X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Interessante JAP-only 360-spil


Svar
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 18:42, rettet 11/06-09 18:24 
Nu hvor vi er en flok som inden alt for længe får en japansk Xbox 360 ind ad døren, så skal vi jo også have nogle spil til den ;)

Min motivation er at Cave for alvor kommer igang med at udgive spil til konsollen, og ligesom konverteringerne til PS2, så kommer de kun ud i Japan. Således følgende ser en liste over udkomne og kommende shmups til Xbox 360 ud.

Udgivet:
... Se hele indlægget
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
243 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/08-09 21:41, rettet 24/08-09 21:45 
Jeg kan kun tale for andre platforme (SS, DC, MD og PS2) og her er kvaliteten ofte bedre på JAP titlerne.

Det er vel ikke umuligt at det er en 360-ting? Især maskinens popularitet i Japan taget i betragtning.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 07/09-09 12:40 
God damn, jeg kan bare næsten ikke vente til Mushihimesama Futari kommer ud. Det ser så hammerfedt ud };-P
Er der nogen af jer der har forudbestilt hos Play-Asia?
Jeg overvejer at gøre det, men er der nogen af jer der har prøvet at forudbestille der før?

Play-Asia (direkte link til forudbestilling)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 07/09-09 15:00 
Jeg har forudbestilt flere shmups der, og det er gået som forventet. Hvad skulle der være af problemer herved? :) Jeg venter selv på at se hvad LE'en kommer til at koste.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 07/09-09 15:02, rettet 07/09-09 15:12 
Ah, ved du hvornår den har planlagt release? er det samtidig med den alm. udgave?

EDIT: Giv gerne et ping i denne tråd hvis nogen observerer noget om pris og dato for LE...checker ikke selv P-A's nyheder hver dag };-)

Seneste nyt fra P-A?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 07/09-09 15:39 
LE'en udgives selvfølgelig på samme dato som den normale udgave. Det står også på Play-Asias produktside for udgivelsen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/09-09 17:55 
Ved ikke rigtig om det skal være, eller ikke være, i denne tråd men nu vil de prøve at lave regions-fri SHMUPS til 360'eren.

I første omgang vil de prøve med Mushihime-sama Futari.

"We had a lot of good feedback from overseas users," Asada told Kotaku, happy with the strong response to the insect-themed, vertically-scrolling shmup. "So for this time, as a test, we're going to make the game region free so that overseas users can play it."


http://kotaku.com/5368190/bullet-hell-shooter-creators-cave-going-region+free-for-next-xbox-360-game
nerosnerosSkrevet 27/09-09 18:00 
JAAAAAAAAAAAH :D

Det er fandme en god nyhed. SÅDAN!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 28/09-09 09:16 
Yes, så mangler vi bare at de går tilbage i tiden og gør det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 30/09-09 01:24 
Vil lige nævne, at der er en jævn lang video oppe af Futari på japansk Live. Fandt også en video af Raystorm HD, der nok snart udkommer som download.
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 30/09-09 07:29, rettet 30/09-09 07:30 
Tak for info; den må der kigges nærmere på...glæder mig for vildt til denne titel };-P (iøvrigt så meget at jeg vist er kommet til at købe det til PS2; skulle være på vej hjem til mig USA)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 30/09-09 16:17 
Har nu set videoen...jeg glæder mig bare så meget at jeg er ved tisse bukserne; det ser bare såååå lækkert ud! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 30/09-09 16:41 
Alf81>
Vil lige nævne, at der er en jævn lang video oppe af Futari på japansk Live. Fandt også en video af Raystorm HD, der nok snart udkommer som download.

Når du skriver Raystorm mener du så det gamle spil også kaldt Galactic Attack?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-09 16:42 
Jeg vil tro han mener det noget dårligere Layer Section II.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 30/09-09 16:52 
Ah ja det er det nok. Jeg har faktisk aldrig prøvet det men jeg tror ikke det stikker det første spil i serien.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 01/10-09 18:17 
Det første i serien, er en fantastisk shooter, efter min mening. Ikke alene pga musikken! Men mener faktisk også musikken i Raystorm er af Zuntata?
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 08/10-09 21:31 
Øjjjj mand. Efter at ha' prøvet Mushihime-sama på PS2'eren glæder jeg mig bare mere end nogensinde til Futari på 360'eren. Hvis det bare er ½ så godt som forgængeren (og det tyder alle screenshots og videoer jeg har set på), kommer man da til at skulle spille det iført hagesmæk til mundvandsopsamling };-)

Hvis den der LE ikke meget snart kommer op for preorder på P-A, tror jeg sgu jeg forudbestiller standard-versionen; vil være sikker at ha' den så hurtigt som muligt efter udgivelsen...og der bliver sikkert rift om de første kopier efter beslutningen om at lave den regionsfri.
Er der andre der allerede har forudbestilt?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/10-09 07:59 
Læste det også også igår. Er vel kun logisk at Cave laver spillene regionsfrie når nu de har lavet sådan et ulogisk valg af konsol at udgive deres spil på i lige netop Japan.

Der er desuden også rygter om at Death smiles bliver lavet regionsfri i en fremtiddig release.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/10-09 09:54 
Sejt. @Elgen
Husk nu Neo Amusement, ingen told og de har den LE :=)

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 09/10-09 10:42, rettet 09/10-09 10:42 
@KroeboCop: Og du har bestilt meget fra dem og aldrig haft problemer med levering?
Har du også prøvet at forudbestille noget der og kom det så inden for rimelig tid af udgivelsesdagen?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/10-09 11:06 
Wow 25€ mere for LE versionen. Lyder ikke til at være det værd.
ElgenElgenSkrevet 09/10-09 11:16 
Jeg er bedøvende ligeglad...jeg VED at jeg vil bliver ærgerlig senere, hvis jeg sparer de sølle 25EURO og køber standardversionen };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/10-09 12:32 
Det har jeg desværre ikke nej, men nu får jeg at se med Mushihimesama :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 09/10-09 12:59, rettet 09/10-09 12:59 
Har nu også bestilt LE derfra };-P (savle!)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/10-09 13:13 
klart klart :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
T.L.OT.L.OSkrevet 09/10-09 17:03, rettet 09/10-09 17:06 
FANTASTISK god nyhed!!! ^o^ nu kom Cave endelig til fornuft. Så skal jeg bare have købt en 360 i en fart.
nerosnerosSkrevet 10/10-09 14:07 
Azzkikr>
Der er desuden også rygter om at Death smiles bliver lavet regionsfri i en fremtiddig release.

Ah det lyder sørme fedt! Endelig kommer der nogle gode shooters i HD :-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 14/10-09 15:31 
Er der nogen der kender til alternativer til Play-Asia der ligger inde med Shikigami no Shiro III til X360?

Jeg har haft det i restordre hos Play-Asia MEGET længe nu og de har tilbudt mig at refundere mine penge...men jeg vil jo gerne ha' spillet (og ja jeg ved godt det på deres hjemmeside står som om de kan skaffe det inden for 1-2 uger...men det er altså bare en gammel løgn).

Det er lige meget hvor en evt. webshop måtte ligge og om spillet er nyt eller brugt (bare det er i nogenlunde stand).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/10-09 15:43 
ncsx har det også. Det står godt nok som udsolgt, men det kan være de måske prøver at skaffe det hvis man bestiller.

http://www.ncsxshop.com/cgi-bin/shop/R5A-00001.html
ElgenElgenSkrevet 14/10-09 15:46 
Har jeg set, men det tør jeg ikke...det skal være et sted der skilter med at ha' det hjemme...men tak };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-09 15:50 
Hvorfor ikke købe det på Ebay?

Shikigami Xbox360
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 14/10-09 16:01, rettet 14/10-09 16:18 
Hvorfor pokker bonger det ikke ud når JEG søger på eBay.
Jeg troede at hvis man søgte på fx. eBay.co.uk ville man også få resultater fra de andre eBays...men sådan fungerer det åbenbart ikke...øv. Findes der ikke en side der søger på alle eBays på een gang?

Men super-meget tak for linket...kigger på det };-)

EDIT: Hermed bestilt...takker igen...håber jeg når at ha' det hjemme inden Sumez' træf };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HankyHankySkrevet 14/10-09 16:16 
Efter eBay.co.uk er kommet med de resultater der er lokale, plejer der at komme et underafsnit med Internationale sælgere, der har noget med dine søgekriterier at gøre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 14/10-09 16:18 
Jeps sådan synes jeg også det plejede at være, men det fungerer åbenbart ikke længere...for de der titler dukkede altså ikke op i mine søgninger på eBay.co.uk };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-09 16:27 
Der er svjv ingen eBay.xx der søger på hele ebay. Com plejer at være den der giver flest resultater for mig, men søger jeg bagefter på .de, .fr .co.uk så kommer der som regel flere ting frem end .com fandt.

Der findes også global.ebay.com som på skrift lyder til at være den der dækker mest, men de gange jeg har søgt på den har det været helt sløjt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 14/10-09 16:29, rettet 14/10-09 16:30 
Plejer at være ude i venstre side, at man kan vælge om den kun skal søge i UK eller Europe og Worldwide, at man vil søge.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 14/10-09 22:17 
Kristensen>
Jeg har lige købt jap point hos Japanvideogames.com og der valgte jeg bare "Store pickup" under forsendelse og jeg havde koden via mail et kvarter efter betalingen :)

Kan du huske hvad du gjorde for at kunne vælge 'Store pickup'; jeg får ikke det valg når jeg forsøger at bestille derfra?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/10-09 22:57, rettet 14/10-09 23:00 
UDNYT LAV DOLLARKURS - UNDER 5 KR!!!

Mushihime-sama Futari Stick (SEIMITSU-dele)

"Kun" US$245.99 ~ 1.227,12 DKK

Interessante JAP-only 360-spil

http://www.yesasia.com/global/xbox360-mushihime-sama-futari-stick-japan-version/1021174920-0-0-0-en/info.html

Jeg har handlet "problemfrit" hos dem i 10 år (fuck, hvad andre siger! - også selvom de mennesker har fået told på... ;)).

Mushihime-sama Futari Ver1.5 (Normal Edition) (Japan Version)

http://www.yesasia.com/global/mushihime-sama-futari-ver1-5-normal-edition-japan-version/1021224759-0-0-0-en/info.html

YesAsia har åbenbart ikke LE-versionen, medmindre de har listet det under en fucked up titel... :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/10-09 23:02 
Nu er det vel en smule dumt at pre-order en masse ting grundet lav $ kurs når beløbet rent faktisk først bliver trukket fra din konto når spillet bliver afsendt.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/10-09 23:06, rettet 14/10-09 23:06 
You got a point! Men de ting hænger jo ikke just på træerne - så, vil man have tingene, så vil man have tingene...helst på forudbestilling ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/10-09 23:10 
Selfølgelig, men ingen grund til at gøre det pga lav $ kurs :)

£'en er desuden også helt nede omkring 8.0, så det er bare med at få handlet ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/10-09 23:14, rettet 14/10-09 23:15 
Jeg tør ikke sige, hvor meget kursen kan stige på en måned, men hey - vil man have udsigt til både til et relativt billigt arcade-stick i høj japansk kvalitet - og i det hele taget få fat i det - så er det nu, der skal forudbestilles, og ikke om en måned. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 16/10-09 15:35 
Er det sikkert at Futari bliver regionsfrit?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/10-09 15:39 
ja
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-09 16:32 
Jeg har endnu ikke gennemskuet, om det bliver download only eller udgivet som et fysisk spil?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/10-09 17:25 
Fysisk.
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 16/10-09 20:20 
Azzkikr>
Nu er det vel en smule dumt at pre-order en masse ting grundet lav $ kurs når beløbet rent faktisk først bliver trukket fra din konto når spillet bliver afsendt.

Hvis man betaler med PayPal BLIVER det faktisk trukket med det samme };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/10-09 21:25 
Men når man betaler med paypal så snupper paypal jo selv endel af overførelsen, så hvis de eventuelt ikke kan levere din pre-order og du skal have pengene igen vil du derfor miste penge på det. Det er småpenge, men stadig irriterende.

På sider som Playasia har du dog mulighed for at få 'store credit' istedet så du ikke mister noget, men det har alle sider ikke.
ElgenElgenSkrevet 18/10-09 21:54 
Kunne vi ikke få opdateret trådens første indlæg så det lidt mere up-to-date? Ville gerne gøre det selv, men har jo ikke edit-rettighed over det };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 26/11-09 14:36, rettet 26/11-09 14:37 
Har lige modtaget en mail fra NeoAmusement om at mit Futari LE blev afsendt i morges };-P
Det er sgu svært at holde spændingen ud; håber virkelig ikke at det bliver snuppet i tolden...ikke så meget pga. 'dummebøden' men pga. den ekstra ventetid.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/11-09 14:44 
Mit blev sendt fra play-asia igår.

Du skal ikke være nervøs for told fra neoamusement, de down- og giftmarker alt de sender ud.
243 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig