvorfor skulle man skynde sig at få sine spil færdige, når man ligefrem kan sælge demoen af dem?

King Chaos>
Det er sikkert den forkerte tråd, men jeg tror altså mere på Forza 3...

Ja - Sony mangler generelt nogle flere interessante titler og de har som sædvanligt det meste i munden. Utroligt så selvglade og arrogante de altid er. :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 21:29, rettet 03/06-09 21:32 
Hvad 3of19 siger - total sløvt :)

Dog positivt at PSP versionen ikke var vapour alligevel og kommer i oktober. Den titel havde jeg helt afskrevet. At GT5 har NASCAR og WRC licens overraskede også...
Men stoler mere på at Forza 3 vil leverer varen og til tiden
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 21:31 
Core>
Utroligt så selvglade og arrogante de altid er. :p

Ja, i modsætning til Nintendo og Microsoft der er vildt ydmyge og nedtonede. Skal vi nu ikke få hadet en smule under kontrol? :D
nerosnerosSkrevet 03/06-09 21:40 
Sony er noget skidt og bla, bla, bla, bla! Hehehe Sony er konge :D
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 03/06-09 21:54 
Beano>
Skal vi nu ikke få hadet en smule under kontrol?

Joke. Stikord: Denne tråd, side 10, indlæg 14 ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 21:59 
Jeg har ikke humor - lær det :D

Men kan ikke lige finde indlægget da jeg kun har 6 sider - nok bare min profil indstilling ;)
CoreCoreSkrevet 03/06-09 22:09 
Værsgo:

Lord Darkeyes>
Sony vandt igen i år og det endda ret overbevisende.

Nintendo viste absolut intet og må igen i år tage til takke med 3. pladsen.

Microsoft mangler generelt nogle flere interessante titler og de har som sædvanligt det meste i munden. Utroligt så selvglade og arrogante de altid er. Dog ser jeg frem til at kunne leje og/eller købe film i HD format. Jeg havde set meget frem til Alan Wake, men det så godt nok ikke overbevisende ud rent gameplaymæssigt.

Om igen Nintendo og Microsoft!

;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/06-09 22:10 
Åh... he he he :)
HeroldHeroldSkrevet 03/06-09 23:20, rettet 03/06-09 23:21 
Ja, og her 2000 år senere, er der stadig ingen beviser på at det han sagde var sandt. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 03/06-09 23:27 
Lord Darkeyes>
Jesus blev også hånet.

Jesus var ikke en total idiot hele tiden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/06-09 23:30, rettet 03/06-09 23:31 
Slap selv af, jeg udtalte mig om Jesus, kan ikke gøre for at du føler dig ramt :-p

edit: okay, okay, det jeg skrev var nok lidt over stregen i forhold til at holde en rimelig tone. Så jeg beklager at jeg gik over stregen, men du kan altså være ret anstrengende med dine konstante totalt ensidige udmeldinger.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CoreCoreSkrevet 03/06-09 23:56, rettet 03/06-09 23:56 
Jesus spiller Xbox :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SonicSonicSkrevet 04/06-09 00:03 
Jeg melder mig ud af folkekirken imorgen så :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 04/06-09 00:16 
Tilsyneladende:
E3 2009 - Sony

Eller gamecube:
E3 2009 - Sony

Eller Street Fighter:
E3 2009 - Sony
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 04/06-09 00:37 
Sonic>
Jeg melder mig ud af folkekirken imorgen så :P

Hahaha se det er humor :-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/06-09 09:02 
Lord Darkeyes>
Jeg er dog uenig med dig i, at jeg konstant skulle komme med total ensidige udmeldinger. På det punkt er der en del andre, som du hellere skulle bruge tid på.

Let he who is without sin cast the first stone. Bliver du ikke træt af at slæbe rundt på alle de sten?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/06-09 15:48 
Konsolkongen>
Lame at de arbejder på FF14 samtidig med 13. Håber ikke det går ud over kvaliteten af de to spil :(

Det har de vist gjort med næsten samtlige titler i serien so far. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/06-09 20:15 
Jesus!
Bashful Neophyte
293 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig