X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2009 - Microsoft


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/05-09 16:15 
Tråd til Microsoft-relaterede E3 2009 nyheder. Microsoft's pressekonference finder sted kl. 19.30 mandag d. 1 juni.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 20:44 
Jeg tror de kommer med i efteråret. Er ikke helt sikker, men det så ud til, at der var et dansk flag...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 20:44 
Var det danske flag med i oversigten lige før? Det svenske flag så jeg. Betyder det måske at vi endelig får video store til dk :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/06-09 20:47 
CenobiteDK>
Var det danske flag med i oversigten lige før?

Eller var det et schweichisk flag...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HankyHankySkrevet 01/06-09 20:47 
Det kunne også være Switzerland :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 20:48 
Facebook og Twitter? Så kan min chef jo se at jeg bare sidder og spiller Xbox derhjemme når jeg pjækker fra arbejde :D
KTCKTCSkrevet 01/06-09 20:49 
Darkbeat>
Hvad laver Niels-Olsen-meets-Jarl-Friis-Mikkelsen på E3?
Hey, kan du så lige have lidt respekt for den ægte Max Payne :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 20:50, rettet 01/06-09 20:51 
Metal Gear?

EDIT: Jepski. Næste Metal Gear til 360.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 01/06-09 20:50, rettet 01/06-09 20:51 
Jeg mente Metal Gear Raiden :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 20:51 
Sejt!!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 01/06-09 20:51 
Hvorfor spilder de overhovedet tiden på Crackdown 2? :( Den eneste grund til at det første overhovedet solgte var pga. Halo 3-betaen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 20:53 
Jeg syntes da det var meget sjovt... Selvom det hurtig blev forældet.
KTCKTCSkrevet 01/06-09 20:53 
Jeg er begyndt at blive deprimeret ved hver E3... Metal Gear Svans og Fjæsbog - suk! Og så har Nintendo og Sony ikke engang været på banen endnu.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-09 20:54 
Så længe MGR bliver multiplatform er jeg glad :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 20:57, rettet 01/06-09 20:59 
Ok jeg er pææææænt skeptisk mht til det dér motion halløj. Men det er da spændende teknologi :)

*EDIT* Især hvis man også kan tage tøjet AF teenage-piger ;D
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-09 20:58 
LOL!!
For The Love Of The Game
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 20:58 
ja de får det til at se ud af meget. Må se hvor godt det virker.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dpldplSkrevet 01/06-09 20:58 
Jeg kan faktisk lide "natal".... :/

Screw wiimote og wangle :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 01/06-09 20:59 
Det var søreme godt jeg fik købt det Live Vision webcam til min 360...
Motion Plus fadæsen om igen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 01/06-09 21:00 
Herold>
Hvorfor spilder de overhovedet tiden på Crackdown 2? :( Den eneste grund til at det første overhovedet solgte var pga. Halo 3-betaen.

Nej nej, det var en super fed "platformer"/sandbox.
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 01/06-09 21:00 
Video Game Counsel - Godt sagt, Spielberg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 01/06-09 21:01 
Var du nogensinde i tvivl om, hvad han mente?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 21:02 
Herold>
Hvorfor spilder de overhovedet tiden på Crackdown 2?

Fordi det er den bedste freeroamer i denne generation :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 01/06-09 21:03, rettet 01/06-09 21:03 
Hanky>
Var du nogensinde i tvivl om, hvad han mente?
Nej, men nu er jeg bare sur... ;)

Nu vil de have mig til at spille med tændt lys? Det spiller ikke super godt med en projektor, medmindre jeg skal have projektører, der peger på spillerne sat op.

Jeg tror ikke på det kommer til af fungere fornuftigt, det der - Desværre.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 21:05 
Mirrors Edge 2 bliver pænt svært når man skal spille med Natal
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 21:06 
"Preset waggle command...". Lol, så fik de lige gjort grin med Wii :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 21:07 
Der er jo heldigvis forskel på hvem man er, hvad man foretrækker og hvordan man spiller.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KTCKTCSkrevet 01/06-09 21:07 
Gad vide hvornår der begynder at komme sagsanlæg pga. spilskader? Jeg tror bare jeg render ud og spiller multiplayer frisbee med en kammerat - det er mega fed grafik og så koster den kun en tyver...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 01/06-09 21:11, rettet 01/06-09 21:13 
Natal er sgu' meget fedt, men surt med forsinkelsen.

EDIT: KTC, smil det er sommer i dag :P
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-09 21:16 
Det er for mærkeligt det der!
For The Love Of The Game
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 21:16 
Hmm, imponerende. Men hvorfor ikke bare snakke med en rigtig person?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KTCKTCSkrevet 01/06-09 21:17 
Vågn nu op Peter, nu dagdrømmer du igen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 21:17 
AI? Det er jo starten på Skynet! Jeg VIDSTE at Microsoft ville være skyld i det endelige fald!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/06-09 21:21 
Peter?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HankyHankySkrevet 01/06-09 21:21 
Ja? Peter.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 21:21 
Peter Molecule
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-09 21:22 
Milo var dog det svageste nogensinde. Seaman var i det mindste sej...
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/06-09 21:22 
Først var jeg skeptisk... jeg hader alt det der "bevæg dig rundt i stedet for at spille"... men det Peter viste frem... scary shit!
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-09 21:24 
Efter min mening var det en go microsoft konference.

Det som fangede min interesse mest var Crackdown 2. Og derefter forza 3. Selvom han siger at det er det flotteste, mest realistiske, største, og mest action packed bil spil ever, med andre ord lyver os direkte op i ansigtet, så ser jeg nu frem til det alligevel :)
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 01/06-09 21:26 
Alle, der ikke kan se hvor meget bullshit der var i den præsentation, burde tvangsindlægges...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 01/06-09 21:27 
Darknon>
Selvom han siger at det er det flotteste, mest realistiske, største, og mest action packed bil spil ever, med andre ord lyver os direkte op i ansigtet, så ser jeg nu frem til det alligevel :)

Det kan du vel næppe vide, før du har prøvet det færdige spil :-) ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dpldplSkrevet 01/06-09 21:27 
Første, så synes jeg milo var genialt. Første jeg tankte var fable 2 med tech. ><

Darknon kommer vel an på hvordan man ser på det. For mig betyder flotte blier ikke bedre grafik i et bil spil. Derimod skade på biler, samt physic(stavning?) og en andre små dejtajler en del mere for grafikken end bare ren pæbe biler(Nok derfor jeg synes forza bedre end GT nu)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 21:27, rettet 01/06-09 21:30 
Synes det var en fremragende konference. Halo:Reach, Crackdown 2, Splinter Cell Conviction, Final Fantasy 13, Metal Gear Rising, Left4Dead 2, Forza 3, Alan Wake og ny controller. Der var lidt af hvert.

Forhåbentlig får vi videomarkedplace sammen med Facebox til efteråret.

EDIT: I øvrigt også rart at vi slap for de obligatoriske grafer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 21:27, rettet 01/06-09 21:31 
Peter lover og lover og lover altid.
Left 4 Dead 2, Splinter Cell, Metal Gear Raiden og Crackdown 2 var ihvertfald nogen af de favoritter der interesserede mig.... Meeen... Der var slet ikke noget Dead Rising 2?

*EDIT* Og Alan Wake sku da også! Puha så mange spændende spil på én gang!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-09 21:28 
Forza 3 så meget flot ud. Hvis den holder med de 60fps kunne man godt blive lidt misundelig men det er bestemt ikke det spil der sælger konsollen til mig igen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 21:30, rettet 01/06-09 21:31 
Rigtigt godt show fra MS - bedste i flere år og MEGET bedre end sidste år IMO :)

Det der lidt Metroid-agtive 2D XBLA spil (Complex-et-eller-andet) så spændende ud.
Forza 3 ser også vildt ud (heldigvis stadig i 60fps) specielt hvis det var in-game det hele?
Alan Wake overraskede også positivt - bestemt et titel på min radar nu. Og så et nyt Halo spil på vej til i 2010.

Dog mest interessant med project Natal fra et teknisk perspektiv. HØJE løfter at skulle opfylde men det ser ud til de tager det seriøst. Uhøjtidlig og humoristisk demo med elefanten og Wii fik da lige et ord med på vejen (fnis). Bliver spændende at følge Natal - jeg tror bare jeg får ondt i lemmerne hvis jeg skal bruge det i min lille stue :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/06-09 21:30 
Jeg er selv lidt mere til Ridge Racer, men jeg må da indrømme at Forza 3 så rigtig flot ud også :)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/06-09 21:31 
hanky: Det var ævl og bævl det der blev sagt :) Det så heldigvis 10 gange flottere ud end 2'eren. Men jeg vil meget gerne se hvordan det her spil bliver flottere og mere action spækket end GRiD. Jeg håber at han har ret i alt det han står der og lover.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/06-09 21:32 
Bede-x>
Synes det var en fremragende konference.

Jeg kan ikke forestille mig det kunne være meget bedre for dig? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 21:33 
Så længe fysik og handling stadig er som F2 (GRID kan ikke være med her), så har jeg ikke problemer med de gør det mere "smart" at se på også. F2 var ret kedelig at se på :)
Bede-xBede-xSkrevet 01/06-09 21:34 
Konsolkongen>
Jeg kan ikke forestille mig det kunne være meget bedre for dig? :)

Det skulle da lige være, hvis de havde vist lidt fra Mass Effect 2 og annonceret Perfect Dark til Live Arcade ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig